טור חובה אכן . , " בן נפיחה לחרבון."
כי יש רכיבה מודעת ויש נסיעה. מי שנוסע מהמר , האופנוע מדבר , אגב גם הקטנוע.
טור חובה למסגר ולתלות בכל קבלניי מורי הנהיגה .
סאלם אלייכום.
עד כמה נמוך אפשר להשכיב? וכמה חזק אפשר ללחוץ על הבלם לפני הפנייה? וכמה גז אפשר לדחוף החוצה מהפנייה? שאלת השאלות, עם תשובה ברורה
http://wheelz.co.il/?p=96093
טור חובה אכן . , " בן נפיחה לחרבון."
כי יש רכיבה מודעת ויש נסיעה. מי שנוסע מהמר , האופנוע מדבר , אגב גם הקטנוע.
טור חובה למסגר ולתלות בכל קבלניי מורי הנהיגה .
סאלם אלייכום.
" אתה יודע שאתה מחובר לאופנוע שלך ברגע שאתה שם לב שיש לו ימים טובים וימים רעים "
כמה שהמשפט הזה נכון!
Tracer 900
טור פשוט מצויין, כתבה מדהימה!
החיבור בין הגוף למכונה הוא כלכך נכון, אין לי מספיק ניסיון כדי לרדת לשור העניין אבל לאט לאט אני מרגיש עוד ועוד דברים שלא הרגשתי לפני כן, בעוד אני רוכב רק חצי שנה, אני מאמין שגם רוכבים בעלי וותק של 10+ שנים ממשיכים להבין.
כל הכבוד לצוות ווילז שמשקיעים ומביאים לנו את הכתבות הללו (משוחזרות/מחודשות).
Evolution Team
משובח ביותר! איך פיספסתי את זה בפולגז?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)