אם החלפת כל מה שאפשר חוץ ממנוע וגיר - כנראה שהקניה לא הייתה כזאת מוצלחת...
כדי למצוא מידע על בעיות ספציפיות לדגם - בדוק כתבות יד-שניה במגזינים בחו"ל ופורומים.
לגבי כיוון שסתומים - מניסוני, בעז נדרש כיוונון כל 12-18 אלף, וזה ממש קצת. סביר להניח שב-SV שלא נאנס בשגרה, תצטרך לכוון כל 40 ואולי אף יותר - אבל תתכונן, זה הרבה עבודה. פירוק של הטיימינג והקאמשאפטים בשני הצילינדרים.
הספר תמיד מחמיר עם מרווחי הבדיקה, ברגע שאתה מכיר את האופנוע - אתה יודע מתי יש סיכוי שנדרש כיוונון, ולא פותח סתם.
לגבי בלאי שנובע מגיל: מניפולדים, גומיות אירבוקס, מיסבי היגוי/גלגלים... כשאתה קונה אופנוע ישן, תדע שכל אלה ידרשו החלפה בהדרגה.