ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
אתה קורא לי שמן...?
(הלכתי לבכות בפינה )

אני 1.85 ושוקל קרוב ל-90 (דווקא בכושר לא רע, תודה), רחוק ממשקל חריג.
עוד אחד כמוני + ציוד רכיבה מלא, ובקלות שנינו מגיעים למקסימום. לא כולל מנעולים, תיקים, ושאר דברים ששמים מתחת למושב (כי לפעמים צריך).
וגם אז מומלץ מאוד להתאים את לחץ האויר בצמיגים להעמסה מקסימלית ואת עומס הקפיצים מאחור גם כן.

לחלק המלצות לא מבוססות בסגנון של "יהיה בסדר" זה לא ממש סבבה, בטח לא כשמדברים על נושא שהוא בעל היבט בטיחותי משמעותי.


לפות"ש - הצלחת למצוא ספר רכב שכתוב בו מה המשקל המקסימלי? אם כן, בבקשה שתף אותנו שהמידע יהיה זמין למי שאולי יחפש אותו בעתיד
לא שמן.. בעל עצמות כבדות..
וכן אפשר להגיע למשקל המקסימלי אם יש 2 ג'אברים על הכלי עם כל הציודים ותיקים וכו'.
והאופנוע מה נעשה, לא יתפוצץ מכמה נסיעות כאלה. אני לא מדבר על לעשות חוצה ישראל עם 500 קילו עליו.
170 קילו אני בטוח שגם לפי הספר רכב (אם בכלל כתוב שם) אז מותר.
הפגיעה ממשקל גבוה זה בהתנהגות של הכלי, בלימות ארוכות יותר, פעולת מתלים פחות טובה וכו'.. זה לא שאופנוע ישבר ל2.
צריך בעיקר להפעיל שכל ישר בעניין הזה.
לדעתי ברוב הספרי רכב לא מופיע נתוני משקל מקסימלי בעיקר בקטנועים.