ישנם כמה חוקים בסיסיים:
האם מרווח (slack) זהה ב4 נקודות שונות לכל אורך השרשרת? אם לא זה בלאי מתקדם.
האם יש לינקים שלא ישרים?
האם אתה מוצא את עצמך מותח את השרשת בטווחי זמן קצרים? וכמה פעמים מתחת כבר? מעל 4 מראה על בלאי מתקדם.
האם יש סימני בלאי על הגגשים?
כל אלה נותנים תמונה כללית לגבי מצב השרשרת. כמובן שיש חשיבות לשימון וניקיון השרשת והקילומטרג' שלה.
מצרף לך הסבר לבדיקה מצוייקת מספר רכב, וגם תמונה של גגש אחורי שלי שעשה מזמן את שלו - מחכה שמכס ישחררו לי את הסט החדש.
נ.ב. תעלה תמונות ברורות וננסה לעזור
Sent from my SM-G950F using Tapatalk