æä îðåò ñéðâì, ìãòúé òãéó ìê àåôðåò àçø áùáéì ìùééè ëëä.
ìà äëé îáéï àæ çëä ìòåã úâåáåú.
âí áâìì ùàúä òåáø ìàåôðåò î÷èðåò ø÷ úçùåá èåá òì àéê ìäñúãø òí äúé÷ ùìê åä÷ñãä(éù ôúøåðåú, ø÷ ùìà éôúéò àåúê)
ùìåí çáøéí
àðé øåëá ëçåãùéí òì ãàåï èàåï 350
åáçöé ùðä ä÷øåáä àðé äåìê ìòùåú éøåùìéí ùôééí äìåê çæåø ëì éåí îøàùåï òã çîéùé
òëùéå àðé ëáø òåùä àú äðñéòä äæàú ëáø ùáåò åéåöà ùäîäéøåú ùéåè ùìé äéà ñáéá 140+-(äîäéøåú äî÷ñéîìéú äéà 165 áñôéãåîèø ìà áâé ôé àñ)
ùáåò ùòáø ùäçìôúé øôéãåú ÷ãîéåú ùàìúé áîåñê àí æä áñãø ùàðé ðåñò îùäå ëîå 45 ã÷åú òì 140
åäîåñëðé÷éí ùì òåôø àáðéø àîøå ùæä îîù îâáéø àú äáìàé ùáîäéøåú ëæàú àðé ëáø öøéê ìäçìéó ìàåôðåò
ìëï òëùéå àðé ðîöà ìôðé äçìôä òì ãéå÷ 690 ùðú 2012 "äöåøä äçãùä " òí 50 àìó ÷î (æä îä ùîúàôùø ìé îáçéðú äú÷öéá åäèòí)
åøöéúé ìãòú ëîä ãáøéí :
1. äàí äãéå÷ ëï éäéä ìé ðåç ìùééè òì äîäéøåú äðì àôéìå ÷öú éåúø?
(àðé éåãò ùäåà ðéé÷ã åáñáéá ä160 îúçéìä îìçîä òí äøåç ò÷á çåñø îéâåï øåç)
2. äàí äëìé àîéï ? áñåôå ùì ãáø äàåôðåò àîåø ìùøú àåúé ìðñéòåú äàìä åìà áà ìé àåôðåò áòééúé
ùîòúé ùéù ìå àéæä áòéä ùì ðæéìú ùîï å÷öú áòéåú çùîì
áá÷ùä àðé îá÷ù ø÷ îàðùéí ùðñòå òì äëìé äæä åàðùéí ùéù ìäí ðñéåï àéùé àå î÷ñéîåí îî÷åø øàùåï ìâáé äúçæå÷ä äùåèôú ùéâéáå
îîù úåãä ìòåæøéí
åéù ìöééï ìèåáä àú äæîéðåú åäðëåðåú ùì çáøé äôåøåí ìòùåú ìòæåø
æä îðåò ñéðâì, ìãòúé òãéó ìê àåôðåò àçø áùáéì ìùééè ëëä.
ìà äëé îáéï àæ çëä ìòåã úâåáåú.
âí áâìì ùàúä òåáø ìàåôðåò î÷èðåò ø÷ úçùåá èåá òì àéê ìäñúãø òí äúé÷ ùìê åä÷ñãä(éù ôúøåðåú, ø÷ ùìà éôúéò àåúê)
òãéó ìäùàø òí äãàåï èàåï îàùø ìäçìéó áãéå÷.
Honda Forza 750
áï 38, øåëá òì àåôðåòéí 22 ùðä ëáø, åäåâä îèáò äìùåï 'éìã A1'
éøåùìéí-ùôééí äìåê çæåø æä ëîä, 160 ÷"î éåîé? àðé ìà äééúé ÷åôõ òì ãéå÷ ëãé ìâîåò ëæä ÷éìåîèøæ'. ìèòîé òãéó ëìé ðåç éåúø
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
ãéå÷ ëìé âøåò ìùéåè àøåê áîäéøåéåú âáåäåú. úçôù àåôðåò ôééøéðâ, ñôåøè úéåø\úéåø.
çôù âìãéåñ 650. æåì åòåùä úòáåãä á÷ìåú
äéé
àðé áòìéí ùì ãéå÷ 690 2013 ëáø çöé ùðä. ãáø àéúé àí éù ìê ùàìåú![]()
nc750- ÷"î 25 ììéèø áîäéøåú äæå, àåôðåò ùúòùä 400 ÷"î áéåí áìé ìäúòééó
äàåôðåò äéçéã ùàðé îöèòø ù÷ðéúé òã äéåí äéä äãéå÷. äéä ìé àú ä690R åëîåú äú÷ìåú\áìàé áæîï ùäéä ìé àåúå äéà áìúé ñáéøä áòìéì.
,
DUCATI Monster 1200s
160 ÷"î áéåí æä ìà îòè áëìì, úöèøê ìçùåá áòé÷ø òì îøååçé äèéôåìéí,àîéðåú, ðåçåú åáñåó öøéëú äãì÷.
äëìéí îñãøú ä500 ùì äåðãä éäéå çñëåðééí áãì÷ åòìåú äèéôåìéí, àôìå ä NC ùäæëéøå, äåéñèøåí éàëì àú æä á÷ìåú àáì éäéä éåúø é÷ø áèéôåìéí.
÷èðåòéí åëìéí ñéðâì ëîå äãéå÷ äééúé îåøéã îäôø÷ åîçôù àåôðåò çñëåðé åàîéï òí îøååç ùì ìôçåú 10K áèéôåìéí.
Tracer 900
ì-160 ÷"î áéåí äééúé áåã÷ àú ä-NC750X, æä ëáø ÷éìåîèøàæ ùîöãé÷ äúçùáåú áòìåéåú àçæ÷ä åöøéëú ãì÷.
ä-NC ðçùá ìëìé àîéï åçñëåðé îàã. áðåñó éù ìå úðåçú øëéáä ùîúàéîä îàã ìðñéòåú àøåëåú.