אז משעמם לי ועלתה לי שאלה.-
ולמה זו הבעיה שלנו? 
תקנות יורו 4 הופכות את האגזוזים למאוד מאוד מכוערים וגם כן 5 (2023) יחמירו את המצב אלא אם כן ימצא פתרון (אל תגידו חשמל, לחלקינו זה לא פתרון, יש אפקט לרעש).
משלא נמצא פתרון למה החברות לא מחזירות את האגזוזים אל מתחת לכסא ?
אופנועים מעוצבים מעולם לא היו אופנועים יעילים, מראה על חשבון תועלת /יכולת. כי כשהמטרה הראשית היא עיצוב, הפונקציונליות סופגת.
הרי ניתן להפוך את המנוע (מקסימום שיעבוד הפוך - בהגזמה) ולייצר מערכת אגזוז מדויקת יותר מבחינת הזיהום אויר ובכך גם להסתיר אגזוז מאוד מאוד מכוער בצורה אחרת אל מתחת לאגזוז.
כ
שלכל העולם ברור הכיוון (חשמל) אני מניח שזאת רק שאלה של זמן שתקציבי הפיתוח למנועים מונעי דלק ילך ויצטמצם ונסתפק במנועים מוכרים עם
שינויים קטנים ובלתי משמעותיים ונושא העיצוב ינגן כינור ראשון.
השאלה שלי, מתי אתם זוכרים שמערכות הפליטה חזרו אל הצד ?
יש מישהו שיודע מה היו הבעיות הנלוות למערכות מתחת לכיסאות ?
האם זה סתם בגלל "אופנה עכשווית" מה שיש כיום בשוק ?
והכי חשוב מה דעתכם האישית:
מערכת בצד בלבד ?
מערכת בצד ומתחת לכיסא ?
מתחת לכיסא בלבד ?
אני אוהב יותר אופנועים מחודדים, שמכוונים לתכלית אליהם הם מיועדים, אופנוע ספורט שיהיה אופנוע מסלול מחודד ויעיל, אופנוע אדוונצ'ר שייתן
יכולת שאך אופנוע אחר לא יכול, כן הלאה והלאה, הייתי שמח למנוע שמנצל יעילות מקסימלית ופחות מעוצב מאשר עיצוב שפוגע בתכלית.
מקווה שהסברתי את עצמי טוב.
נ.ב.
כל הרחבה בנושא מהשועלים הזקנים פה בנושא תשמח לבב האדם העיברי.
אריות! התכוונת אריות...
Sent from my MI 5X using Tapatalk