עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: פול סיסטם, פילטר אוויר, דיינוג'ט - עזרה בהבנה...

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    יש דיינו בארץ
    עקומה כזאת אני כמעט בטוח שלא תקבל מבלי לכוון ואם כן
    שאפו גדול לארו
    זה לא ARROW אלה המפה הקיימת באופנוע הספציפי הזה, על פניו נראה שהיא מוכנה לקלוט את השינויים, באופנועים אחרים זה יכול להיראות לגמרי אחרת

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    זה נטו מהסרת הממיר הקטליטי ואחרי זמן מה שנותנים להזרקת הדלק להתאים עצמה... התוספת כ"ס תהיה בהתאמה עם צריכת דלק גבוהה יותר, בלאי מואץ ויותר חום מנוע.
    מפה תתקדם איך שנוח לך אני רק מקווה שלא וויתרת על הקורס רכיבה!
    1.ההזרקה מתאימה את עצמה ברגע שהתנאים מאפשרים חוג סגור שזה אומר ברכיבה הראשונה לאחר השינוי
    2.יותר דלק דווקא יוצר אפקט קירור ולא חימום, תערובת עניה תגרום לחום גבוה.
    3. תתפלא לדעת שבגלל תקנות היורו מפות ההזרקה לא נעשות בצורה אופטימלית כדי שאתה תקבל מנוע חזק וחלק לכן דווקא השינויים שנעשים אחר כך יכולים להביא את האופנוע למצב שהוא חוסך בדלק, חזק יותר ועם פחות בלאי אבל קצת יותר מזהם

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    2.יותר דלק דווקא יוצר אפקט קירור ולא חימום, תערובת עניה תגרום לחום גבוה.
    הרעיון בשרשור הוא ליצור יותר נפח תערובת וזה יוצר חימום.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    זה נטו מהסרת הממיר הקטליטי ואחרי זמן מה שנותנים להזרקת הדלק להתאים עצמה...
    לא נטו ולא קשור.
    זה שיש ממיר לא אומר שזה חייב להשפיע על הזרימה של הגז.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הרעיון בשרשור הוא ליצור יותר נפח תערובת וזה יוצר חימום.
    תלוי ביחס התערובת, הנפח יגדל אבל ההזרקה במקביל תפצה על השינוי בתערובת עשירה יותר.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תלוי ביחס התערובת, הנפח יגדל אבל ההזרקה במקביל תפצה על השינוי בתערובת עשירה יותר.
    העליה בהספק אם תהיה כזאת,לא יכולה לנבוע מתערובת עשירה.
    שרפה "קרה" לא מעלה הספק.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    העליה בהספק אם תהיה כזאת,לא יכולה לנבוע מתערובת עשירה.
    שרפה "קרה" לא מעלה הספק.
    תאורתית נכון מעשית המפות המקוריות מאד עניות בטווח מסויים ומאד עשירות בטווח אחר כדי לרצות את המחוקק, לכן העשרה של התערובת בלבד (בהשוואה למה שהיה קודם) באופנוע בעל תקן יורו מתקדם יכולה לשחרר עוד כח סוס מבלי להעלות את החום בתא הבערה.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    סליחה שאני מתפרץ לשרשור, אך אם במערכות פליטה עסקנין עד כמה נורא לערבב מערכות פליטה מחברות שונות?
    אתן דוגמא:
    סעפת של fmf ודוד של אקרופוביץ.
    האם יש לכך השלכות של בלאי ובעיות שעתידות להופיע?

אשכולות דומים

  1. התקנת פילטר אוויר פתוח
    על ידי izik בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-06-2017, 12:22
  2. עזרה בהבנה הערה בנוסח טאבו
    על ידי Gamer בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-04-2017, 11:08
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  4. ניקוי פילטר אוויר
    על ידי דוד בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 06:30
  5. פילטר אוויר k&n לקטמ 690 - מה ההבדל?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 22-07-2015, 22:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO