ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
לחלק גדול מהאופנועים כן חסר כח (מומנט) בטורים נמוכים, תאר לך עכשיו שבמקום לשמור את המנוע בטורים גבוהים ובהילוך נמוך אתה ניגש לפניה בסל"ד נמוך והילוך גבוה, לא מוריד הילוך ואחרי הפניה פותח מצערת והמנוע מעלה סל"ד בקלילות.
כל אופנוען בכביש ירצה את זה.
לגבי מיתלים זה נכון באופנועים יפנים, תוצרת אירופה לרוב מגיעה עם מיטב התוצרת
הפתרון פשוט... קונים סופרדיוק, ולא משנה באיזה הילוך תהיה, יהיה מספיק כוח ביציאה מהפניה למשוך רכבת.

אגב, זו הייתה הבעייה העיקרית שלי עם ה GSR, שהיה נטול מומנט לחלוטין,
היה מתעורר סביב 8 והמנתק היה חותך את החגיגה צ'יק צ'ק כמו שוטרים במסיבת קריוקי אצל השכנים.
בחירת הילוך או סל"ד לא מדוייק והייתי מאבד את כל הדרייב ביציאה מפנייה.
ביום יום לא נורא. סופי שבוע או מסלול וכל MT07 או SV650 רחמנא ליצלן, היו מראים לי את האגזוז.

אגב 2, אחד מהדברים שחשבתי לעשות הוא לשנות שיניים בגג"ש, כי בלאו הכי מהירות סופית לא מעניינת אותי,
וכל עוד האופנוע יצליח לשייט על 140 אני אהיה מבסוט, העיקר שיגיע לשם מהר.