הכל מתחיל בביקוש והיצע , כאשר יבואן נלחץ כי נשארו לו כלים שלא מכר, המחיר יורד במבצעים כאלה או אחרים,
ואני מניח שהוא עדיין לא מפסיד, רווח והפסד של יבואן לא נמדד לפי מחיר של כמה כלים שמכר במחיר נמוך.
הבעיה שהלקוחות משלמים לא רק עבור האופנוע, אלה משלמים את מחיר הוצאות היבואן של שכר דירה, משכורות עובדים
אחסון, ומערך הלוגיסטיקה.
דילר טוב יכול לשבת במחסן במצפה רימון או עיירה אחרת שכוחת אל (פתח תקווה?) לשלם אגורות שכר דירה ושאר ירקות
ולספק את אותה סחורה במחיר נמוך יותר.
העניין זה החסמים שיוצרים הענקים, בדיוק כמו ביבוא צמיגים שיש כמה שחקנים גדולים שחוסמים את השוק בפני אלה שיכולים
להביא את אותה הסחורה בזול. משחק מלוכלך אבל חוקי.
אני מוכן להתערב, אם במשך שנה לא יכנס אף אחד לסוכנויות לקנות אופנועים, שהמחיר ירדו באופן "מפתיע" לרמה אחרת.
אבל הרוכב הישראלי בטוח שהוא לא הפראייר שהוא!


