ילדים וילדות גאים גאות וסתם כאלו שמחפשים את המיניות שלהם.
במסגרת תפקידי אני אמור לצאת לסיורים במשרדים שכפופים לנו.
מאחר ועמד בחנייה הקטנוע ניכסתי אותו לצורך שימוש בו.

מי אתה S3ADVANCE?

את הקטנוע לקחתי היום לצורך טסט טיפול והחלפת מצבר.

מרכיבה ראשונה מתגלה כלי חביב ולא מאיים המרגיש מעט חלש ל250.
הקטנוע עם 3000 קילומטר וללא טראומות מיוחדות למעט שיפשוף ושבר קטן בצד ימין.
הכלי די מרווח מחד ומאידך נראה לי שהוא די קטן ( רכבתי על ג'וימקס ואם אני זוכר נכון הוא גדול יותר)

הכלי מאובזר עם שלט קירבה תא מטען מתחת לכיסא סגירה חשמלית למושב ולפתח תדלוק.
בתוך התא כפפות יש כבל פתיחה למושב למקרה שהמצבר ריק ( מעיד על מחשבה מסויימת-כאמור אין לי נסיון רב עם קטנועים).
בלוח הבקרה יש מד סל"ד, שעון זמן, אודמטר מתאפס ( מד מרחק ) שעון דלק.

למורכב יש משענת חביבה וכיסא מרופד ונוח (נפרט בהמשך)

בבין עירוני ניתן לשייט על 110 ולמשוך את העליות סביב ה100 זאת למרות ה1010 קילו שלי + שרשרת מנעול דיסק וקסדה נוספת.
אך ברור שלמעט פריפריה קרובה הוא לא נועד למסעות חוצי גבולות.


בתחום המתלים העסק מרגיש רופס ורך ואלא פעם הרגשתי את הגב נדפק בסגירת מהלך מתלה ( ברכיבה רגועה).
מבחינת נוחות סביר כל עוד אנו לא פוגשים מהמורה גדולה שם כאמור אנו מרגישים את המכה לגב. ( הורכבתי בעבר על הקטנוע הזה ומאחור מרגישים יפה את המכה)

ובכל זאת הוא שומר יפה על כיוון בהטייות למרות חוסר תקשורת עם הכביש ולא שמישהו יעלה על דעתו הרפתקאות בפצאל ובכל זאת הקלילות של הקטנוע נותנת תחושה שאפשר לעשות הכל ( אני רוכב ביום יום על GTR 1400 שמרגיש לידו כמו קטר מגושם).

על הבלימה מופקד דיסק פרפרי וקאליפר בצבע זהב שצועק תארו אותי.
תאורת לד מלפנים ועוד סמלים ואפילו מדבקה ייצור בקוריאה.

הבלמים חדים וללא ABS ( הכלי מודל 2016 אם זכרוני לא מטעה אותי).


את הכלי קיבלתי ללא מצבר ולצורך כך פתחתי את המושב דרך תא הכפפות יעיל ונוח ושם פירקתי את קופסת המצבר לצורך הנעה עם כבלים.
הנעת הכלי ונורה אדומה מבשרת כי ישנה תקלה - כאמור המצבר.

החלפה ( איזה כיף שזה חינם) והנורת תקלה כבתה.


סיכום:

העברתי על הקטנוע כמה שעות שאני חייב לומר שהיו אפילו מהנות.

בעיר אני מנווט את הג'וק בקלילות של רקדנית בלט.

התאוצות מספקות וסביבת הנהג חביבה ונעימה.

אני מתעתד לרדת לת"א ואז נעדכן איך הוא על הבין עירוני בצורה יותר מפורטת לא נראה לי שזו חוויה גדולה.

ככלי עירוני זול על פניו יש תמורה טובה מפנקת עם בונוס של איבזור מכובד ומינוס מתלים לא מעודדים.

אם להודות באמת אני מתחיל לחשוב שאולי אנו רוכבי האופנועים מפספסים משהו שקטנוע ידע לתת ובאמת חושב על מקסי סקוטר (אולי סילברווינג או בורגמן)