בתור עזרה ראשונה,
מונעים מהשמן להגיע לדיסק ולרפידות (תחבושת על החלק התחתוןשל הבולם. דיר באלאק, לא משהו שיכול להשתחרר ולהתפס בגלגל).
שנית, ניתן לנסות לנקות את המחזיר שמן עם מכשיר יעודי או סתם פילם.
היי חבר'ה,
האופנוע עמד יומיים, אחריהם יצאתי לרכיבה. באמצע הדרך עצרתי ושמתי לב שמהבולם הקדמי נזל שמן. מספיק כדי ללכלך ולסכן את הגלגל הקדמי.
נסעתי לתחנת דלק, הברקתי את הבולם והמשכתי בנסיעה של כמה ק"מ, כשאני עוצר כל כמה זמן לראות מה קורה - הוא נשאר נקי לאורך כל הטיול.
השערות:
1. היה מעט לכלוך שגרם לנזילה של שמן בזמן העמידה, הוא יצא והנזילה הפסיקה אחרי רכיבה ותנועת הבולמים.
2. נזל כל השמן שהיה בתוך הבולם.
אשמח להמלצות מה עושים מכאן, מצרף תמונות מזמן ה"תגלית" ולאחר הנסיעה.
20180310_134408.jpg
20180310_134355.jpg
אחרי ניקוי ולפחות 100ק"מ בדרכים:
20180310_151232.jpg
בתור עזרה ראשונה,
מונעים מהשמן להגיע לדיסק ולרפידות (תחבושת על החלק התחתוןשל הבולם. דיר באלאק, לא משהו שיכול להשתחרר ולהתפס בגלגל).
שנית, ניתן לנסות לנקות את המחזיר שמן עם מכשיר יעודי או סתם פילם.
אני הייתי משפץ בלי לחשוב פעמיים.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
אני הייתי בודק אם הנזילה היא אכן נזילה (ולא סתם לכלוך) ואם כך, מחזירי השמן פרוצים ומשפץ.
![]()
אם לא הובנתי נכון, אז ברור שצריך לטפל/לתקן. התחבושת היא רק כדי שלא לרכב בלי בלמים עד שמכניסים למוסך, או מתקנים לבד.
תודה לכולם. אבדוק על שיפוץ בסיסי או אפילו שיפור בגלל שבכל אופן אלה לא נחשבים לבולמים איכותיים. (שיקול של הגדלת המינוס בבנק)
1000RR