קימקו מובי
שלום לרוכבי הדו גלגלי המכובדים!
כאמור, אני רוכבת על קלאסיק דיוק 125 של SYM כבר 8.5, ומתחילה להרגיש שהגיע הזמן להתחדש.
קניתי אותו יד ראשונה אז.
גם כעת מחפשת לקנות חדש.
אם עדיין היו מוכרים דיוק הייתי קונה אותו שוב אבל למרבה הצער זה לא המצב.
אין בעית תקציב, שוקלת גם קטנועים שמתקרבים ל20 אלף אם זה מה שטוב.
רשיון A2
אני מחפשת משהו בעיקר לעיר, פעם ב- למרחקים גדולים יותר (רמת גן -> ראשון לציון נאמר)
מרכיבה מעט
חשוב לי רצפה שטוחה כי אני עושה קניות וכאלה שארגז לא תמיד מספיק עבורן (דוגמא: רק בשישי האחרון רכשתי זר פרחים, לא היה נכנס בארגז..)
אני מחפשת לקנות משהו שיחזיק היטב עוד 8 שנים, ולבקר במוסך רק לטיפולים ומצבר (כפי שהיה עם הדיוק רוב הזמן)
בדיוק טיפלתי במוסך המרכזי תמיד וכך הייתי רוצה להמשיך.
בדקתי:
SYM: Joyride
Yamaha: delight, nmax
Honda: vision, sh mode 125
אני כאמור מטפלת אצל מטרו כבר שנים ומאוד מרוצה מהשירות, אז יהיה לי עצוב לעזוב.
הבעיה: ג'וי רייד גדול מדי לטעמי (וגם נורא גניב להבנתי, אז מוריד לי + דורש עוד מיגון. מצד שני יותר סחיר...), דלייט צעצוע מדי לטעמי, nmax כמעט מושלם פרט למקום אחסון ליד הרגליים (הרצפה לא שטוחה ואין וו)
בדקתי בהונדה את הויז'ן וה SH Mode. חיבבתי את שניהם, המוד מרגיש יותר כמו כלי רכב אמיתי ולכן זוממת עליו.
למישהו יש נסיון עם הונדה? עם הSH Mode? עם השירות במוסך המרכזי?
אשמח לכל אינפורמציה.
ובאופן כללי דיעות על ההתלבטות יתקבלו בשמחה.
הרבה תודה!
הדס.
נ.ב. אם מישהו ירצה להציע מחיר טוב על הדיוק 125 המושלם והמטופל שלי, שעשה רק 43 אלף ק"מ, יכולים לדבר איתי... אבל קודם תנו עצה טובה :-)
קימקו מובי
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
היה לי את הSH הישן יותר, שהיה טיפה יותר חזק מהMode ועם גלגל אחורי גדול יותר, אבל עדיין הונדה SH זה אחד הקטנועים המעולים שיש, השירות במוסך היה בסדר גמור וגם אפשר לטפל במקומות אחרים אם רוצים, צריך הדלק שלו מעולה... זה יופי של כלי להתחלה, קצת פחות אוהב את הבלימה המשולבת של הונדה, אבל אפשר להתרגל.
על הימאהה NMAX עשיתי סיבוב קצר וממש התאהבתי, הוא שונה מאוד מהSH, אבל יש לו יופי של מנוע, מצערת חלקה מאוד ומגיבה יופי... מאוד אוהב את הכלי הזה גם.
הVISION קטן מדי ולא יהיה כיף איתו בנסיעות רמת גן ראשון לדעתי, אני לא התחברתי אליו כל כך.
joyride זה כלי סבבה והכל, יש לו יותר מיגון רוח ואחסון גדול מהאחרים, אבל לדעתי הוא פחות בטוח מהאחרים וטיפה יותר מגושם. סחיר מאוד... יותר מהאחרים.
ההונדה הוא כנראה הכי פחות סחיר...
אם הייתי צריך 125סמק היום, הייתי הולך על הNMAX או על הSH כנראה.
המובי כלי בסדר גמור וכיפי ודי סופרטיבי ונוח אבל כשליח שמבלה כבר שנים על מובי (והרבה מהם גם חדשים מהניילון), יש לו בלאי מאוד גדול, והוא לא מזדקן יפה, המתלים נמעכים, הכיסא נהיה סמרטוט, הברקסים וכו'... הוא נותן תמורה טובה למחיר והוא סחיר מאוד, אבל די כבר יש כלים חדשים וטובים ממנו בהרבה, וגם עם צריכת דלק טובה פי 2, זה גם שווה כסף.
יש לי את הSH-300 והוא קטנוע מעולה. על ה-125 לא רכבתי אבל אם הוא באותה רמה אז את לא תצטערי. גם הויז'ן טוב אם כי קצת חלש. את יכולה להוסיף לרשימה את הקימקו אג'ילטי החדש (מבחן פה).
מבחינת שרות הונדה מצויינים עוד יותר ממטרו, בעיקר תראי את זה אם את עושה טרייד אין - אני מהמר שבהונדה יתנו לך עסקה יותר טובה. אבל תבדקי את שניהם (ואת קימקו/אבניר). מבחינת מוסך מרכזי בכולם הוא אותו הדבר - יקר. ההמלצה שלי היא שתחפשי מוסך מורשה באזור מגורייך, תוכלי לקבל פה בפורום המלצות רבות, ותטפלי שם בחצי המחיר ובאותה רמה אם לא יותר טובה.
בלב שקט הייתי ממליץ לך ללכת הל ה-SH. בהצלחה.
לnmax יש ABS ולהונדה מערכת בלימה משולבת כך שלדעתי זה גם שיקול מבחינת בטיחות.
Tracer 900
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
אין לי ניסיון בסגמנט. מבחינתי זה כמו לשאול על ההבדלים בטעם של סרדין אחד למישנהו מתוך אותה קופסא.
אבל ממש במקרה נחתה לי בחצר שליחה על וויז'ן. אז בחנתי:
70 אק"מ על הספידו וזה הצעיר בחבורה. בחניה של העבודה יש זקנים יותר היא מספרת.
גז - זז. ידית ימין - מאט. ידית שמאל - כנ"ל. צמיגים במצב חדש אז בסה"כ עבר טסט אצלי.
הלאה - מדרס:
ארגז בירות לא נכנס שם. גם לא בלון גז, או רוטווילר. אולי שישית שנדי וגם זה בלחץ אבל אם זר קוצים כואב זה מה שאת אוהבת ...
רוכבים סיפרו לי על השירות של הונדה וגם יצא לי לבחון פה ושם - אף לא מילה רעה. (שזה די חיובי)
זה השנקל שלי
for what it's worth
לא יודע למה, חשבתי שהיא שאלה גם על מה סחיר... אבל אתה צודק.
אם זה המצב, אז ללכת עם הלב עד הסוף.
VISION - לא כלי לרוץ איתו 8 שנים, גם לא מובי, ועל דיוק 8 שנים זה בכלל מכובד, אבל זה לא מפנק.
NMAX וSH יהיו שדרוג משמעותי, נוחות, בטיחות וכו'...
ווספה 125.
פשוט כלי חלק טוב עם רצפה שטוחה, יש לך אפשרות לסבל מתקפל מאחורה ומקדימה (שזה מגניב), חלק אמין סחיר.
ולא עשוי מפלסטיק.
עבור הדרישות שלה הHS עדיף על הווספה:
1. נפח אכסון
2. מחיר
3. קוטר גלגלים עדיף לHS יותר יציבות וקלות בטיפוס מדרכות (16" לעומת 11")
4. קירור מים לעומת קירור אוויר...
ווספה זה רומנטי וקלאסי, אבל לא ממש פרקטי.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
תבדקי גם את ה TRICITY125
אני רוכב מדי פעם על sh 300 ולא חולק דעה עם אוריער. נפח האחסון הלא קיים שלו הוא דיל ברייקר מבחינתי.
כאמור, זה ה300. כנראה חיה אחרת.
אם 125 אז פיאג'יו מדלי, גלגלים גדולים שטח אחסון מכובד והרבה סטייל