תודה!
עכשיו נחכה לתוצאות בדיקה ארוכות טווח
מניסיוני אחרי 2 סטים וכולם אאל"ט היו של RK XSO (רמה 2 מתוך 4) על XT600:
- בשניהם נדרשה החלפה עקב גג"ש שנאכלו אחרי בערך 10-12K.
- לא בדקתי התארכות בשרשרת ואני משער שהמתיחה ברובה נעשה עקב המרווחים בין השינים בגג"שים. חושב שהאחרונה עדיין איפשהו ואוכל למדוד בהשוואה למה שיש לי כרגע.
-חוסר של מותחן שרשרת (נאכל) הוביל לצליפת\גרירת שרשרת על\בציר המותחן וככל הנראה תרם גם לבלאי מואץ בסט השני.
-שימנתי בעבר בשמן מנוע, ספרי שרשראות וגריז שרשראות לעיתים ללא ניקוי רציני לשרשרת.
-הרכיבה כללה גם כביש וגם שטח, לא תמיד עם הקפדה לניקוי רציני (שגם טרם לקיצור אורך החיים של המערכת).
-בין כל שלושת הסטים (הישנים והנוכחי) יש הבדל רק באחד מהם שהגיע עם גלגל שיניים מחברה אחרת, כל השאר אותה חברה. ייתכן שזה גם תרם לבלאי עקב איכות חומרים שונה.
כיום עם סט שלישי (אותם יחסים) + מותחן (מאוקולון), 12K, עברה מתיחה אחת (באיזור ה 5K נדמה לי אבל לא סגור על זה) קצת אח"כ התחלתי להשתמש בספריי של פוליטרון (ידוע גם כ-פולידיין) בכדי לשמן את השרשרת ומאז לא היתה נדרשת מתיחה.
קשה לי לומר באם יש לספריי יד בעיניין או לא, בגדול נראה שהוא עושה את מה שהוא אמור לעשות אם כי אין לי כרגע נתונים לגבות את זה. אנסה לקחת מידות של השרשרת וגלגלי השיניים ולהשוות לאורך זמן.