ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
לפי הבנתי כיוון שמשכך היגוי לא יכול להבדיל בין פקודת היגוי של הרוכב לנדנודים לא ריצויים אז בהכרח משכך ההיגוי משפיע גם על השליטה באופנוע. אני מניח שהמשכך מקשיח קצת את סיבוב הכידון בצורה לינארית או פרוגרסיבית והשאלה שלי היא עד כמה זה מורגש?



לאחרונה גם ראיתי שב BMW F800GT יש משכך וזה הפתיע אותי, לא היה עדיף לפתור את הבעיה עם שינוי גאומטריה?
לא נכון, בזמן שפקודות היגוי הם עדינות, נידנודי כידון הם מהירים יותר.
משכך טוב יודע להבדיל בין השניים ויש לו יכולת לשכח נידנודים מבלי שהרוכב ירגיש שינוי בפקודות ההיגוי של האופנוע.


במוו אולי יכלו לפתור התנהגות ע"י גאומטריה אבל אז פקודות ההיגוי יהיו פחות חדות וכנראה הם רצו שהרוכב יקבל הרגשה ספורטיבית ולא כזאת של הארלי.
משכך מאפשר לקבל את שתי העולמות יחד, בנוסף משכך יכול לשמש כמו ABS, מוצר בטיחות לכל דבר שיופעל רק במקרי קיצון