זה פיזיקה לא אלקטרוניקה, יש לך חור קטן שדרכו עובר שמן סמיך כל עוד תלחץ את השמן בתנועה עדינה לא תרגיש התנגדות כי החור הקטן מצליח להעביר את השמן אבל אם תעשה תנועה מהירה החור הקטן לא מספיק כדי להעביר את השמן בזמן הנתון לכן לחץ חוזר היווצר, לחץ שימנע מהכידון להשתולל ימינה שמאלה
ככה המשכך "יודע" מתי זאת פקודת היגוי רגילה ומתי זה איבוד שליטה.
במשכך מכני אתה בעזרת בורג שולט בחור ובאלקטרוני מנוע חשמלי עושה את זה.
למרות שחגורות בטיחות זה שונה לגמרי אבל גם שם יש מערכת מכנית פשוטה שיודעת להבדיל מתי אתה רק רוכן קדימה לגרד ברגל ולאפשר תנועה ובמקביל להינעל בזמן תאונה.



ציטוט ההודעה בתגובה