עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: שאלת הסמ"ק הגדולה לאופנוע ראשון.

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84

    שאלת הסמ"ק הגדולה לאופנוע ראשון.

    אהלן, קראתי המון פוסטים שנוגעים בשאלה אבל לא בדיוק עונים עליה.
    מה הנפח "הנכון" להכנס איתו לעולם הדו-גלגלי ? (המרכאות הם כי אני מבין שהתשובה יכולה להשתנות בין רוכב לרוכב מבחינת שליטה וצרכים)

    אני אמקד קצת את השאלה,
    בגדול התכנון הוא אופנוע כדי להגיע איתו לעבודה (15 קמ כיוון. הרב עירוני בירושלים) ואופנוע ולא קטנוע כי פשוט לא מתחבר לשני. בהתחלה כיוונתי ל250 למינהם, אבל עם נסיון מעולם הרכב, אני מעדיף יותר נפח מצילנדר אחד מהסיבה של בלאי מואץ ומרווח טיפולים קצר עם נפח קטן.

    וברגע שעברתי את מדרגת הביטוח לא כל כך משנה לי אם זה יהיה ממשפחת ה300 או ה500
    כמובן שאעדיף נייקד בתור אופנוע ראשון השאלה אם 500 הוא לא "גס" מיידיי בתור אופנוע ראשון ומעבר לצרכים שלי וכדי להנות מהמחיר הנמוך יותר במעמד הקנייה של ה300?
    מקווה שהייתי מובן, תודה מראש

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    אהלן, קראתי המון פוסטים שנוגעים בשאלה אבל לא בדיוק עונים עליה.
    מה הנפח "הנכון" להכנס איתו לעולם הדו-גלגלי ? (המרכאות הם כי אני מבין שהתשובה יכולה להשתנות בין רוכב לרוכב מבחינת שליטה וצרכים)

    אני אמקד קצת את השאלה,
    בגדול התכנון הוא אופנוע כדי להגיע איתו לעבודה (15 קמ כיוון. הרב עירוני בירושלים) ואופנוע ולא קטנוע כי פשוט לא מתחבר לשני. בהתחלה כיוונתי ל250 למינהם, אבל עם נסיון מעולם הרכב, אני מעדיף יותר נפח מצילנדר אחד מהסיבה של בלאי מואץ ומרווח טיפולים קצר עם נפח קטן.

    וברגע שעברתי את מדרגת הביטוח לא כל כך משנה לי אם זה יהיה ממשפחת ה300 או ה500
    כמובן שאעדיף נייקד בתור אופנוע ראשון השאלה אם 500 הוא לא "גס" מיידיי בתור אופנוע ראשון ומעבר לצרכים שלי וכדי להנות מהמחיר הנמוך יותר במעמד הקנייה של ה300?
    מקווה שהייתי מובן, תודה מראש
    מאוד תלוי באדם ובאופי שלו. אתה נוטה לחטוף התקפי זעם ספונטניים? אתה מתעצבן בקלות? אתה אוהב מהירות, במיוחד כשאתה עצבני? אני, לדוגמא עניתי כן על כל השאלות האלה וזה עלה לי באופנוע שלמזלי היה רק 125 יחסית זול, בשבוע בבית עם רגל נפוחה והמון כאב לב.
    אם לעומת זאת התשובה שלך לשאלות היא 'לא' ואתה מתכנן להחזיק את האופנוע לתקופה ארוכה, לך על הנפח הגדול יותר. ה300 ייגמר לך מהר.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    עניתי לא כמעט בלב שלם על הכל 😜
    ה300 יגמר לך מהר שמעתי הרבה מת לדעת כבר על מה אתם מדברים

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    מאוד תלוי באדם ובאופי שלו. אתה נוטה לחטוף התקפי זעם ספונטניים? אתה מתעצבן בקלות? אתה אוהב מהירות, במיוחד כשאתה עצבני? אני, לדוגמא עניתי כן על כל השאלות האלה וזה עלה לי באופנוע שלמזלי היה רק 125 יחסית זול, בשבוע בבית עם רגל נפוחה והמון כאב לב.
    אם לעומת זאת התשובה שלך לשאלות היא 'לא' ואתה מתכנן להחזיק את האופנוע לתקופה ארוכה, לך על הנפח הגדול יותר. ה300 ייגמר לך מהר.

    Sent from my T5 using Tapatalk
    אבל איזה 125 נפלא זה היה!

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    54
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    אהלן, קראתי המון פוסטים שנוגעים בשאלה אבל לא בדיוק עונים עליה.
    מה הנפח "הנכון" להכנס איתו לעולם הדו-גלגלי ? (המרכאות הם כי אני מבין שהתשובה יכולה להשתנות בין רוכב לרוכב מבחינת שליטה וצרכים)

    אני אמקד קצת את השאלה,
    בגדול התכנון הוא אופנוע כדי להגיע איתו לעבודה (15 קמ כיוון. הרב עירוני בירושלים) ואופנוע ולא קטנוע כי פשוט לא מתחבר לשני. בהתחלה כיוונתי ל250 למינהם, אבל עם נסיון מעולם הרכב, אני מעדיף יותר נפח מצילנדר אחד מהסיבה של בלאי מואץ ומרווח טיפולים קצר עם נפח קטן.

    וברגע שעברתי את מדרגת הביטוח לא כל כך משנה לי אם זה יהיה ממשפחת ה300 או ה500
    כמובן שאעדיף נייקד בתור אופנוע ראשון השאלה אם 500 הוא לא "גס" מיידיי בתור אופנוע ראשון ומעבר לצרכים שלי וכדי להנות מהמחיר הנמוך יותר במעמד הקנייה של ה300?
    מקווה שהייתי מובן, תודה מראש
    לך על 500 בלי לחשוב פעמיים , בנפחים קטנים אתה מגיע מהר מאוד למיצוי של האופנוע ותוך 3 חודשים תגלה שחסר לך כוח .
    CBR500/CB500 אחלה כלים בתור אופנוע ראשון , צריכת דלקת טובה ומספיק כוח לעקיפות .
    ,
    2012------------ Ninja 250R
    2013------------ CBR 600 F4i
    2014-2017-----Crappy Car
    2017------------ Z800
    2018------------ S1000R
    2018------------Aprilia Tuono

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    מבחינה בטיחותית 500 סמ"ק לא יהווה בעיה מיוחדת. אבל אתה תשלם על זה במשקל וסירבול שיקשו על החיים שלך בעיקר במהירויות נמוכות. תמרון בפקקים וחניה עם אופנוע כבד יותר זה קשה יותר וגם יותר סביר שהאופנוע יפול מידי פעם.
    אני הייתי אומר לך על 250 ואחרי שנה תעלה בנפח. יהיה לך גם יותר קל לבחור את הבא כשיהיה לך נסיון רכיבה. קצת התעסקות אבל יקל לך מאוד את החיים. רק תבחר אופנוע סחיר יחסית.



  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    43
    כל אחד והראש שלו . לדעתי זה מאוד תלוי בך בלבד. יש אלו שמשתוללים על 250 ויש אלו שנוסעים רגוע ב800 סמק .
    אני לצורך העניין חזרתי לפני חודש אחרי 15 שנות ללא רכיבה ,בדיוק כמוך הכוונה שלא זכרתי כלום ,רכשתי אופנוע GS עם נפח מנוע 800 סמק וכן הוא מאוד ידידותי וסולחני.
    לא משתולל ,נוסע לאט וכשיש לי זמן פנוי יוצא למגרש במשרד רישוי של חולון לתרגל קצת . והדבר שמאוד תרם לי אישית זה קורס של אופנוען מאומן .
    נרשמתי לסדרה של 4 ,יצא לי לעשות רק 1 כרגע ומפגש השני בסוף החודש .

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    44
    לאופנוע גדול יותר בדר"כ מתלוות עליות גדולות יותר, לא רק ברכישה.
    לדוגמה: אם אתה הולך לכיוון של ביטוח מקיף (או מקיף מצומצם/גנבה שריפה) או לחלופין על הזעקה האחרונה (חברת איתור וסוג של ביטוח נגד גנבות) העליות יהיו גבוהות יותר ככל ששווי האופנוע גבוה יותר.
    צילינדר בודד אומנם (ולא תמיד) מקטין את מרווחי הטיפולים אך הטיפולים עצמם זולים יותר (בדר"כ).

    לכן לסיכום, דעתי האישית:
    אם אתה רואה את עצמך רוכש אופנוע בשנתון לא רחוק מידי ומשקיע השקעה ראשונית ברכישה, הייתי הולך על 500 או משהו מוגבל A1 (אופנוע מעל 47.5 כ"ס שהוגבל ל35W לדרגת הרישוי A1), לדעתי משהו בסגנון ישיבה זקופה וכידון רחב (נייקד מהפחות קרביים/ADV) - על מנת להקל את הסבל בתוך ירושלים (לפי התיאור שלך) וגם יותר בטוח מבחינת טווח ראייה.
    אם כרגע התקציב שלך מוגבל ורכישת אופנוע גדול תוריד מהתקציב שאתה מקצה לאביזרים (כוונתי לרכישת מיגון לרוכב) - הייתי הולך על אופנוע סחיר, קטן יותר, בדמות 250.
    אחרי כמה חודשים עם אופנוע אתה תתחיל להבין באמת מה אתה מחפש ומה מדבר אליך, ויותר חשוב - מה לא מדבר אליך, ככה תוכל להשקיע באופנוע הבא בהרבה יותר חכמה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    תודה רבה על התגובות, אני חושב ש250 לא יעשה את זה.. נייקד זקוף יחסית יותר מדבר אליי, האמת שהcb500x הכי קורץ כרגע אבל כמו שאורי ציין, אני אחשב את התקציב שלי לפי ציוד מיגון וכמה ישאר לכלי, במידה ולא יספיק ל500x אפזול לכיוון ה z300 למרות שהחוסר פרקטיות שלו מבחינת ארגז וכ"ו מוריד אותי ממנו

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    לא מוצא את כפתור העריכה, אמשיך ואשאל
    האם יש אופנוע הדומה בתכונות לcb500x בנפח 300? (ישיבנ זקופה, ארגז וכ"ו)

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    יש את הקוואסקי וורסיס 300. בגדול יש גם את ה 390 של קטמ. אמנם הוא מסווג כנייקד, אבל הישיבה עליו זקופה ועלתה כאן לא מזמן תמונה של אחד עם ארגז.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    43
    יש גם ביבי ויסטרום שהוא גבוה ויחסית חלש . אבל עוד הפעם זה כלי של 300 סמק . הcb500 הוא כלי מצויין ,הייתה לי בחירה ביננו למוגבלים של а1 למנהם . בסוף לקחתי gs700 לא מוגבל אבל הגבלה עולה 1000 שקל ואפשר להסיר אותה תוך שבועה .

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי drovosek צפיה בהודעה
    יש גם ביבי ויסטרום שהוא גבוה ויחסית חלש . אבל עוד הפעם זה כלי של 300 סמק . הcb500 הוא כלי מצויין ,הייתה לי בחירה ביננו למוגבלים של ׀°1 למנהם . בסוף לקחתי gs700 לא מוגבל אבל הגבלה עולה 1000 שקל ואפשר להסיר אותה תוך שבועה .
    מה לגבי ההודעה שכתב uriar?
    "מבחינה בטיחותית 500 סמ"ק לא יהווה בעיה מיוחדת. אבל אתה תשלם על זה במשקל וסירבול שיקשו על החיים שלך בעיקר במהירויות נמוכות. תמרון בפקקים וחניה עם אופנוע כבד יותר זה קשה יותר וגם יותר סביר שהאופנוע יפול מידי פעם.
    אני הייתי אומר לך על 250 ואחרי שנה תעלה בנפח. יהיה לך גם יותר קל לבחור את הבא כשיהיה לך נסיון רכיבה. קצת התעסקות אבל יקל לך מאוד את החיים. רק תבחר אופנוע סחיר יחסית."
    לא חווית בעיות?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ה-700gs קל לתמרון בתוך העיר. עם זאת ה-crf250 שהיה לי לפניו היה עוד יותר קל לתמרון בעיר. מאמין שתסתדר גם עם 500 וגם עם 250.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מה עם טרייסר/MT 07 או SV מוגבלי A1?
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. שאלת ביטוח, אופנוע ראשון
    על ידי idanpere1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-02-2018, 23:21
  2. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 22:36
  3. (כ"ע) מבקש המלצה לאופנוע שטח ראשון, תקציב עד 50K
    על ידי Amnedox בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-08-2016, 11:05
  4. שאלת השאלות - רשמ"צ
    על ידי yanirm בפורום פורום ציוד
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 11:38
  5. הוסקוורנה האדומה חוזרת לחיים - קבלו את swm
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-07-2015, 13:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO