ðëúá áî÷åø òì éãé Tap àäìï, ÷øàúé äîåï ôåñèéí ùðåâòéí áùàìä àáì ìà áãéå÷ òåðéí òìéä. îä äðôç "äðëåï" ìäëðñ àéúå ìòåìí äãå-âìâìé ? (äîøëàåú äí ëé àðé îáéï ùäúùåáä éëåìä ìäùúðåú áéï øåëá ìøåëá îáçéðú ùìéèä åöøëéí) àðé àî÷ã ÷öú àú äùàìä, áâãåì äúëðåï äåà àåôðåò ëãé ìäâéò àéúå ìòáåãä (15 ÷î ëéååï. äøá òéøåðé áéøåùìéí) åàåôðåò åìà ÷èðåò ëé ôùåè ìà îúçáø ìùðé. áäúçìä ëéååðúé ì250 ìîéðäí, àáì òí ðñéåï îòåìí äøëá, àðé îòãéó éåúø ðôç îöéìðãø àçã îäñéáä ùì áìàé îåàõ åîøååç èéôåìéí ÷öø òí ðôç ÷èï. åáøâò ùòáøúé àú îãøâú äáéèåç ìà ëì ëê îùðä ìé àí æä éäéä îîùôçú ä300 àå ä500 ëîåáï ùàòãéó ðéé÷ã áúåø àåôðåò øàùåï äùàìä àí 500 äåà ìà "âñ" îééãéé áúåø àåôðåò øàùåï åîòáø ìöøëéí ùìé åëãé ìäðåú îäîçéø äðîåê éåúø áîòîã ä÷ðééä ùì ä300? î÷ååä ùäééúé îåáï, úåãä îøàù ìê òì 500 áìé ìçùåá ôòîééí , áðôçéí ÷èðéí àúä îâéò îäø îàåã ìîéöåé ùì äàåôðåò åúåê 3 çåãùéí úâìä ùçñø ìê ëåç . CBR500/CB500 àçìä ëìéí áúåø àåôðåò øàùåï , öøéëú ãì÷ú èåáä åîñôé÷ ëåç ìò÷éôåú . ,
2012------------ Ninja 250R 2013------------ CBR 600 F4i 2014-2017-----Crappy Car 2017------------ Z800 2018------------ S1000R 2018------------Aprilia Tuono
çå÷é äôåøåí