אני יכול להעיד על עצמי שלפני שקניתי את ה cb500x שלי התלבטתי מאוד בינו לבין וויסטרום מוגבל (למעשה התלבטות כמעט זהה לזו שמדוברת כאן), והסיבה היחידה שהסוזוקי לא ניצח היא העובדה שמדובר מראש על כלי שלא יכול למצות את מלוא הכוח שיש לו, ואין אפשרות להסיר את ההגבלה ולהישאר חוקי.
אם זה השיקול כאן אני לא יודע, אבל כמו שציינו הסוזוקי עדיף על ההונדה בכמעט הכל. אם פות''ש לא סובל מהפרעה דומה לשלי, הסוזוקי נשמע כמו עיסקה טובה יותר.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk