R1200gs זה האופנוע הכי נמכר של BMW ככה או ככה הוא נמכר בכמויות אז זה לא משנה להם.
KTM הרב מכר שלהם פה בארץ זה הדיוק 690 וגם המכירות שלא לא להיט.
ההיגיון היחיד
ייתכן וזה לא רלוונטי עבור רובנו (כולל אותי למען האמת), אך איך מסבירים שה- r1200gs ירד מ- 155 אלף ל- 154 אלף, ולעומתו הסופר-אדוונצ'ר ירד מ- 150 אלף ל- 137 אלף??
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
R1200gs זה האופנוע הכי נמכר של BMW ככה או ככה הוא נמכר בכמויות אז זה לא משנה להם.
KTM הרב מכר שלהם פה בארץ זה הדיוק 690 וגם המכירות שלא לא להיט.
ההיגיון היחיד
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
ה-r1200gs ירד ב-1,000 ש"ח בגלל ההפרש במס בין 72% ל-70% אחרי הרפורמה.
בתכלס הוא אמור לרדת בכמה שקלים נוספים כי יש לו גם הנחת abs של 1,400 ש"ח.
הסופר-אדוונצ'ר 1290 לא באמת ירד ב-15,000 ש"ח. זה ההבדל במחיר בין טרייד-אין למזומן.
עד עכשיו המחיר הרשמי היה 150 אלף ש"ח, ואם היית בא עם מזומן היית מקבל הנחה יפה.
מעכשיו יש מחיר לטרייד-אין ובנוסף מחיר רשמי למזומן.
קצת לא קשור באופן ישיר לנושא,אבל אני רואה,שאביעד נגע בכך.
מדוע אף יבואן לא מתייחס לנושא ה-abs?
למה,כשאני פונה למטרו עם השאלה הזאת בנוגע ל-mt09,אני שומע גמגום ובסוף תירוץ "בגלל שזה 850 סמ"ק "
כי הם רוצים לשמור לעצמם את ההנחה, simple as that.
בשורה התחתונה היבואנים בלעו את רוב ההנחה כדי להגדיל רווח וגלגלו אחוז קטן ממנה אל הלקוחות, וגם האחוז הקטן הזה גולגל לדגמים היותר בעיתיים מכירתית שלא נמכרים בכמויות אצל היבואנים גם ככה. דוגמה דיי מובהקת לזה אפשר למצוא באחת ההנחות הכי גדולות שמטרו "העניקה" במסגרת המס המחודש - ימאהה WR450 (צהוב) - כלי שבשנה אולי נמכרים ממנו 2-3 יחידות בלחץ וגם זה בשנה טובה מאוד.
בדגמים חזקים מכירתית ההנחות קטנטנות או לא קיימות ובחלק מהמקרים כמו בטימקס למשל המחירים אפילו עלו.
כל יבואן שיחק עם ההנחות איך שבא לו עם החשבים שהוא מעסיק וזה בדיוק התפקיד שלהם, לשחק עם המחירים תוך כדי שמירה על הרווח ואפילו הגדלה שלו והצגה של תמונה שונה ללקוח. כולם ללא יוצא דופן בלעו את רוב הנחות המס החדש, ובקיצור כמו כל דבר פה הכל עבודה בעניים ו"ההנחה" הזו היא למעשה צ'ופר שהיבואנים קיבלו.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 03-09-2015 בשעה 18:13.
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
הכוונה היא שתמיד כשאתה בא עם מזומן יש הנחה לא קטנה (בכל סוכנות) אז מה אכפת להם להצהיר על מחיר נמוך יותר בתור "מחיר חדש למזומן" אם גם ככה הם נתנו את המחיר הזה לפני כל הטררם עם ה"מיסוי החדש"? הם עדין מוכרים באותו מחיר למזומן כמו מקודם, רק שעכשיו הם מציגים את זה בתור ירידת מחיר, ובסופו של דבר גם שמים בכיס עוד כמה שקלים תודות למיסוי החדש.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 03-09-2015 בשעה 21:35.
אני לא מבין על מה ההתלהבות, מי שלא יוכל לקנות אופנוע ב155000, בטוח לא יוכל גם ב153 ואפילו ב140.
ןבככ הבדיחה גדול,ה זה אופנועי המוטוקרוס, הם קבלו את ההנחות הכי גדולות, מה בדיוק אופנועי המוטורקוס האלה עוזרים לשיפור התחבורה?!!
עוד משהו שאני לא אצליח להפנים לעולם, איך בארה"ב מחיר CB500X חדש עם ABS עולה כ 25000 ש"ח, וכאן לפני מסים ומע"מ כ28000 ש"ח, ברור לכם שבארה"ב לא משלמים לרוכבים כדי לרכוש אופנועים, אני חושב שצריך להפסיק לקנות כלים חדשים בארץ עד שסוכנויות המונופול האלה יתחילו להירקב.![]()
אגב CBX500, מאיר נרדמו שם? מה עם מחירים חדשים למשפחת ה500 של הונדה?
הם יכולים לתת עליהם מחירים תחרותיים ביותר לאחר הורדת מס של 22% + 1000 ש"ח על ABS.
גם אם הם ישימו לעצמם קצת מההוזלה בכיס עדיין יכול לצאת באזור הk40-45 , כמו מחיר ישן של 250 ספורטיבי
תכנס לאתר, יש מחיר חדש 51900.
נערך לאחרונה על ידי adnan; 04-09-2015 בשעה 09:19.
הם לא יורידו את המחיר של הכלי הכי נמכר שלהם, אולי נראה "הנחה" יותר משמעותית לקראת סוף שנה כשהם ינסו להפטר מהמלאי שלהם.
בכל מקרה, הייתי אצלם לפני כמה שבועות. ברגע ששאלתי על המשומשים שלהם, חוץ מלבעוט אותי החוצה עשו כל מה שיכלו בשביל שאני ארגיש לקוח סוג ב'.
Sent from my A0001 using Tapatalk
נראה שבאמת עשו הורדה, אבל מינורי, ה cb500f ירד גם כן ב 2000 ש"ח , גם ה cbr300 ירד, ב 250 לא ממש רואים שינוי (דגמי ה CRFL)
אין רגולטור בנושא? או מנגד, יש ליבואנים לוביסטים כלכך חזקים?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
למה שתהיה רגולציה? יקר לך? אל תקנה. יש לך תחבורה ציבורית זולה ואיכותית (;
Sent from my A0001 using Tapatalk