באיזה מודל מדובר? F4i, F4, F3??
סע עד המנורה ותתדלק. כמה דלק נכנס במיכל?
מעבר לזה נשמע כאילו אתה מתאר בעיה נוספת אבל לא ברור מההסבר שלך. תנסה להיות יותר ספיציפי
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
צהריים טובים, יש לי צריכת דלק של 1 ל 9/10 בנסיעה רגועה ממש, 5-7 בסל"ד, הכנסתי אותו למוסך לעשות כיוון בתי מצערות, בנסיעה הראשונה שיצאתי מהמוסך הרגשתי שינוי קטן, כל סיבוב מצערת הרגיש לי יותר לינארי ופחות קפיצות, לאחר שעתיים בערך הרגשתי שזה אותו דבר כמו שהיה לפני שנכנס למוסך, וכשעשיתי בדיקה על הצריכת דלק ראיתי שאין שינוי ועדיין צריכת דלק ממש גבוהה, התקשרתי למוסכניק הוא אומר שהוא יחשוב איזה עוד בעיה יכולה להיות, מישהו שהיה לו בעיה של צריכת דלק ויודע מה הבעיה? או שיש מצב שהמוסכניק לא כיוון טוב וזה זז חזרה מאיזה במפר, אשמח לעזרה!
באיזה מודל מדובר? F4i, F4, F3??
סע עד המנורה ותתדלק. כמה דלק נכנס במיכל?
מעבר לזה נשמע כאילו אתה מתאר בעיה נוספת אבל לא ברור מההסבר שלך. תנסה להיות יותר ספיציפי
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
תודה על ההיענות, cbr600f5 2006, האופנוע מוסב לסטאנט והטנק דלק מעוך ונכנס בו בסביבות 11 ליטר, בדקתי כמה פעמים על כל 100 קמ ירד לי כמעט 11 ליטר ובנסיעה רגועה, יש עוד בעיה בירידה של הטורים שלפעמים הוא יורד רק לטור 2, ורק אם אני משחרר קצת את הקלאץ ומתחיל לשלב את ההילוך הוא חוזר לטור 1, המוסכניק אמר לי שזה קשור לכיוון של הבתי מצערת ובאמת כשיצאתי מהמוסך זה חזר לטור 1 הרבה יותר מהר ממה שהיה קודם, ולא נתקע על טור 2, עכשיו הכל חזר גם הבעיה בטורים וגם הצריכת דלק, איזה עוד בעיות יכול להיות חוץ מכיוון בתי מצערת?
לאופנועים האלו יש "מחלה" - וסת לחץ דלק כושל. ממליץ לך להתחיל משם. תריץ חיפוש על דגם הכלי שלך בתוספת FPR. המנוע אמור לעבוד עשיר כשהחלק הזה לא מתפקד
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
איך מערכת הקירור באופנוע?
הטורים נתפסים על ידי WAX זאת אומרת שעל בתי המצערות יש רכיב שקובע את הטורים (צו^ק פתוח).
האם אחרי נסיעה ארוכה כשהוא חם.האופנוע מתייצב על טורים נמוכים יותר?
לגבי צריכת דלק. בטוח שלא נוזל לך מאיזה שהוא מקום? יש ריח של דלק ? הגומיה מתחת למשאבת דלק מתייבשת ואז זה מתחיל לנזול.
FPR
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odk...r600f&_sacat=0