עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: רכיבה ראשונה: בנלי לאונצ'ינו 500

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    רכיבה ראשונה: בנלי לאונצ'ינו 500

    הלאונצ'ינו הוא סקרמבלר מודרני, מעוצב, מאובזר וטוב, אבל מעבר לזה הוא מראה את העתיד של בנלי – והוא נראה מבטיח; מבחן דרכים.

    http://fullgaz.co.il/?p=130999


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    נראה מוצלח מאוד... לא ברור לי איך עולה יותר מצמד ההאסקים 401, אמנם 100 יותר סמק אבל עדיין לא מסתדר...
    בתבנית הכללית של האופנוע המחרשה האחורית נראית... עליאקספרס מדי.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    סהכ מרשים מאוד, נחמד שהסגמנט של הסקרמבלרים גדל. המחיר באמת קצת גבולי במיוחד בגלל ה sv במבצע למרות שהם לא באמת באותה הקטגוריה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    תבחנו את האדוונצ'ר שלהם...
    ממבחנים בחו"ל קשה מאוד לגבש עליו דעה.
    חלקם מעידים שהוא כבד מדי, מרגיש חלש ולא מתפקד טוב.
    אחרים טוענים שהוא אופנוע מוצלח.

    לגבי המבחן של הליאונצ'ינו - המסקנות קצת לא ברורות לי.
    הרעפתם על הליאונצ'ינו שבחים. עם זאת, ציינתם - צריכת דלק של אופנוע ליטר (1/17 - לא ברור איך זה נחשב "יעיל" ביממינו לאופנוע 500), טיפולים כל 5 אלף וכל זה במחיר של SV650. וזה עוד לפני שמתייחסים לאמינות הלא-מוכחת (לא בהכרח רעה, פשוט חסר מידע).
    אז איך זאת קניה כל-כך טובה?
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 24-04-2018 בשעה 12:59.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תבחנו את האדוונצ'ר שלהם...
    ממבחנים בחו"ל קשה מאוד לגבש עליו דעה.
    חלקם מעידים שהוא כבד מדי, מרגיש חלש ולא מתפקד טוב.
    אחרים טוענים שהוא אופנוע מוצלח.

    לגבי המבחן של הליאונצ'ינו - המסקנות קצת לא ברורות לי.
    הרעפתם על הליאונצ'ינו שבחים. עם זאת, ציינתם - צריכת דלק של אופנוע ליטר (1/17 - לא ברור איך זה נחשב "יעיל" ביממינו לאופנוע 500), טיפולים כל 5 אלף וכל זה במחיר של SV650. וזה עוד לפני שמתייחסים לאמינות הלא-מוכחת (לא בהכרח רעה, פשוט חסר מידע).
    אז איך זאת קניה כל-כך טובה?
    מתי בפעם אחרונה ראית מבחן כלשהו שמסתיים ב״אל תקנו, לא משתלם בעליל״?
    אם אתה רוצה מידע אמיתי, תשאל מישהו שרכב על אחד ומכר אותו.

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מתי בפעם אחרונה ראית מבחן כלשהו שמסתיים ב״אל תקנו, לא משתלם בעליל״?
    אם אתה רוצה מידע אמיתי, תשאל מישהו שרכב על אחד ומכר אותו.
    כשיש אופנוע גרוע, הקהל מצביע הרגלים, המכירות ברצפה, והדגם נגנז.
    פעם עוד היו כמה כאלו, והם נקטלו בהתאם.
    עם הפיכת הטכנולוגיה לזמינה וזולה יותר, בדגש על בקרת האיכות, הרמה הכללית עלתה וכבר הרבה שנים שאין כאלו, לא כאלו שמגיעים לשוק המערבי בכל אופן.

    כשיש ביקורת היא נכתבת איפה שצריך. השיקול הוא של הקונה.

    ואגב, בשום מקום גם לא כתוב "רוצו לקנות! פראייר מי שלא יקנה!"


    #רקאומר

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    כשיש אופנוע גרוע, הקהל מצביע הרגלים, המכירות ברצפה, והדגם נגנז.
    פעם עוד היו כמה כאלו, והם נקטלו בהתאם.
    עם הפיכת הטכנולוגיה לזמינה וזולה יותר, בדגש על בקרת האיכות, הרמה הכללית עלתה וכבר הרבה שנים שאין כאלו, לא כאלו שמגיעים לשוק המערבי בכל אופן.

    כשיש ביקורת היא נכתבת איפה שצריך. השיקול הוא של הקונה.

    ואגב, בשום מקום גם לא כתוב "רוצו לקנות! פראייר מי שלא יקנה!"


    #רקאומר
    כן, אבל להגיד שמנוע 500 שעושה 1/17 זה יעיל..הסופר טנרה 1200 שלי היה עומד על צריכה זהה על כמעט פי שלוש הספק, אז זה לא יעיל ולא חסכוני.
    נשמע כאילו כל הביקורת מאוד מאופרת.
    במקום להגיד שהבולם האחורי קורז תחת משקל הצרצר של אביעד (60 קילו?) בפניות..אומרים שהבולם האחורי זקוק להקשחה וכיוונים.

    לאלו שלא יודעים שהמשחק מכור זה עוד יראה כאילו אופנוע סיני שעולה כמו יפני, ויורד מהיפנים בכל פרמטר, זו עסקה משתלמת.

    רק אומר שהכתבות בשנה האחרונה מרגישות כמו שם האתר המקורי

    עריכה!
    נ.ב
    להגיד שלמנוע יהיה סאונד נפלא עם פול סיסטם זה בעצם להגיד שהמנוע נשמע אנמי כמו מכונת תפירה

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כן, אבל להגיד שמנוע 500 שעושה 1/17 זה יעיל..הסופר טנרה 1200 שלי היה עומד על צריכה זהה על כמעט פי שלוש הספק, אז זה לא יעיל ולא חסכוני.
    נשמע כאילו כל הביקורת מאוד מאופרת.
    במקום להגיד שהבולם האחורי קורז תחת משקל הצרצר של אביעד (60 קילו?) בפניות..אומרים שהבולם האחורי זקוק להקשחה וכיוונים.

    לאלו שלא יודעים שהמשחק מכור זה עוד יראה כאילו אופנוע סיני שעולה כמו יפני, ויורד מהיפנים בכל פרמטר, זו עסקה משתלמת.

    רק אומר שהכתבות בשנה האחרונה מרגישות כמו שם האתר המקורי

    עריכה!
    נ.ב
    להגיד שלמנוע יהיה סאונד נפלא עם פול סיסטם זה בעצם להגיד שהמנוע נשמע אנמי כמו מכונת תפירה
    אני מת על אביעד ועל הכתיבה שלו וגם למדתי אצלו...
    אני בטוח שאי אפשר לקחת כלי לרכיבת מבחן ולכתוב לסיכום: "תכלס מי שמחפש אופנוע ולא סקראמבלר ספציפית, שילך כבר על הSV650 הוא יהנה ממנו יותר בטוח".
    או "האופנוע הזה הוא כשלון ולא עומד מול המתחרים", או "לא שווה את הכסף, חפשו אופנוע אחר".
    כי בכל זאת, אנחנו במדינה קטן ושוק קטן וכולם מכירים את כולם, ומה שאולי תגיד לחבר, לא תעלה על דפי האתר, וגם צריך להיזהר בביקורת.
    ולא עושים מבחן השוואתי כל שני וחמישי ואומרים בבירור מי עולה על מי ולמה.

    אתה צודק בהרבה ממה שאתה אומר, בסוף אני בטוח שזה אופנוע נחמד ויכול להתאים להרבה אנשים, אבל יש דברים שצריכים להאמר... כשלהונדה 500 עושה על ליטר דלק כמעט כפול עם יותר כוח סוס ובאותו המחיר, זה משמעותי.
    לדעתי היום גם 20קמ לליטר זאת צריכת דלק בינונית מאוד, במיוחד במנועים עם נפח קטן.

    בסוף התמונות מדברות, רואים שעשו פה עבודה יפה על האופנוע הזה, יש ממה להתרשם ממנו, אבל מי שקורא מבחני דרכים צריך לדעת לקרוא טוב מאוד בין השורות וכמובן בסופו של דבר ללכת ולנסוע בעצמך, לא קונים כלי חדש בלי נסיעת מבחן.

  9. #9
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תבחנו את האדוונצ'ר שלהם...
    ממבחנים בחו"ל קשה מאוד לגבש עליו דעה.
    חלקם מעידים שהוא כבד מדי, מרגיש חלש ולא מתפקד טוב.
    אחרים טוענים שהוא אופנוע מוצלח.

    לגבי המבחן של הליאונצ'ינו - המסקנות קצת לא ברורות לי.
    הרעפתם על הליאונצ'ינו שבחים. עם זאת, ציינתם - צריכת דלק של אופנוע ליטר (1/17 - לא ברור איך זה נחשב "יעיל" ביממינו לאופנוע 500), טיפולים כל 5 אלף וכל זה במחיר של SV650. וזה עוד לפני שמתייחסים לאמינות הלא-מוכחת (לא בהכרח רעה, פשוט חסר מידע).
    אז איך זאת קניה כל-כך טובה?
    נבחן בקרוב מאוד.

    הרעפנו מחמאות על הליאונצ'ינו כי זה אופנוע מעולה.
    לגבי המחיר, לטעמנו הוא לא רע ואפילו טוב, גם בגלל התמורה שמקבלים וגם משום שהמתחרה הישיר - דוקאטי סקרמבלר 400, עולה 60 אלף.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    נראה אחלה כלי... מאוד יפה, לדעתי המחיר קצת גבוה למותג הזה בארץ.
    בסוף אם מישהו מתלבט בין כלים באיזור התקציב, כשיש את הSV650 ואת ההונדה רבל ב3 אלף יותר, בשביל לבחור דווקא בו הוא יצטרך ממש לככב בנסיעות המבחן.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    איך הסקראמבלר 400 עולה 55000? והסווארטיפלן 401 עולה 40000? האסקי איכותיים לפחות כמו דוקאטי.
    ההאסקי שוקל פחות, חזק יותר עם יותר מומנט בפחות סלד.

    בגלל זה גם לדעתי הבנלי מתומחר גבוה מדי, צריכת הדלק לא רלוונטית כי זה תלוי ברוכב...

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    איך הסקראמבלר 400 עולה 55000? והסווארטיפלן 401 עולה 40000? האסקי איכותיים לפחות כמו דוקאטי.
    ההאסקי שוקל פחות, חזק יותר עם יותר מומנט בפחות סלד.

    בגלל זה גם לדעתי הבנלי מתומחר גבוה מדי, צריכת הדלק לא רלוונטית כי זה תלוי ברוכב...

    האסקי מבוסס על מנוע הדיוק של KTM שמיוצר בהודו. אני מניח שזה מוזיל עלויות.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    האסקי מבוסס על מנוע הדיוק של KTM שמיוצר בהודו. אני מניח שזה מוזיל עלויות.
    אם ההוסקוורנה, שמורכב כולו באוסטריה, עולה לבסוף יותר מהמקביל שלו שמורכב כולו בהודו, אז כנראה שלא. או לפחות: לא אותו הדבר.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אם ההוסקוורנה, שמורכב כולו באוסטריה, עולה לבסוף יותר מהמקביל שלו שמורכב כולו בהודו, אז כנראה שלא. או לפחות: לא אותו הדבר.
    תודה על התיקון

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    גם לקוואסקי היו כמה בעיות בVERSYS ביצור של 2013 אם אני לא טועה, וגם שם מטרו עשו חיים קשים לפי מה ששמעתי, יכול להיות שאתה צודק בכל מילה, אבל במבחן עומד הכלי לא היבואן, זה לא המקום להכנס ביבואן ברכיבת מבחן על כלי שהיבואן נתן לך... צריך להיות ממש חוצפן וחסר טאקט בשביל לעשות את זה.

    גם אני הייתי שמח לקרוא ביקורות יותר מושחזות לפעמים ופחות לקבל הנחות כשצריך, אבל בסופו של דבר לא אני ולא אתה זוכים לבצע את הנסיעות האלה ולא באמת יודעים מה אמת ומה לא, מה גם שזה עניין סוביקטיבי.

    ובלי קשר, יופי של צילומים בכתבה!!!
    תמונה מס' 16 היסטרית

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על בנלי 300/TNT250
    על ידי nirtz בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-12-2017, 05:10
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 19:53
  3. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 26-11-2016, 11:34
  4. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01
  5. ה-500 סמ"ק החדשים של בנלי.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 21:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO