מה הסיפור ? המעבר בין גז סגור לפתוח, פניות, תמרונים כמו שמיניות / פניות פרסה וכו'... המצערת לא מספיק רגישה והרבה פעמים אתה לא מקבל את טיפונת הגז שאתה רוצה בשביל שהאופנוע יקבל אחיזה מחודשת וכיוון ואז אתה נאלץ לפתוח עוד גז לפיצוי, ולא רק שהפיצוי הזה מגיע באיחור אלא הוא גם מגיע במכת גז לא מאוד מעודנת שאותה אתה רוצה לרסן בעזרת ברקס אחורי שעושה עבודה שקלאץ' היה עושה באופנוע.

כשהמנוע קר מאוד, אז זה טיפה יותר ניכר, אבל גם כשהוא חם, חסר לי מאוד את הדיוק הזה של המצערת בפתיחה שכל כך נחוץ לכל הקטנות האלה בתמרונים וגם מעלה חיוך ברכיבה.

זאת לא בעיה ספיציפית בכלי שלי, שהוא חדש ועם פחות מ4אלף ק"מ... ואותה "בעיה" גם הייתה לי בXEVO הקודם.
למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות ואיפה הבעיה ? לעלות סל"ד סרק למעלה ? שינוי מחשב הזרקה ? משחק כלשהו בוריאטור ?

תודה.