כן,הרבה יצרנים משתמשים באותם טריקים אבל עדיף לערבב בין משתיקי אופנועים ולא קטנועים.
בגלל אורך הסעפת הקצרה בקטנועים המשתיק עשוי להשפיע בצורה שונה.
האם ניתן להחליף אגזוז, הכוונה לדוד האחורי, בין אופנועים מדגמים שונים ?
הכוונה, בואו נאמר שיש אופנוע כביש 250 סמ"ק וקטנוע 250 סמ"ק שניהם 4 פעימות. האם ניתן להחליף ביניהם אגזוזים ?
השאלה תאורטית אז נתעלם לרגע משאלות כמו צורה, מקום התאמה לשלדה וכו'.
כן,הרבה יצרנים משתמשים באותם טריקים אבל עדיף לערבב בין משתיקי אופנועים ולא קטנועים.
בגלל אורך הסעפת הקצרה בקטנועים המשתיק עשוי להשפיע בצורה שונה.
הכוונה שלי הייתה רק למשתיק עצמו מבלי להחליף או לגעת יותר מדי בסעפת.
לדוד יש השפעה על ביצועי המנוע, מעטים ככל שיהיו. זה לא סתם חלל אלומיניום ריק. כמו שזה מיועד לשפר את הביצועים לדגם לו זה תואם, גם יכול להשפיע לרעה על הביצועים וגם חיי המנוע.
סליחה שאני מתפרץ לשרשור, אך אם במערכות פליטה עסקנין עד כמה נורא לערבב מערכות פליטה מחברות שונות?
אתן דוגמא:
סעפת של fmf ודוד של אקרופוביץ.
האם יש לכך השלכות של בלאי ובעיות שעתידות להופיע?
אין בעיה לערבב מערכות פליטה רק שים לב שמוכוון לאותו הנפח ואו הספק מנוע לדוגמא:
דוד פליטה שמורכב על טימקס שמשחרר 47 כ"ס יהיה טוב גם לטנרה שמוציא אותו הספק.
אם אתה מרכיב את הדוד על נפח קטן יותר או בעל הספק יותר נמוך כמו על נינג'ה 300 תקבל אגזוז פתוח וההשלכה שתהיה תערובת עניה.
על כן תעשיר אץ התערובת בהתאם.