קם בחור יום אחד ומחליט להסב KTM 990 להנעה כפולה, ועל הדרך לייצר קיט כזה להסבה עבור הקהל.
https://newatlas.com/projekt-dta-all...venture/54350/
http://www.allradmotorrad.de/Start-Eng.htm
![]()
קם בחור יום אחד ומחליט להסב KTM 990 להנעה כפולה, ועל הדרך לייצר קיט כזה להסבה עבור הקהל.
https://newatlas.com/projekt-dta-all...venture/54350/
http://www.allradmotorrad.de/Start-Eng.htm
![]()
חשיבה יפה,כל העומס נמצא על המפרק.
מניח שהזרוע חד צידית כך שצריך להיות בנוי טוב.
חשיבה אכן יצירתית, אך הביצוע מסורבל, כבד ובכלל לא בטוח שהחסרונות עולים על היתרונות. למה צריך בכלל הנעה של שני גלגלים אם הייעוד אינו ספציפי ובלעדי לדיונות?
עוד ב- 2004 ימאהה ניסתה להביא את בשורת ההנעה הכפולה ב- WR450F 2-Trac שהתחרתה איתו בדקאר. הגישה הטכנית הייתה הרבה יותר אלגנטית ויצירתית(הפיתוח נעשה בשותפות עם Ohlins) בצורת משאבה הדראולית במעגל סגור הדוחפת סוג של ממיר מומנט (כמו בתיבת הילוכים פלנטרית) המחובר לציר הגלגל הקדמי. בשניים-שלושה סטייג'ים כן ניצח בשל יכולת עבירות טובה יותר, אך מעבר לגימיק והחישבה היצירתית, לא היה לאופנוע יתרון על המתחרים הקונבנציונליים בסוף המירוץ (סיים במקום שביעי בדירוג הכללי אאל"ט).
c55d13ce3f7e192343555d89530f7cbf.jpg
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
בהעברת כוח ע"י משאבה הידרואלית יש יותר איבוד הספק.
אז השרשרת פשוט יושבת לה שם... באוויר, חשופה לעולם, לרגל הרוכב, אבנים ועוד...תענוג
פעם נחתכתי קשות ע"י מגן שרשרת פתוח באופניים, עדיף בלי.