חשיבה אכן יצירתית, אך הביצוע מסורבל, כבד ובכלל לא בטוח שהחסרונות עולים על היתרונות. למה צריך בכלל הנעה של שני גלגלים אם הייעוד אינו ספציפי ובלעדי לדיונות?
עוד ב- 2004 ימאהה ניסתה להביא את בשורת ההנעה הכפולה ב- WR450F 2-Trac שהתחרתה איתו בדקאר. הגישה הטכנית הייתה הרבה יותר אלגנטית ויצירתית(הפיתוח נעשה בשותפות עם Ohlins) בצורת משאבה הדראולית במעגל סגור הדוחפת סוג של ממיר מומנט (כמו בתיבת הילוכים פלנטרית) המחובר לציר הגלגל הקדמי. בשניים-שלושה סטייג'ים כן ניצח בשל יכולת עבירות טובה יותר, אך מעבר לגימיק והחישבה היצירתית, לא היה לאופנוע יתרון על המתחרים הקונבנציונליים בסוף המירוץ (סיים במקום שביעי בדירוג הכללי אאל"ט).
c55d13ce3f7e192343555d89530f7cbf.jpg


ציטוט ההודעה בתגובה