ה-r זה דו שימושי
ה-f זה לשטח...
ו-50 אלף אני חושב שזה אחלה תקציב לאופנוע שטח... בכל מקרה חכה לעוד תגובות
תשמעו לפני כמה שבועות נכנסתי לעניין השטח ואני מעוניין לקנות אופנוע, עכשיו אני צריך שתסבירו לי כמה דברים.. אני שמתי עין על הכלים של ימאהה כי הם ידועים באמינות שלהם, יש להם wrr וwrf, עכשיו אני יודע שwrr הוא דו"ש וwrf הוא אינדורו, אבל בתכלס שאני מסתכל על הפרטים התכנים, לwrr יש יותר כוחות סוס, ואני לא ממש מבין באופנועים תכלס, לwrr יש 31 וwrf יש28 אבל אנשים אומרים שwrf יותר טוב, והשאלה האחרונה, האם הwrf יכול לנסוע על הכביש מבחינה חוקית (לוחית רישוי צהובה) ואם יש לכם אופנוע אחר להמליץ לי (לא125) כמו גאס גאס, KTM וכו אני אשמח, אבל בעקרון התקציב הוא 50אלף
ה-r זה דו שימושי
ה-f זה לשטח...
ו-50 אלף אני חושב שזה אחלה תקציב לאופנוע שטח... בכל מקרה חכה לעוד תגובות
Supermoto Rider
SMC690R 2021
Instagram & TikTok: Yadin_Tal
רק בשטח?
גם כביש?
יש לך ניסיון בשטח?
חלש..? כל הכלים שציינת מעולים בשטח.
אני אישית רוכב על wr250x, שזה האח התאום של wr250r.
בוא נעשה סדר, wrr, עם כול הייתרונות שלו, הוא עדיין דו"ש, לעומת הwrf שהוא אופנוע אינדורו.
בנוסף, לwr250r אין בשום אופן 31 כוחות סוס, לא משנה מי אמר לך את זה...הוא טועה.
ואם אתה לא מאמין לי, תבקש ממנו דיינו.
לטעמי זאת ההוכחה היחידה.
Wrf רשאי לרכב על הכביש, אבל כמובן שזה לא מומלץ בדרך קבע.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
Wr250r בסביבות ה28 כ"ס סטוק.
עדיין wr250r ישייט יותר מהר ויותר יעיל בכביש ובעיר, מאשר wr250f.
מגרפים של דיינו שאני רואה באינטרנט לr יש 24 כ"ס.
אבל כל זה לא רלוונטי.
24 כ"ס יכול להיות די והותר בשטח, זה מאד תלוי באופי המנוע ואיפה המקסימום הזה מתקבל.
ברור שהr יהיה טוב ויעיל יותר בכביש ובעיר מהf כי הוא אופנוע דו"ש ולזה הוא יועד.
ברור שהf יהיה טוב ויעיל יותר בשטח, כי הוא אופנוע אינדורו מקצועי.
לא רק שהf יהיה גרוע יותר בכביש, הוא בכלל לא שימושי בכביש. הוא אופנוע שטח טהור.
בדיוק, עכשיו על פות"ש לבחור.
ה-r הוא דו"ש מצויין ויקח אותך לאן שתרצה,כביש או שטח,משולב או דוך.
ה-f הוא שטח נטו עם נסיעת כביש קצרצרה לשטח הבא.
נכון,יש לו רישוי צהוב אבל הוא לא מיועד לטחון כביש.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
נניח ואתה מדבר על הדגם הבכיר, PR5 250 סמ"ק.
על פי דו"גרי יש לו 25 כוחות סוס:
http://www.doogri.co.il/mainsite/Con...?ContentID=790
אני אומר לך שלWR250R יש בערך 26-28.
בנוסף, לפי דעתי במהות שלהם הם טיפה שונים.
הWR250R הוא אופנוע דו"ש, שבנוסף ליכולות שטח שלו, הוא מעולה בכביש וליום יום בכללי.
הPR5 הוא אמור להיות אופנוע דו"ש למי שאין כסף/יכולת לאינדורו.
מודה שאני לא מכיר את הAJP מספיק טוב, אבל לפי מיטב ידיעתי אין לו את האמינות והמרווח טיפולים של הWR.
ה30.7 כוחות סוס שכתובים באתר ימאהה העולמי, מציינים הספק במנוע בתנאי מעבדה.
זה לא שהם משקרים, זה פשוט נתון שלא קיים בעולם האמיתי.
אתה לא רוכב על מנוע נטו, אתה רוכב על אופנוע.
הם לא מספרים לך את ההספק בפועל בגלגל, אחרי האיבוד הטבעי של גיר ושרשרת.
קבל סירטון בפועל של דיינו:
https://www.youtube.com/watch?v=jYKTfdONfyE
בערך 30.5 כוחות סוס, אבל!
אגזוז פול סיסטם של FMF (סעפת PowerBomb עם סליפאון powercore)
מחשב ניהול מנוע FMF power programmer
פתח את התיבת אוויר, פלוס פילטר אוויר משופר.
(ואני גם מקווה שהוא הוריד גם את כול ההגבלות כגון AIS)
עכשיו בוא תראה אותי מגזים:
https://www.youtube.com/watch?v=Lmp1EvTt7pA
34.23 כוחות סוס בגלגל בפועל, איך הוא השיג את זה?
סט פול סיסטם FMF (סעפת MegaBomb עם סליפאון Q4)
מחשב ניהול מנוע DynoJet Power Commander (לא יודע בדיוק אם 3 או 5 ואיזה מודולים נוספים יש לו)
פתיחה של התיבת אוויר פלוס פילטר משופר.
קיט 290 סמ"ק של את'נה
קיט טלטל 3 מ"מ של HotRods
פורטינג לראש מנוע
(ואני גם מקווה שהוא הוריד גם את כול ההגבלות כגון AIS)
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.