נניח ואתה מדבר על הדגם הבכיר, PR5 250 סמ"ק.
על פי דו"גרי יש לו 25 כוחות סוס:
http://www.doogri.co.il/mainsite/Con...?ContentID=790
אני אומר לך שלWR250R יש בערך 26-28.
בנוסף, לפי דעתי במהות שלהם הם טיפה שונים.
הWR250R הוא אופנוע דו"ש, שבנוסף ליכולות שטח שלו, הוא מעולה בכביש וליום יום בכללי.
הPR5 הוא אמור להיות אופנוע דו"ש למי שאין כסף/יכולת לאינדורו.
מודה שאני לא מכיר את הAJP מספיק טוב, אבל לפי מיטב ידיעתי אין לו את האמינות והמרווח טיפולים של הWR.
ה30.7 כוחות סוס שכתובים באתר ימאהה העולמי, מציינים הספק במנוע בתנאי מעבדה.
זה לא שהם משקרים, זה פשוט נתון שלא קיים בעולם האמיתי.
אתה לא רוכב על מנוע נטו, אתה רוכב על אופנוע.
הם לא מספרים לך את ההספק בפועל בגלגל, אחרי האיבוד הטבעי של גיר ושרשרת.
קבל סירטון בפועל של דיינו:
https://www.youtube.com/watch?v=jYKTfdONfyE
בערך 30.5 כוחות סוס, אבל!
אגזוז פול סיסטם של FMF (סעפת PowerBomb עם סליפאון powercore)
מחשב ניהול מנוע FMF power programmer
פתח את התיבת אוויר, פלוס פילטר אוויר משופר.
(ואני גם מקווה שהוא הוריד גם את כול ההגבלות כגון AIS)
עכשיו בוא תראה אותי מגזים:
https://www.youtube.com/watch?v=Lmp1EvTt7pA
34.23 כוחות סוס בגלגל בפועל, איך הוא השיג את זה?
סט פול סיסטם FMF (סעפת MegaBomb עם סליפאון Q4)
מחשב ניהול מנוע DynoJet Power Commander (לא יודע בדיוק אם 3 או 5 ואיזה מודולים נוספים יש לו)
פתיחה של התיבת אוויר פלוס פילטר משופר.
קיט 290 סמ"ק של את'נה
קיט טלטל 3 מ"מ של HotRods
פורטינג לראש מנוע
(ואני גם מקווה שהוא הוריד גם את כול ההגבלות כגון AIS)



ציטוט ההודעה בתגובה