תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: רוכבת חדשה שמתלבטת בין כמה אופנועים... אנא עזרה!

  1. #1

    Question רוכבת חדשה שמתלבטת בין כמה אופנועים... אנא עזרה!

    שלום חברים,

    אז ככה אני רוכבת חדשה עם רישיון A1 שמחפשת אופנוע שישמש לנסיעות ארוכות וגם נסיעות בעיר ואלי קצת לשטחים לא סלולים אבל זה ממש בסימן שאלה.
    התקציב שלי עומד על 80,000 ש"ח כאשר אין לי חברה מועדפת אבל מתלבטת בין כמה...

    הדגמים שעומדים על הפרק שחשבתי שיתאימו הם:
    TRACER700

    CB500X




    אם יש לכם דגמים נוספים להצעות אשמח וכמובן גם טיפים למתחילים

    תודה מראש חברים!

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לאופנוע ראשון? CB500X יעלה לך על כל הצרכים ויהיה אחלה בית ספר לרכיבה.
    מתאים לשימוש עירוני ובין עירוני כאחד, פחות לשטח אבל זה תלוי ביצר ההרפתקאני שלך

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    אם מעולם לא רכבת על דו גלגלי בכבישי ישראל, ממליץ לך להתחיל מקטנוע 250 סמ"ק, עד שתתרגלי לדו גלגלי (פקקים, פניות חדות, אנשים שקופצים לכביש, שלוליות וחול על הכביש וכו). אחרי שנה שיהיה לך את הנסיון והידע, תעברי למשהו כבד יותר.
    זאת טעות נפוצה לרוכבים מתחילים לקנות כלי כבד "כי זה מגניב" ואז רואים אותם מנפצים מראות לרכבים או שוכבים מרוחים בצד הכביש עם האופנוע השבור שלהם לצידם

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    דווקא לא הייתי מתחיל עם קטנוע. אופנועים וקטנועים אלו חיות שונות לגמרי.
    לדעתי הכי נוח להתחיל לרכוב על אופנוע קל משקל עם ישיבה זקופה וגובה מושב שמאפשר להגיע עם שתי הרגליים לקרקע.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    דווקא לא הייתי מתחיל עם קטנוע. אופנועים וקטנועים אלו חיות שונות לגמרי.
    לדעתי הכי נוח להתחיל לרכוב על אופנוע קל משקל עם ישיבה זקופה וגובה מושב שמאפשר להגיע עם שתי הרגליים לקרקע.
    אולי זה כי יש לי אופי זהיר, אבל לדעתי היא צריכה כרגע ללמוד להתמודד עם כבישי ישראל, ופחות לדאוג להילוכים, סלדים, הימנעות מנעילת גלגל אחורי, הורדת הילוכים בירידות וניקוי ושימון שרשרת - אבל זה אני =\

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי r3dt4g צפיה בהודעה
    אולי זה כי יש לי אופי זהיר, אבל לדעתי היא צריכה כרגע ללמוד להתמודד עם כבישי ישראל, ופחות לדאוג להילוכים, סלדים, הימנעות מנעילת גלגל אחורי, הורדת הילוכים בירידות וניקוי ושימון שרשרת - אבל זה אני =\
    שטויות. בין ה-CB500 ל"כלי כבד" יש הרבה מקום לדיון. סה"כ 47 כ"ס. אפשר להמרח על הכביש באותה מידה עם קטנוע 125 או סופרספורט. ה-500 בסה"כ כלי סלחן, די אנמי אפילו, ואני לא רואה סיבה שהיא לא תצליח להתמודד איתו ככלי ראשון.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    השנקל שלי - לדעתי אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת הכלי הוא התאמה למימדי הגוף שלך - גובה, משקל, אורך זרועות ורגליים. מעבר לנוחות בנסיעות ארוכות, יש גם חשיבות ליכולת השליטה שלך בכלי בג׳ונגל העירוני. אני למשל 1.87מ׳ אבל ה CBX הרגיש לי קצת מאיים כאופנוע ראשון, בגלל החלק השמנמן בחזית מיכל הדלק.

    באתר הזה תוכלי לבדוק תנוחת ישיבה על מגוון דגמים נפוצים ולצמצם קצת אפשרויות, או למצוא אפשרויות חדשות שלא חשבת עליהן.

    לגבי בחירת דגם, נראה שבתקציב שלך נכנס כל אופנוע ״כניסה״ של יצרן מוכר ואמין כל שאין לך באמת מגבלה בבחירה. שתי אופציות נוספות שמתאימות יותר לרכיבה עירונית/בין-עירונית ללא שבילים - הונדה רבל (הנוכחי שלי - מאוד אוהב כאופנוע ראשון) וגוצי V7. בגלל המשקל, גובה המושב ותנוחת הרכיבה, הם לדעתי מתאימים מאוד כאופנועי כניסה, כמובן אם את מתחברת לסגנון.

    וכמובן, אי אפשר בלי ההמלצה המסורתית על ביג-בויז טויז (מפיץ מורשה של הונדה) במידה ואת בוחרת בהונדה כלשהו.
    It's not about the speed. It's about the ride!

  8. #8

    שאלת גודל האופנוע לעומת הגוף

    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    השנקל שלי - לדעתי אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת הכלי הוא התאמה למימדי הגוף שלך - גובה, משקל, אורך זרועות ורגליים. מעבר לנוחות בנסיעות ארוכות, יש גם חשיבות ליכולת השליטה שלך בכלי בג׳ונגל העירוני. אני למשל 1.87מ׳ אבל ה CBX הרגיש לי קצת מאיים כאופנוע ראשון, בגלל החלק השמנמן בחזית מיכל הדלק.

    באתר הזה תוכלי לבדוק תנוחת ישיבה על מגוון דגמים נפוצים ולצמצם קצת אפשרויות, או למצוא אפשרויות חדשות שלא חשבת עליהן.

    לגבי בחירת דגם, נראה שבתקציב שלך נכנס כל אופנוע ״כניסה״ של יצרן מוכר ואמין כל שאין לך באמת מגבלה בבחירה. שתי אופציות נוספות שמתאימות יותר לרכיבה עירונית/בין-עירונית ללא שבילים - הונדה רבל (הנוכחי שלי - מאוד אוהב כאופנוע ראשון) וגוצי V7. בגלל המשקל, גובה המושב ותנוחת הרכיבה, הם לדעתי מתאימים מאוד כאופנועי כניסה, כמובן אם את מתחברת לסגנון.

    וכמובן, אי אפשר בלי ההמלצה המסורתית על ביג-בויז טויז (מפיץ מורשה של הונדה) במידה ואת בוחרת בהונדה כלשהו.
    אם אני בגובה 1.65 ומשקל 90 יש משהו ספציפי שמומלץ מבחינת הגודל שלי?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי רוכבת מגניבה צפיה בהודעה
    אם אני בגובה 1.65 ומשקל 90 יש משהו ספציפי שמומלץ מבחינת הגודל שלי?
    אין כמו להכנס לאולם התצוגה ולעלות על הכלי ולנסות, על הדרך גם אפשר ורצוי לעשות רכיבת מבחן.
    Tracer 900

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    ציטוט נכתב במקור על ידי רוכבת מגניבה צפיה בהודעה
    אם אני בגובה 1.65 ומשקל 90 יש משהו ספציפי שמומלץ מבחינת הגודל שלי?
    אולי בקישור הזה תוכלי למצוא מספר כיוונים. תעשי מדידה של אורך הרגל הפנימי - כף-רגל עד מפשעה, ואז תוכלי לקבל אינדיקציה לגבי התאמה לפי גובה המושב של הכלי. הרעיון כאן הוא להבין האם תוכלי להגיע עם הרגליים לקרקע בעמידה. זה כמובן בסדר גמור אם לא תוכלי, במידה ומצאת כלי שמתאים לך משאר הבחינות, אבל זה בהחלט יעזור בסינון מועמדים.

    יכול להיות שכמו שהציעו לפני, הדרך הכי טובה היא לקפוץ למשולש שוקן ולהיכנס לעופר אבניר, מטרו, ביג-בויז, ד.ל.ב ולשבת על מגוון כלים שמעניינים אותך. בגלל שכמובן ינסו למכור לך, הייתי מציע לך להגיע במטרה מוצהרת שאת לא קונה כלום - רק בודקת. זה יאפשר להוריד לחץ ולהגיע להחלטה שקולה לאחר שבחנת מגוון כלים.
    It's not about the speed. It's about the ride!

  11. #11
    תודה רבה! ללא ספק טיפים חשובים ורואים שאתם מבינים עניין!

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    רוכבת שלחתי לך הודעה בפרטי

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    עדכני בסוף מה בחרת ומה היו השיקולים (ואם אפשר אז גם תמונות)
    It's not about the speed. It's about the ride!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    63
    מצטרף להמלצה על cb500x, גם אצלי הוא האופנוע הראשון שקניתי מיד אחרי הוצאת הרישיון ,תכף אני סוגר איתו שנה ,מבסוט ומאושר ולכן יכול להגיד לך בלב שלם שללא ספק הוא אחלה כלי בין אם זה כלי ראשון או לא.
    רק עוד משהו ככה לרוכבת חדשה, מאוד מאוד ממליץ לך להירשם לקורס רכיבה מתקדמת , מאוד מאוד משפר ועוזר, לדעתי אין צורך לחכות תקופה מסויימת אלא ללכת ולעשות כמה שיותר מהר(אני עשיתי אחרי שבוע וחצי).

אשכולות דומים

  1. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-05-2018, 16:25
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 16-07-2016, 21:14
  3. למכירה קסדת rpha max hjc חדשה חדשה במחיר מוזל !
    על ידי liamlevi12 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-08-2015, 21:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO