תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: A1 הילוכים או אוטומט???

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    29

    A1 הילוכים או אוטומט???

    שלום לכולם סורי על החפירה. אני בעלת רשיון a2 ולקחתי כבר 7 שיעורים על מנת לשדרג לa1 , התחלתי ללמוד על הילוכים והבנתי שזה לא הולך להיות קל כמו שחשבתי...האופנוע כבד לי נורא (אני 155 משקל 40 וקצת ) ולא מצליחה לקלוט את הקטע ההתחלתי של המשחק עם הגז והקלאץ'. בגלל שהמטרה העיקרית שלי היא פשוט כלי שיגיע ל140-150 קמ"ש החלטתי לשנות לאוטומט, עליו אני בשליטה מלאה ולתקתק את הטסט תוך שבוע. ולקנות xmax או הונדה סילברוינג. אבל משהו בי לא נותן לי מנוח ואני שוב חושבת אולי בכל זאת לא לוותר על ההילוכים. פשוט נורא חבל לי על הכסף ואני בלחץ כבר לרכוש כלי נורמלי מבלי שמכוניות מצ'וקמקות יעקפו אותי. חשבתי אולי יש אפשרות לקנות בזול אופנוע 125 ולהתאמן עליו במקום לזרוק 180 ש"ח לשיעור או אולי לבקש ממישהו בעל אופנוע שיעשה לי הדרכה צמודה כמה ימים מבלי לחכות כל פעם לשיעור.....מה אתם אומרים? אני פשוט מרגישה שאני נמשכת לאופנוע יותר בגלל הפוזה וקטנוע יכול להתאים יותר למטרות שלי. קיצר דילמה תודה מראש לעונים

  2. #2
    לבקש מחבר זה להסתבך בעצמך ולסבך את החבר. מדובר על נהיגה ללא רישיון , עם כל במשתמע מכך.
    אם לא קורה כלום , אז הכל בסדר.
    אם חלילה את נופלת , וזקוקה לטיפול רפואי, יכולה להיות בעיה רצינית.

    הפתרון הטוב הוא פשוט לקחת יותר שיעורי נהיגה. יכול להיות שהאופנוע גבוה מדי / כבד מדי עבורך. ואת עסוקה בהתחלה באיזון שלו וזה מפריע ללמוד את השילוב של קלאץ' גז

    אולי לחפש מורה עם משהו אחר. ולקחת שיעורים יומיים אם הכיס מאפשר.

    Sent from...

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    2
    אם הבעיה היא רק בביצוע שמניות אז גם לי היתה אותה בעיה כשלמדתי בת"א, אחרי שנכשלתי בטסט הראשון עברתי למורה שאצלו בשמניות לא עובדים עם הגז והברקס.
    פשוט האופנוע מכוון כך שנוסעים על ראשון בלי לגעת בקלאץ ובברקס. אם הבעיה היא לא רק בשמניות אז אין ברירה ואת חייבת להיתאמן עד שיסתדר לך.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    יהיה לך עדיף אופנוע 250-300 קטן מידות מאשר ה XMAX ובטח הסילברבינג שיהיה גדול וכבד בשבילך.
    Tracer 900

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    29
    מה לגבי המג'סטי 400? כי ממש נדלקתי עליו גם הבנתי שהוא יותר קל מהסילברוינג....יש לי סיכוי להשתלט עליו?

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    29
    בכל אופן תודה לכולם על התגובות...אולי באמת אעבור מורה או שאלך על קבלנות כי להוציא עכשיו 180 ש"ח כל פעם רק בשביל להתאמן זה לא ממש פרקטי בשבילי כנראה שכבר אלך על האוטומט כי מה שחשוב עבורי כרגע זה להגיע ממקום למקום בלי בעיה על 140 קמ"ש ולא בא לי להתחיל עכשיו הכל מהתחלה במקום אחר...על אחת כמה וכמה שהטסט כבר עוד שבוע וקצת...בהמשך כנראה אשרדג!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    אני אוסיף ש180 לשיעור זה בקצה העליון העליון של שיעור נהיגה... מכיר בהרבה פחות, את הטסט אפשר לדחות.
    רק דוגמא למבצע עכשווי של הבי"ס שבו עשיתי את שני הרשיונות -
    י15 שיעורים + טסט - 1,700ש"ח



  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    מיקום
    באר שבע/אילת
    הודעות
    215
    למעשה אני מכיר 15 שיעורים + טסט ב 1300 ש"ח.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אולי השרשור הזה יעזור קצת:
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...ll=1#post91674
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    180 לשיעור?! זה מחיר מטורף. בד"כ המחירים עומדים על 110-120 לשעה (לפחות בערים שאני מכיר).
    למשקל מתרגלים ו-155 קילו זה לא הרבה. עוד כמה שיעורים ואני מאמין שתקלטי.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    לדעתי שווה להתעקש ולעשות רשיון על הילוכים, אפילו במחיר של עוד שבוע שבועיים, עם מורה טוב וכלי שמתאים למידותייך, זה יפתח בפנייך את האפשרות לבחור כלי שבאמת מתאים, אפילו אם בסוף הוא יהיה אוטומטי.

    לגבי עבודה עם הקלאץ׳, נכון שיש כאן גם עניין של התאמה פיזית לאופנוע שאת מתאמנת עליו (גודל כפות ידיים, מרחק מהכידון וכו׳), אבל בסוף זה בעיקר טכניקה שניתן ללמוד עם מעט התמדה. אולי שווה להתייעץ כאן בשרשור לגבי מורה מתאים באיזור מגורייך.

    לגבי כלי שמתאים למידותייך, לדעתי ההונדה רבל תפור עלייך - אני חבר בפורום העולמי של בעלי רבל, ויש בו מספר לא מבוטל של רוכבות קטנות מימדים שבחרו בו בדיוק בגלל שהוא יחסית קל ועם כיסא נמוך.
    It's not about the speed. It's about the ride!

אשכולות דומים

  1. שידרוג A2 ל A1 אוטומט כמה שאלות ובירורים
    על ידי gorg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 14-12-2017, 18:07
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 18:25
  3. שאלה בקשר לרישיון A1 על אוטומט
    על ידי Hosssy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2017, 04:48
  4. קטגוריית רישוי חדשה: A1 אוטומט
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 19:36
  5. דרגת רישיון חדשה -a1+אוטומט
    על ידי willy בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02-08-2016, 15:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO