זה יעלה הרבה מאוד כסף - אבל השינויי השלילי בצריכת הדלק יהיה הרבה יותר משמעותי מאשר השינויי החיובי שתקבל מבחינת הספק.
מבחינת הספק, התוספת שמקבלים היא די זניחה.
לפי כל הסיפורים והגרפים וכל הסרטוני דיינו שנתקלתי בהם: אחרי כל העבודה וכל הבזבוזים הנ"ל: במקרה הטוב אתה תוסיף לעצמך 2-2.5 סוסים... וגם אותם אתה תראה רק בסל"ד גבוה מאוד.
אולי מתאים רק לרוכבי הWRX סופרמוטו, או לכאלו שמשתמשים ב WRR שלהם כד"ש "אמיתי" עם הרבה רכיבות כביש בין-עירוניות בתפריט.
לפי הבנתי, השינויים והשדרוגים הכי מוצלחים ומועילים (מבחינת ביצועים) שבן אדם יכול לעשות ב WRR שלו, זה:
א- החלפת צמיגים (צמיגי הסטוק פשוט לא מוצלחים)
ב- החלפת/הגדלת שרשרת וגלג"ש אחורי (קיצור יחסי העברה). האופנוע מגיע כסטוק עם יחס של 13-43 וזה יחס שחוץ מעמידה בתקנות רעש וזיהום אוויר - לא משרת שום מטרה ולא לך נותן כלום, לא בכביש ולא בשטח... מומלץ להגדיל את הגלג"ש האחורי בכמה שיניים טובות (ובהתאמה להגדיל/להחליף גם את השרשרת).
במקביל גם מומלץ להוסיף רכיב לספידומטר כדי שלא ישקר\יזייף.
ג- החלפת ידית מצערת לכזו של R6 או G2 עם CAM גדול יותר כדי לבטל את תחושת ה jerkiness שיש בידית מצערת הסטוק המקורית של ה WRR.
מעבר לשלושת אלו - רוב השינויים שאנשים עושים על ה WRR שלהם (אם בכלל) זה רק שינויים של נוחות ואביזרים וקוסטומיזציה (למשל הוספת מיגונים, או הוספת מנשאים+תיקים, ואולי מיגון רוח, ושדרוג של המושב, והגדלת טנק דלק וכו'... בקיצור: לא דברים שקשורים לביצועים אלא כאמור אביזרי נוחות והתאמה אישית).
למי שאין לו בעיה עם אנגלית - יכול להציץ בפורום הזה של ה wr250r
http://advrider.com/index.php?thread...9337/page-3300
הרבה רוכבים אמריקאים ובעלים אמריקאים של ה WRR חופרים שם על כל שדרוג ותוספת אפשרית. כבר כמה שנים טובות.