דגם התיור של MV אגוסטה, הטוריזמו ולוצ'ה, צפוי לקבל קלאץ' אוטומטי של 'רקלוס' בנוסף לקלאץ' המחליק ולקוויקשיפטר. זו הפעם הראשונה שאופנוע כביש מקבל קלאץ' אוטומטי כציוד סטנדרטי.
http://fullgaz.co.il/?p=131273
![]()
דגם התיור של MV אגוסטה, הטוריזמו ולוצ'ה, צפוי לקבל קלאץ' אוטומטי של 'רקלוס' בנוסף לקלאץ' המחליק ולקוויקשיפטר. זו הפעם הראשונה שאופנוע כביש מקבל קלאץ' אוטומטי כציוד סטנדרטי.
http://fullgaz.co.il/?p=131273
![]()
מעניין אגוסטה מובילה את השוק לקלאצ אוטומטי.
ועכשיו יבואו היפנים שכבר עשו איזה בהונדה ויעשו את זה יותר פשוט.
פורצה אגוסטה.!
בסוף כמו במכוניות על כל דגם אופנוע יהיה גיר רגיל ואוטומט.
שימו לב שבאירופה המכוניות האוטומטית הם המיעוט ובארהב הם הרוב.
ש.שלום.
אוגוסטה לא מובילה את השוק, הם יצרן נישתי שלא בטוח שהשוק יגיב/יתיישר לפי מה שהם עושים.
למשל אפריליה הביא לשוק את המאנה עם גיר ואריאטור כמו בקטנוע וזה לא תפס.
לעומת זאת הקוויק שיפטר נכנס חזק לשוק ונראה שכל אופנוע חדש שני מצוייד בזה.
אגב הקלאטצ'ים של רקלוס נמכרים כבר שנים כאפטר מארקט להרבה דגמים.
רקלוס מוכרים את המוצר הזה כבר הרבה זמן, יש הרבה דיעות חיוביות עליו ברשת, בעיקר בהקשר של אופנועי שטח. זו הפעם הראשונה שאני רואה את המוצר הזה על אופנוע כביש
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
רכבתי עם רקלוז בשטח.
זה נחמד, בעיקר כי האופנוע לא נכבה, וקל יותר לזנק בתנאי אחיזה ירודים.
לא משהו שקשה לוותר עליו, כל עוד יד שמאל תקינה (הבחור עם הרקלוז התקין אותו כי הוא סובל מפציעה שמקשה עליו לתפעל את הקלאץ').
לא ברור לי למה זה טוב בכביש. מי שרוצה קטנוע - קונה קטנוע, לא?
דעתי - זה סתם פיצ'ר מיותר שיהיה מאוד יקר להחלפה כשהוא יתבלה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual