כשאתה מטה את האופנוע במקום - יש "נקודת אל חזור", שממנה כבר לא תצליח להרים אותו. ככל שהאופנוע גבוה וכבד יותר, ואתה חלש/נמוך יותר - הנקודה הזאת תגיע בשלב יותר מוקדם. לכן, תראה שרוב הרוכבים המנוסים כמעט ולא מטים את האופנוע במהירויות אפסיות. עם זאת - יש מצב שהנקודה שממנה האופנוע יכול רק לרדת למטה רחוקה יותר ממה שאתה חושב, ואם אתה בחור חזק - אתה יכול להרים את האופנוע גם במצב של נטיה חזקה הצידה.
לגבי שיטת ה-2 רגליים על הרצפה - קצת קשה לי להסכים ב 100%.
מצד אחד, זה אולי ייתן לך עוד בטחון בטווח הקצר.
מצד שני, בעיניי שליטה גבוהה באופנוע - זה בין היתר, היכולת לעמוד איתו במקום או לזחול בתוך תנועה צפופה, בלי להוריד רגליים (ובטח שבלי לגרור אותן בנסיעה). שואפים לשמור על תנוחת ישיבה "לפי הספר", עם ברכיים נעולות וידיים רפויות - גם אם מדובר בזחילה על 2 קמ"ש או עצירה בעצור. את המיומנות הזאת צריך לתרגל, וגרירה של 2 הרגליים כל פעם שהאופנוע זוחל לא תעזור.



ציטוט ההודעה בתגובה