ציטוט נכתב במקור על ידי Nitrox צפיה בהודעה
אני חייב להקדים ולהגיד שאת את הלימודי רכיבה על האופנוע היה לצורך לימוד כדי לעבור טסט ולא ממש למדתי רכיבה נכונה ובטיחותית במילים האחרות הרגשתי שכונה, ראיתי סרטונים ביוטיוב על נהיגה נכונה ולמדתי הרבה דברים שלא חשבו ללמד אותי, אז התחדשתי ב cbr500r מאוד מרוצה אני מרגיש עליו יציב כאילו בנו אותו בשבילי, קרה לי פעמיים שנפלתי (לא בזמן נסיעה) פעם אחת עצרתי לפני מעבר חציה והיה לי תיק צד עם מחשב ואיבדתי איזון לא הצלחתי להחזיק את האופנוע בזמן הנפילה, הרגשתי נבוך בנוסף קצת כעסתי כי אלה שעצרתי להם במעבר חציה ראו אותי נופל והם המשיכו בהליכה כאילו לא היה כלום עד שבאו עוברים ושבים ועזרו לי להרים את האופנוע.. פעם שניה היה במדרכה קצת צפופה רציתי להסתובב ושוב האופנוע נפל, עד עכשיו הבנתי שאם אני מתחיל לאבד איזון והאופנוע מתחיל בנפילה ממש אין לי שום סיכוי ליישר אותו, השאלה זה איך להמנע מנפילות או אולי יש טכניקה לתפוס את האופנוע לפני נפילה,
ובלי קשר אשמח לקבל המלצה לדיבורית שמתחברת לקסדה

תודה רבה על העזרה ושבת שלום
כשאתה מטה את האופנוע במקום - יש "נקודת אל חזור", שממנה כבר לא תצליח להרים אותו. ככל שהאופנוע גבוה וכבד יותר, ואתה חלש/נמוך יותר - הנקודה הזאת תגיע בשלב יותר מוקדם. לכן, תראה שרוב הרוכבים המנוסים כמעט ולא מטים את האופנוע במהירויות אפסיות. עם זאת - יש מצב שהנקודה שממנה האופנוע יכול רק לרדת למטה רחוקה יותר ממה שאתה חושב, ואם אתה בחור חזק - אתה יכול להרים את האופנוע גם במצב של נטיה חזקה הצידה.

לגבי שיטת ה-2 רגליים על הרצפה - קצת קשה לי להסכים ב 100%.
מצד אחד, זה אולי ייתן לך עוד בטחון בטווח הקצר.
מצד שני, בעיניי שליטה גבוהה באופנוע - זה בין היתר, היכולת לעמוד איתו במקום או לזחול בתוך תנועה צפופה, בלי להוריד רגליים (ובטח שבלי לגרור אותן בנסיעה). שואפים לשמור על תנוחת ישיבה "לפי הספר", עם ברכיים נעולות וידיים רפויות - גם אם מדובר בזחילה על 2 קמ"ש או עצירה בעצור. את המיומנות הזאת צריך לתרגל, וגרירה של 2 הרגליים כל פעם שהאופנוע זוחל לא תעזור.