עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 50

אשכול: חווית שרות במוסך מיסטר מוטו בירושלים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132

    חווית שרות במוסך מיסטר מוטו בירושלים

    קניתי לפני כמה חודשים סוזוקי SV שנת 2016 עלייה לכביש חודש 11, במועד הקנייה היה לו כ13 אלף קמ. כרגע עומד על 17600.
    את 2 הטיפולים שלו האופנוע עבר במוסכי החברה בתל אביב, בזמן ובקמ הדרושים.
    לאחרונה התחילו לי רעשים מהמנוע במיוחד בסלד 4-5 אלף.
    הכנסתי את האופנוע למוסך מיסטר מוטו, משווק של עופר אבניר, על מנת לבדוק את מקור הרעש (האופנוע עדין באחריות לכן בחרתי במוסך זה.)
    בעל המוסך הניע ושמע את הרעש, סיכמנו שאשאיר את האופנוע לבדיקה ונהיה בקשר.
    כאשר באתי ללכת בעל המוסך ציין שמועד הטיפול קרוב ושאל אם אני רוצה לבצע טיפול על הדרך.
    עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר. בתגובה הוא אמר לי "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים.
    למען האמת הייתי קצת בשוק. אין בירושלים מוסכים ישירים של אבניר אלא רק משווקים מורשים. אם לא הוא אמור לתת לי מענה לאחריות גם אם אני לא מטפל אצלו אז מי כן? פשוט חוצפה לשמה.

    כבר התייחסו אלי בצורה מגעילה כאשר התעניינתי לרכוש אופנוע מסוג GSR. אבל הפעם זה באמת עבר את הגבול. במיוחד שמנהל המוסך מתנהג ככה


    הייתי חייב לפרוק ולשתף

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    קניתי לפני כמה חודשים סוזוקי SV שנת 2016 עלייה לכביש חודש 11, במועד הקנייה היה לו כ13 אלף קמ. כרגע עומד על 17600.
    את 2 הטיפולים שלו האופנוע עבר במוסכי החברה בתל אביב, בזמן ובקמ הדרושים.
    לאחרונה התחילו לי רעשים מהמנוע במיוחד בסלד 4-5 אלף.
    הכנסתי את האופנוע למוסך מיסטר מוטו, משווק של עופר אבניר, על מנת לבדוק את מקור הרעש (האופנוע עדין באחריות לכן בחרתי במוסך זה.)
    בעל המוסך הניע ושמע את הרעש, סיכמנו שאשאיר את האופנוע לבדיקה ונהיה בקשר.
    כאשר באתי ללכת בעל המוסך ציין שמועד הטיפול קרוב ושאל אם אני רוצה לבצע טיפול על הדרך.
    עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר. בתגובה הוא אמר לי "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים.
    למען האמת הייתי קצת בשוק. אין בירושלים מוסכים ישירים של אבניר אלא רק משווקים מורשים. אם לא הוא אמור לתת לי מענה לאחריות גם אם אני לא מטפל אצלו אז מי כן? פשוט חוצפה לשמה.

    כבר התייחסו אלי בצורה מגעילה כאשר התעניינתי לרכוש אופנוע מסוג GSR. אבל הפעם זה באמת עבר את הגבול. במיוחד שמנהל המוסך מתנהג ככה


    הייתי חייב לפרוק ולשתף
    היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.
    הוא יכל לבדוק לך את האופנוע, לא לפתור כלום ולדרוש 8 שעות עבודה.
    יצאת בזול.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ישנם 6 משווקים מורשים של אבניר בירושלים עפ"י האתר שלהם, כל אחד מהם (בהנחה שלכולם יש מוסך) יכול לתת מענה לאחריות. מקרה הכי גרוע - למוסך היבואן\מורשה הקרוב.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    אולי כבר מספיק להשתמש במילה המשוקצת הזו "חוויה" ?? אתה הולך למוסך ! גאראז' ! רצפת בטון חשופה, סמנתה פוקס על הקירות, גריז ושמן בציפורניים ובחור שעיר מרוקן לך את הארנק כשהוא ממלמל משהו על הקרבורטור , זה לא דייט בחורשה קסומה בהרי הכרמל הצופה אל הים.
    נערך לאחרונה על ידי levil; 07-05-2018 בשעה 12:14.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אמור מעתה: ״התנסות S&M #___״

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    כאשר באתי ללכת בעל המוסך ציין שמועד הטיפול קרוב ושאל אם אני רוצה לבצע טיפול על הדרך.
    עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר.
    אם היית מדבר בשפה "קצת" פחות חצופה והיית אומר משהו בסגנון של "אני מעדיף לחכות עם זה כרגע כיוון שאני קצר בכסף" נניח, סביר שהכלי היה נבדק ואולי הנושא היה מתקדם.
    אני לא אומר שהוא פעל כשורה, אבל לבוא לעסק פרטי (וכן הוא עסק פרטי למרות שהוא זכיין של אבניר) ולאמר לו ידידי בזבז בבקשה מזמנך על הכלי שלי כל עוד זה בחינם כי בתשלום אני לא מעוניין בשירותיך, זה דיי חוצפה.
    זה שאתה רוכב על כלי של אבניר זה אחלה וזה שהכלי באחריות זה גם אחלה, אבל יש דרך להתנסח ויש דרך לדבר, כולנו בני אדם.
    בכל אופן בהצלחה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אם היית מדבר בשפה "קצת" פחות חצופה והיית אומר משהו בסגנון של "אני מעדיף לחכות עם זה כרגע כיוון שאני קצר בכסף" נניח, סביר שהכלי היה נבדק ואולי הנושא היה מתקדם.
    אני לא אומר שהוא פעל כשורה, אבל לבוא לעסק פרטי (וכן הוא עסק פרטי למרות שהוא זכיין של אבניר) ולאמר לו ידידי בזבז בבקשה מזמנך על הכלי שלי כל עוד זה בחינם כי בתשלום אני לא מעוניין בשירותיך, זה דיי חוצפה.
    זה שאתה רוכב על כלי של אבניר זה אחלה וזה שהכלי באחריות זה גם אחלה, אבל יש דרך להתנסח ויש דרך לדבר, כולנו בני אדם.
    בכל אופן בהצלחה.

    במקרה אני עובד בתחום השרות במוסך מורשה, פרטי אך זכיין של יבואן.
    בחיים אף עובד לא העיז לדבר ככה ללקוח.אם לקוח היה אומר לי שהטיפול יקר לו הייתי מציע לו הנחה קטנה.
    גם אם היה מסרב לבצע טיפול, ולרכב שלו יש תקלה שעדין באחריות אני מחוייב לקבל את הרכב לבדיקה. לא אעלה על דעתי לשלוח אותו לדרכו עם תקלה שעלולה להרוס לו את הרכב.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    כפיר יש הבדל בין: "
    אינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר" ל "
    אם לקוח היה אומר לי שהטיפול יקר לו הייתי מציע לו הנחה קטנה."
    לא שאני מצדיק את התנהגות מנהל המוסך אבל יכול לבין איך זה גרם לו להתנהג כיצד שהתנהג.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    כפיר יש הבדל בין: "
    אינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר" ל "
    אם לקוח היה אומר לי שהטיפול יקר לו הייתי מציע לו הנחה קטנה."
    לא שאני מצדיק את התנהגות מנהל המוסך אבל יכול לבין איך זה גרם לו להתנהג כיצד שהתנהג.
    אני ממש לא מבין את ההתנהגות הזאת, מצטער. אני ממש לא דוגל ב''הלקוח תמיד צודק'' אבל במקרה הזה, לדעתי לפחות, הוא היה אמור להתנהג אחרת.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים.




    תגובה כזו מעידה על האדם.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    אולי כבר מספיק להשתמש במילה המשוקצת הזו "חוויה" ?? אתה הולך למוסך ! גאראז' ! רצפת בטון חשופה, סמנתה פוקס על הקירות, גריז ושמן בציפורניים ובחור שעיר מרוקן לך את הארנק כשהוא ממלמל משהו על הקרבורטור , זה לא דייט בחורשה קסומה בהרי הכרמל הצופה אל הים.
    לקצרי הזכרון: לדעתי עוד בזמנו של פולגז הקודם, "חווית שירות" זה ביטוי גנרי שהוטבע להיות כותרת של כל שרשור שמדבר על מוסכים ונותני שירות אחרים בענף, חיובי כשלילי. הכותרת "חווית שירות" היא נייטרלית, לכן נבחרה להיות כזו, כדי לא ליצור הטיות בחיפוש בגוגל ולא להטות את הקוראים לפני שקוראים את הדברים - מכיוון ששרשורים כאלה קיבלו לרוב התיחסות של שני הצדדים.

    כמובן, הכותרת "חווית שירות גרועה מאוד" סותרת את מהות הכוונה הנ"ל. אבדוק עם אביעד מה ההתיחסות לכותרות השרשורים כגון השרשור הזה, ואעדכן את הכותרת במידת הצורך.

    [עריכה] בדקתי, הדברים עומדים בעינם. כותרת השרשור נערכה בהתאם.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 07-05-2018 בשעה 15:11.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    צר לי אבל אני לא מסכים עם שום מילה shasha127.
    זכותנו המלאה כלקוחות משלמים לבחור לא לטפל במוסך מסוים אם לטעמנו הוא יקר.
    בנוסף זה ממש לא לבזבז את זמנו כל עוד זה בחינם, הכלי באחריות וזוהי העסקה שהם עשו.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    אני ממש לא מבין את ההתנהגות הזאת, מצטער. אני ממש לא דוגל ב''הלקוח תמיד צודק'' אבל במקרה הזה, לדעתי לפחות, הוא היה אמור להתנהג
    אחרת.
    ברור שהיה אמור, על זה אין שום מחלוקת. השאלה האם אתה מבין שיש הבדל בין "לא מעוניין, יש מוסכים זולים יותר" ל "הטיפול יקר לי"?

  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirsiton צפיה בהודעה
    ...עניתי לו שאינני מעוניין לבצע טיפול אצלו, כי ישנם מוסכים אחרים זולים יותר. בתגובה הוא אמר לי "קח את האופנוע, אני לא בודק לך אותו" בצעקות ועצבים...
    נראה לי שהייתם יכולים להיות זוג מושלם. שניכם לא יודעים להתבטא. נכון שהוא בעל עסק ויש עליו חובות שאין עליךף ובכל זאת עם כזו תשובה גם אני במקומו הייתי מעיף אותך מהמוסך, גם אם הייתי עושה את זה בצורה יותר דיפלומטית...



  15. #15
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    מסכים חלקית עם לפעמים צריך לדעת להיות "פוליטיקאי",
    אך בשום אופן להיות כנה או חסר טאקט יגידו אחרים, אינו מצדיק יחס מחפיר ומזלזל של בעל עסק ללקוח משלם או לא הוא עדיין לקוח.
    בפעם הבאה נסה להיות יותר "נחמד" בתשובות שלך ותגלה אולי שיש גם דרך אחרת.
    בהצלחה

אשכולות דומים

  1. מוסך 'המהיר' - חווית שירות
    על ידי GuyS בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 10:03
  2. חווית השירות שלי מכולבוטקס
    על ידי PRPR בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 02:57
  3. אופנוסנטר - חווית קנייה. מוכר- רון
    על ידי ווילי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 18:54
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 09:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO