תתקשר למטרו אם זה מספיק חשוב לך.
מישהו יודע מתי מגיע לישראל?
ברוך שובה של ה-GPX הרוצעחת!
אופנוע חשוב לשוק הישראלי. מראה שכלום לא השתנה מאז 1994, מוטו גיליון 75 (נראה לי)![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
התקשרתי למטרו. קיבלתי תשובה של ״לא יגיע״ נקודה סופית. מניח שהאינטרס הוא למשוך אותי לקנות מה שעוד יש להם במלאי ולגרום לתחושה שאין טעם לחכות לדגם החדש, שלכל הדעות מייתר לגמרי את הדור הנוכחי (כוח, עיצוב, וכו׳). הייתי כנראה עושה אותו דבר במקומו.
נניח וקניתי עכשיו, ברגע שנכנס הדגם החדש כל ה250 הנוכחיים יורדים ערך מאוד חזק וה-300 אין בכלל מה לדבר. מצד שני לא הייתי רוצה לחכות שנתיים.
מה עושים?
"לא יגיע" כי הם מתכוונים להמשיך למכור את הנינג'ה 250SL. הסיכוי שהם מתכוונים להמשיך איתו בקטגוריית ה-250 כי הוא קצת יותר זול מהטווין - קיים. וגם אם לא - יש להם מלאי כלים שצריך למכור מה-250SL.
מה גם, שלדעתי ה-250 טווין החדש עוד לא נכנס לייצור ולא נמכר באף מדינה, לכן חבל על המאמץ שלך לנחש מתי הוא יגיע לשוק הקטן שלנו. לא חסר אצלנו אופנועי A1 בשנת 2018 גם בלי ה-GPX החדש הזה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מזמין אותך לבדוק את הסוזוקי GSX250R. היחיד כרגע בקטגורית ה-250 סמ"ק עם מנוע 2 צילינדרים.
פרטים נוספים ואפשרות לרכיבת מבחן - בהודעה פרטית בלבד.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אתם סתם מדברים שטויות, הוא לא יגיע כי הוא לא יעמוד בתקנות היורו 4, אין מצב שמנוע 250CC שמפיק 39 כ"ס יעמוד בתקנות.
כמו הCBR250RR שיצא כבר ולא הגיע לאירופה ועוד מלא אופנועים 250 סמ"ק שלא מגיעים לאירופה.
הם היו מתים להביא אותו כי זה אחלה אופנוע בקטגוריה של עד 250 סמ"ק
אין, הוא לא מגיע.
מטרו אמרו לי שהם עובדים מול Kawasaki אירופה ואם זה לא מופיע שם אז הם לא מתכוונים בכלל להביא אותו.
הם אמרו שיש סיבה כלשהי שהוא לא מופיע שם, בין אם זה חוסר כדאיות לשוק מסוים או תקן יורו - בגדול אם אירופה לא מביאה זה לא משתלם וכך גם אנחנו.
עם כל החוסר אהבה שלי למטרו, בפן האגואיסטי הזה הם צודקים.
יש להם גם עוד מלאי של sl ויש פראיירים שקונים, אז למה לא ?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
מי שמדבר כאן שטויות זה אתה.
אני מבין ש"אין מצב" זה טיעון הנדסי חזק.
עם זאת, לפני שאתה זורק דברים לאוויר - היה מועיל אם היית מחזק אותם לפחות בדוגמאות מספריות, כי אני אישית לא הצלחתי למצוא מידע על תקן היורו שבו הנינג'ה 250 החדש עומד.
משום שכבודו מסתפק בטיעון של "אין מצב", אני ארים את הכפפה ואשים מספרים על השולחן.
בשנת 86' (לפני 32 שנים) הושק ה-GPX250, שהיה בתורו מבוסס על ה-GPZ250 שקדם לו. מנועו הפיק (לפי מקורות שונים) בין 36 ל-38 כ"ס.
האופנוע הסדרתי המהיר בעולם באותה שנה היה ההונדה VF1000R, שהפיק 122 כ"ס צנועים מנפח ליטר, וה-GPZ900R שהפיק 115 כ"ס מנפח 900 סמ"ק. זאת הייתה חזית הטכנולוגיה באותם שנים. ב-87' הושק ה-FZR1000, שכלל את כל השכלולים ההנדסיים האפשריים לאותה תקופה, כולל ראש המנוע עם 5 השסתומים לצילינדר של ימאהה. הוא הפיק הספק "מטורף" לאותם ימים של 135 כ"ס לליטר.
היום, בשנת 2018, כל אופנוע ליטר-ספורט ראוי מגרד רף את ה-200 כ"ס או עובר אותו. בהערכה גסה, מדובר בתוספת של כ-60% הספק מאופנועי הקצה שהוזכרו לעיל.
ה-S1000RR, ZX-10, R1 ודומיהם עושים את זה תוך כדי שהם עומדים בכל התקנים שנדרשים היום באירופה.
אז אם אפשר ב-30 שנה להעלות הספק של סופרספורט ב-50-60% ועדיין לעמוד בתקנים המודרניים - מה אתה אומר, אולי בכל זאת "יש סיכוי" שאפשר לפתח מנוע 250 שמפיק 5-10% יותר ההספק ממה שהושג לפני 32 שנה - ועומד בתקן יורו 4?
אם אתה לא מסכים איתי, מצפה לראות ממך תשובה מבוססת לפחות ברמה של ההודעה הזאת.
אחרת, אני מצפה לשמוע התנצלות.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 12-05-2018 בשעה 20:59.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני אומר את זה על פי האופנועיי 250 סמ"ק שיצאו פעם והיום.
לדעתי יש "סיכוי" לפתח אופנוע 250 סמ"ק חזק ושעומד בתקן אבל זה יהיה יקר יותר וייקר את האופנועים, אז כבר עדיף להם להשקיע את זה באופנועי ספורט הגדולים.
לדעתי האופנוע הזה יצא רק באסיה.
אז מה לדעתך הסיבה שבאסיה יש להם אופנועי 250 חזקים יחיסת כמו פעם, ובאירופה אופנועי 250 סמ"ק חלשים?
אם לא זיהום אויר, היינו רואים אותם גם באירופה.
האופנוע הזה לא יגיע לאירופה או ישראל
מהם האופנועים ה"חזקים" שנמכרים באסיה ולא באירופה?
איך אתה מתכוון לתמוך בטענה שלך לגבי עלויות ייצור, ובכמה אתה מעריך את הפער? על מה אתה מסתמך?
אם ליצרנים עדיף להשקיע ב"אופנועי הספורט הגדולים" כדבריך, אז למה יש בשנים האחרונות מבול של דגמים חדשים קטני נפח?
אתה שוב מחרטט - ועוד מעיז להגיד לאנשים אחרים שהם "מדברים שטויות".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Z250(ה2 צלינדרים)
CBR250rr
YZF R25
הכוונה שלי שעדיף להם להשקיע את כל מה שקשור להספק וזיהום אויר באופנועים הגדולים שלהם. ככה זה נראה גם, האופנועים הגדולים כן מתחזקים ועומדים בתקנות(גם לדבריך).
אבל כל האופנועי 250 נהיו חלשים כי יותר זול להוריד הספק ואז האופנוע יזהם פחות מאשר עכשיו לפתח ולבזבז כסף בשביל לעשות אותו חזק ושיעמוד בתקינות וככה הוא יעלה יותר שזה לא תחרותי באופנועים הקטנים.(גם המרווח רווח שלהם קטן יותר)
בגלל זה רשמתי שלדעתי הם השקיעו באופנועים הגדולים יותר שלהם כי שם המרווח רווח שלהם יותר גדול אז יש גם יותר מקום לפיתוח שמעלה את העלויות.
אני מסתמך על הגיון בסיסי.