אשמח להכוונה אם מישהו היה במצבי ויכול לייעץ מה כדאי לעשות מנסיון אישי.
תודה.
חדש בעולם הדו"ג, בעל רשיון a1, לאחר 7 חודשים עם קטנוע ראשון 125 סמ"ק עם מערכת abs ו-cbs (מע' בלימה משולבת) החלטתי לעבור לכלי הבא.
אופי הרכיבה שלי הוא בעיקר עבודה בית בתוך העיר הפקוקה 30 ק"מ ביום סה"כ הלו"ש.
מכיוון שהכלי הראשון היה צפוף ולא הכי נוח, חשוב לי הנוחות, שטח איחסון ו-abs.
עכשיו השאלה היא מה אני רוצה ומה מתאים לי באמת מבחינה פרקטית.
לא רוצה לעבור את ה-250 סמ"ק כדי לא לעבור את מדרגת הביטוח והתקציב עומד על 18k
ורצוי שטיפולים לא יהיו צפופים.
הצד של הלב:
תמיד רציתי אופנוע דו"ש כי השטח הקל (מאוד) והשבילים קורצים לי, סגנון crf250l.
החסרון הוא שאין כלל שטח אחסון ומע' הבטיחות.
יתרון טיפול כל 12kkm.
מצד שני, הצד של המוח:
קטנוע ככל הנראה יהיה יותר פרקטי- שטח אחסון, אולי מע' בטיחות ואולי נוחות.
החסרון, הוא טיפולים לעיתים תכופות יותר.
כלים שחשבתי: 125 xevo 250, s-wing, דאוןטאון 250, xmax 250
אשמח לקבל המלצות על כלים ומה אתם הייתם עושים בהתאם לדרישות.
תודה.
אשמח להכוונה אם מישהו היה במצבי ויכול לייעץ מה כדאי לעשות מנסיון אישי.
תודה.
ה-crf יופי של כלי לשימוש עירוני ושטח קל.
חפש לך כלי עם פלסטיקה אדומה מאמצע 2017 או ראלי שמגיעים עם abs כסטנדרט.
אפשר להוסיף סבל מקורי שלא פוגע בעיצוב של האופנוע (כ-250 שח מאיביי) ולחבר מאחורה באמצעות שתי רצועות עם קליפס תיק לנשיאת הציוד.
תודה אסף, זה באמת מה שהייתי רוצה אבל המחיר מעל מה שהקצבתי עבור הדו"ג.
ראיתי שיש כלים שנת 2013-14 שהמחירים שלהם גם יחסית גבוהים, מה המחיר הריאלי לcrf במצב טוב?
בנוגע לקטנועים אילו מבינהם מומלצים מבחינת עלות אחזקה נמוכה, נוחים ומרווחים?
Xevo, swing, gdink, xmax.
ואם יש כאלה אחרים שיותר מומלצים, אשמח לדעת.
קח בחשבון שcrf250 כלי חלש מאד אל תתן לשם הקרבי לבלבל אותך
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
תודה.
מה בנוגע לקטנועים, אשמח לדעת אילו קטנועים עד 250 סמ"ק עם מרווח טיפולים גדול (מעל 5000 ק"מ בין טיפול לטיפול)
לא הייתי מתרגש יותר מידיי ממרווח טיפולים גדול.
זה מסתכם בדרך כלל בפילטר שמן,שמן מנוע ופילטר אוויר. למה שיצרן מסויים יתן 5000 מרווח בין טיפולים ויצרן שני ייתן 7000 או יותר?
אני הייתי הולך על קטנוע האמת. בפקקים הם סבבה, אין צורך בארגזים או מקומות איחסון נוספים כמו באופנועים. באתה לעבודה,הכנסת את הדברים לתא איחסון והלכת רגוע . יותר זולים במחיר מהאופנועים . לגבי הCRF250 מאוד חלש , אכן כלי גבוה עם תמרון מצויין אבל בלי מערכות הגנה כגון ABS ואחרים .
יש את WR250 שהוא הרבה יותר טוב אבל גם הרבה יותר יקר .
טריבל, אתה מדבר על דגמי ה125 בלבד? האמת שהתכוונתי לקטנועים עם מנועי 250 חוץ מההונדה swing 125 שהכנסתי למשוואה מהסיבה שהוא אמין ואמור להיות נוח.
אם כך אשמח לדעת מה תדירות הטיפולים לxmax, xevo, gdink עם מנועי 250 ומה יהיה הכי זול לתחזק מבחינת עלויות חלקים ותדירות טיפולים.
וכל כמה זמן מטפלים בswing 125 ואיך מחירי החלקים שלו?
לפי היצרן תדירות הטיפול של האקסיבו היא אחת ל10,000 ק"מ.
לפי יבואן כל 5,000 ק"מ.
איקסמקס - אחת ל 3,000.
הקימקו - לא יודע,כנראה בין 3,000 - 5,000.
הזול יהיה הקימקו והיקר הימאהה.
לגבי הסווינג - לא יודע כל כמה זמן,כן יודע שהיבואן של הונדה יקרן בטירוף ואין באמת הצדקה ל 125 סמ"ק.
ממליץ לך לשקול גם את הסוזווקי DL250 V-Strom הנהנה ממחיר קנייה נמוך במיוחד לדגם 2018 חדש (כרגע 28,100 שקלים על הכביש) וגם מתעריך ביטוח כמו שרצית: עד 250 סמ"ק.
דבר איתי בהודעה פרטית אם אתה מעוניין ברכיבת מבחן להתנסות.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
יש להונדה קטנוע 250 חדש, הפורצה שיגיע בקרוב לארץ. שלושת האחרים שציינת הם כלים מיושנים יותר ודגמים שהוחלפו כבר מזמן ונמכרים רק פה בארץ בגלל מדרגת הביטוח. יש לזה גם יתרונות כי האמינות כבר מוכחת אבל אני הייתי מחפש משהו יותר חדש - אפילו אם זה אומר לעלות בנפח ל-300 סמ"ק ( ובתחלס זה מה שעשיתי, רוכב על הונדה SH300).
בתכלס, לך על ה-CRF.
מתי יגיע לארץ הפורצה 250?