בצילום ששלחת, נראה שהמשקף לא במקום. מניח שזה צילום של ה "אחרי".
הקסדה היא פליפאפ והמנגנון קצת יותר מורכב.
תאורטית אתה צודק אבל בפועל משקף חדש עולה 400 שקל לפחות בebay המנגנונים לא בדקתי סביר להניח שלא ממש זולים.
זה סוג של הימור.
הקסדה אצלי ממאי 2018 כאשר כל שנתיים בערך אני רוכש קסדה (הניאוטק 1 אכן שרדה מעל 4 שנים).
בכל מקרה אם מישהו מכיר את המנגנון וידע לאבחן מה הבעייה אשמח להגיע אליו.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בצילום ששלחת, נראה שהמשקף לא במקום. מניח שזה צילום של ה "אחרי".
כן אחרי.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אחרי הרבה שנים עם אראי ושוברט קניתי בפעם הראשונה שואי, בשנים קודמות צורת הראש של שואי לא התאימה לראש שלי אבל בGT AIR (1) יש שינויי שדווקא התאים לי.
תכלס אכזבה מהמותג הזה, הקסדה נקראת AIR והיא לא כזאת, האוויר נכנס אבל לא יוצא באותה מהירות מה שגורם לבריזה קלה ולא מספקת בקיץ, גם בנושא הרעש היא גרועה, מתאימה רק לאופנועי נייקד, פרינג הכי קטן והרעש חזק גם עם אטמים.
האמת גם שוברט ירדו ברמה הR1 הייתה מצויינת אבל עכשיו כל הקסדות החדשות שלהם מרגישות רמה אחת למטה.
לחפש קסדה חדשה זה אחד הדברים המיאשים שיש.
כאמור הדילמה שלי היא האם לרכוש מותג זול או פרמיום.
בזולים מצאתי את קסדת קברג שבמבחני שארפ קיבלה 5 כוכבים לקסדה מדגם הדיוק (מודולרית).
המחיר אלפייה וקצת וזה כולל פין לוק.
אני צריך להגיע לת"א כדי למדוד והאמת שהתחושה שלי טובה עם הקברג (מותג וותיק מאוד)
גם אם תחזיק שנה זה עדיין יעלה פחות ממותגי הפרמיום.
בנוסף יש את סקורפיון שנראים לא רע.
על פניו הזולים משתפרים והיקרים מתחרבנים.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני גם נתקלתי בתופעה של קסדה שקטה על נייקד שהופכת לסופר רועשת עם מגן רוח. שואי nxr.
לגבי הזולות,
אין מה להשוות (עדיין). עשיתי כמה נסיעות עם קסדות של סביב ה1000 ש"ח. זוועה. (מבחינת רעשים כמובן). גם עם אטמים, אני בקושי מצליח לנהל שיחה בדיבורית.
עריכה,
מעניין אם מתישהו יתחילו לפתח קסדות במנהרת רוח עם מגן רוח שמדמה זרימה טרבולנטית בחלק העליון של הקסדה... ברור שכל מגן מסיט את הרוח מעט שונה, אבל גיליתי שטווח הגובה של הזרימה הוא די רחב (20-30 סנטימטרים של אוויר בזרימה דומה) ורעשי הרוח הם די דומים בכולם.
שוברס טוענים שהם בודקים את שלהם במנהרות רוח ומפתחים אותם שקטות במיוחד
https://youtu.be/GO6guuJtPkM
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
לא זאת היתה הכוונה.
כל ה"גדולים" מפתחים במנהרת רוח. הבעיה היא שבמנהרת רוח הקסדה עומדת בפני עצמה, ולא מאחורי מגן רוח.
לא יכול לערוך.
תעשה ניסוי פשוט, קח קסדה טובה. רכב איתה על אופנוע עם מגן רוח, אחר כך עמוד על הרגליות כך שאתה גבוה מעל המגן. אתה עלול להיות מופתע.
בארבע קסדות האחרונות שהיו לי (agv, אחת, וארבע shoei), הקסדה הרבה יותר שקטה כשעומדים מחוץ להשפעת מגן הרוח (גם במגנים גבוהים).
במקרה הנדון מדובר בקסדה מודולארית כך שמטבע הדברים היא יותר רועשת
שואי "שיפרו" את הניאוטק 2 והיא כנראה קצת יותר שקטה אבל זה בא על חשבון האיוורור.
סו משוואה שהפתרון יהיה מערכת מיזוג יש שמועות שכבר קיים.
יש לי קסדת shoei xr1000 (מצב חדש) היא שקטה מאוד..
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רק כמה אגורות שיש לי לתרום לדיון,
היתה לי קאברג דריפט, שעל הנייר היא קסדה מלאה בדרג גבוה יותר (לפחות מבחינת המחיר). הקסדה היתה מאוד נוחה על הראש, והרגישה איכותית, אבל לא היתה שקטה או מאווררת. בנוסף פעמיים נשבר לי המשקף בנפילה של הקסדה מגובה המושב (מה שלא קרה עם הקסדה ב 300 ש"ח שהיתה לי לפניכן או עם ה hjc שיש לי עכשיו).
מודולרית כנראה תהיה רועשת מהמקבילה המלאה שלה, לגבי האיוורור (כשהקסדה במצב סגור כמובן) יש סיכוי שלא יהיה בטופ.
אתמול בא א' והתעמק בקסדה.
כנראה שהראייה שלי זיפתית ואכן הוא מצא פגם במסילות שככל הנראה נעשה בהרכבה של המשקף.
כאמור הצרות החלו לפני שאני פרקתי את המשקף אז אני דיי בטוח שמישהו ביפן שתה קצת סאקי
בכל מקרה התחלתי לחפש את המנגנון ברשת ולא מצאתי.
טלפון מהיר לצביק שמכיר אדם או שתיים ועודכנתי שהחלק מחכה לי אצל עודד.
סבבה הזדמנו. מצויינת לבדוק את הls בתנאי מעבדה על כך כמובן בסקירה של הls.
הגעתי לסדנה וחיש קל קיבלתי את החלקים ואפילו הנחה של 50 אחוז.
לשמחתי פגשתי גם את כרובי שדומה לצבי כמו שתי טיפות זקן.
הרכבתי את העסק ועל פניו הכל עובד.
מחר נארגן לוקטייט לברגים (יש לוקטייט כחול ואין לי כרגע).
אז תודות לאבניר
לא' נער הפלא
לצבי שמקלל את הדואר
אני אחליט בקרוב איזה קסדה monsterson יקבל ממני.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מחזק על זה מאוד. כמעט בכל האופנועי כביש (לא אדוונצ'רים) זה ככה.
אפילו עשיתי ניסוי והורדתי את המגן רוח לגמרי, זה לא ממש עוזר, זה לפעמים מפחית את הרוח לקסדה אבל הגוף הופך למפרש.
בקיצור, בגדול יש מערבולות מהאופנוע עצמו וכשאתה עומד אתה לא מקבל אותם אבל בישיבה לרוב עדיף מגן רוח (ואם הוא בדיוק מסיט וגורם למערבולות בקסדה, אז מגן רוח גבוה יותר).
בבאנדיט ובgtr (בפרט בgtr) הי מיגון רוח ראויי וכאשר המשקף היה מורם ניתן היה לרכב זקוף גם על 180 ויותר (על פי שמועות) ללא מערבולות ועם שקט מופתי.
הnc סביר ייתכן שאחליף משקף עם הזמן.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI