1.מזל טוב על הרישיון.
2. הנינג'ה ככלל תעשה את העבודה ככלי ראשון להתנהלות לעבודה אולם כיום יש כלים מעניינים יותר בקטגוריית ה 250 כמו הסוזוקי GSXR או KTM דיוק.
3. המודעות שראית ביד2 מתייחסות להאם האופנוע עבר החלקה וכיוצ"ב (היינו, תאונה). סליידרים אלו המגנים מפני החלקה ובתור רוכב חדש רצוי שכן תרכיב כאלה מגנים על האופנוע.
4. בפועל אתה יכול לרכב רגוע ועדין להיפגע מאידיוטים. מבחינתך תצמצם סיכונים באמצעות לבישת ציוד מגן ראוי, אל תהיה חפוז על הכביש ותתנהג בכביש בגישה של "אם יש ספק - אין ספק" וכל הזמן תהיה מודע למה שקורה סביבך (למשל, מקרה בו שאתה רוצה לעבור נתיב ונוכח פתאום שרכב שלפני רגע ראית במראה נעלם. יש סיכוי שהוא לידך בזוית שאינך יכול לראות - לכם שים לב אם זהו המצב לפני שישר מתקדם עם מהלך העקיפה וכיוצ"ב).
5. בהמשך לאמור בס' 4 לעיל, אני בהחלט ממליץ על קורסת אולם לא בטוח עד כמה קורס על ההתחלה יהיה אפקטיבי כאשר אתה עדין לא ממש יודע לרכב. יחד עם זאת, אין לך מה להפסיד מאחר שיש מספיק מה ללמוד על ההתחלה והעלות של קורס ראשוני הוא לא בשמיים כך שעדיף לצמצם סיכונים וכן לעשות ישר קורס (ולו בשביל החלק של הידע).
6. התוכנית שלך נשמעת בסדר למעט ס"ק 3 שאתה צריך להיזהר במסגרתו ורצוי שלא תתרגל עצירות חירום וכיוצ"ב (שמור את זה לקורס והדרכה או שיעור פרטי תחת מאומן). תמרונים כלליים, החלפת הילוכים והכרת הכלי במגרש חניה שלא לצד אוכלוסיה ורכבים - כל עוד שנעשים בשיקול דעת הם סבבה.
7. עדיף לך בהתחלה לרכב באיילון דרך חולון (הייציאות של תל אביב כבר מסוכנות יותר ובמקומך הייתי נמנע מהן בהתחלה).