היי רותי
שם אשתי רותי
וממנה אין לי עצבים.
עם האופנוע זה סיפור אחר
ממש כמו שכתבת (:
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אחרי כמה שנים טובות של רכיבה הגעתי למסקנה שאופנוע לא קונים. עם אופנוע... מתחתנים.
וזה כולל אושר, עצבים, ללילות בלי שינה, הוצאות ושוב הוצאות ומה לא. אז תחשבו טוב טוב ותתכוננו.
היי רותי
שם אשתי רותי
וממנה אין לי עצבים.
עם האופנוע זה סיפור אחר
ממש כמו שכתבת (:
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אופנוע זה לא מכונה זו דרך חיים, וכשעושים את זה מספיק זמן זו כבר אישיות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
....עם קטנוע לא מתחתנים![]()
כמה שנכון נכון
לצערי הנשים שלנו יודעות את זה, ולא מעט מהן מציבות אולטימטום, אני או האופנוע
ברוב המקרים, האופנוע מנצח
אני רוכב מ1989 כמעט רצוף.
זה אכן משהו שרץ בוריד וללא ספק עולה לי הרבה.
ונכון שלהבדיל מאישתי בזוגיות עם האופנוע אני תמיד למעלה ומתי שבא לי אני משכיב.
אין לאופנוע כאבי ראש מחזור או קינאה אם אני מתעסק עם אחרת.
הסקס עם האופנוע תמיד בטוח וללא סיכון בילודה ותמיד אפשר לעשות סקס בשלישיה כולל עם אישתי ולפעמים זוגות או שלשות נוספים.
האופנוע לעולם לא מתווכחת ותמיד שמח שאני תופח לה על התחת.
האופנוע לא נפגעת מזה שאני משווה בינו לבין אישה ואין לה משחקי אגו.
כמובן שגירושים מהאופנוע זולים יותר ואין מזונות.
אבל בסופושל יום אני חוזר לאחת והיחידה שסובלת אותי בבית עם כל השיגעונות ואיתה אני אשאר לחיות.
lokimonstet
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עוד מסר חשוב:
למרות החום ואפילו בגללו, סעו ממוגנים עם מעיל-כפפות-גינס-מגיני בירכיים.
כמה שחם, האספלט חם יותר.
למיטב זיכרוני, אופנוע מחליף ידיים פעמיים בשנה בממוצע. מה שבמקרה הטוב הופך את מערכת היחסים ליזיזות ובמקרה הרע לגרביים.
אבל מה אני מבין באופנועים. אני רוכב על אותו אופנוע אוטוטו שבע שנים ומעל 170,000 ק"מ והוא עולה לי דלק וטיפולים. בתמורה אני מקבל אושר וניידות.
לא עצבים.
לא לילות לבנים.
ולא הוצאות יוצאות דופן.
איללכא...אז תתכוננו לרכב. כל השאר זה בקטנה
הקדמת אותי.
לא חתונה ולא נעליים. לא לילות לבנים.
אם יש ידע ו/או יכולת כלכלית סבירה, אופנוע יכול להיות פשוט כלי תחבורה יעיל וכיפי - ולא רק כשמדובר בקטנוע 250.
מניסיון אישי - אחזקה (עצמאית) של דוקאטי ישן, זולה פי כמה מאחזקה (חצי עצמאית, חצי במוסך) של אלפא רומיאו ישנה.
אחזקה של הונדה 500 תהיה עוד יותר זולה, מן הסתם.
פשוט יש אנשים (כמו הפות"ש), שלוקחים את הרומנטיקה האישית שלהם - ומנסים להציג אותה כאילו זאת היא האופנוענות. לא יודע למה זה טוב - כדי להרתיע אנשים שרוצים להיכנס לתחום, אבל לא מתכוונים "להתחתן" איתו?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לגמרי מאניש את האופנוע שלי. או אופנועה. או לייסי בשמה הפרטי (כן, גם כל החברים מכירים וקוראים לה ככה).
לא יודע לגבי לילות לבנים, אם מתייחסים לתחום כחתונה אז כנראה שאני נפלתי על אחת טובה כי יש בינינו הבנה מאוד ברורה. כן, לעתים נדירות היא מראה קצת קפריזות, אבל הכל בקטנה ביחס לאקסית - לוסי (הונדה קטנה בנפח 250 סמ"ק שעשתה לי את המוות).
לגמרי מבין ת'השוואה.
זאת הדוגמה האבסולוטית למה שקורה כשמתעקשים להתייחס בלשון נקבה לאופנוע שהוא לגמרי זכר. האופנוע עובר ניתוח לשינוי מין באמצע המשפט.
הכי חשוב להבין מה קורה לגוף כשהוא משתפשף במהירות גבוהה ולאורך זמן על גבי אספלט. ודרך אגב, התוצאה זהה גם באספלט לוהט ב 50 מעלות וגם באספלט על סף הקיפאון באפס מעלות. ברגע הראשון הרקמה נפגעת ובהמשך ככל שהגוף החשוף משתפשף באספלט בנוסף לפצע הפתוח האזור הופך לכוויה. וכוויה זה חרא כפול ומכופל לפציעה רגילה.
מיגון חשוב אבל יותר חשוב להבין את העקרונות. יש רק אביזר בטיחות אחד בלבד שמוכח כמציל חיים והוא קסדה. בן דודו הקרוב הם כנראה מעילי ואפודי כרית אויר שזה מקרוב הגיעו. השאר מקלים את חומרת הפציעה.
מיגון חשוב אבל גם חשוב להבין את פרדוקס המיגון. ככל שהרוכב ממוגן יותר כך הוא ירכב בצורה שתסכן אותו יותר כתוצאה מתחושת בטיחות וביטחון מזויפת שמעניק המיגון.
איללכא...ואופנוע זה אולי תחביב אבל רכיבה על אופנוע זה מקצוע
אכן צריך למצוא שם אחר לאופנוע.
בכל מקרה ענית יפה אכן זה מקצוע והמיגון מרכיב מרכזי בעבודה
lokimonstet
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם וגם למען האמת. אפשר לחשוב על זה כעל קשרים האמת - כשאתה יוצא מקשר גרוע אתה לומד להעריך הרבה יותר קשר טוב, ומצד שני אתה למדת מה לעשות כדי לשמר את הקשר הטוב כדי שלא ידרדר לקשר גרוע. (כי בוא נודה בזה, צריך 2 כדי לרקוד טנגו).
ואל תדאג, לא מצפה לילדים בקרובמה שכן, בהחלט יש לה אופי שמראה טוב טוב את מי היא אוהבת ואת מי לא (בהנחה שהיא העיפה חבר ממנה ושברגע שאני מתחיל אפילו לחשוב על להחליף כלי היא מתחילה לעשות בעיות, שנעלמות כמעט מיד עם הירידה מהרצון לשדרג, כאומרת "לא, אתה לא צריך את זה ואני ממש לא מתכוונת להמכר לאיזה ילד שיגמור לי את המנוע").
כן. אני מבין שמהצד נראה שלקחתי את זה רחוק, אבל ככה זה כשאתה מחובר לאופנוע שלך ברמה כזאת. ולאופנועים בכללי.
אני תוהה איך היחס לאופנוע היה משתנה אם היינו משלמים מחירים אמיתיים יותר?
אם לא היה מכס על אופנועים וחלקים.
אם יכולת להזמין כל מה שבא לך באינטרנט באותה קלות שאתה מזמין זוג נעליים.
אם הביטוח שלך במרפאה היה מכסה אותך בכל מצב, גם כשאתה על אופנוע.
אם הביטוח היה מכסה אותך בלבד ולא היית צריך לשלם בנוסף על כל אופנוע שאתה מחזיק.
אם בטסט השנתי היו בודקים שהאופנוע בטוח לרכיבה ולא האם כל החלקים שלו מקוריים לדגם.
אם אחרי סיבוב בחנויות ציוד לא היית מרגיש את הצורך להזמין את המוצר בעשירית מהמחיר ממדינה זרה.
האם זו הייתה עדיין חתונה? האם היו לך את אותן דאגות?