לי יש XEVO 250
לא יודע על מה אתה מדבר על התושבת שנשברת כל הזמן
נשבר לי פעמיים כתוצאה מנפילה, וזה קורה כמאת בכל דו גלגלי, המראה זה הדבר הראשון שהולך
150 שקל ויש לי מקורית חדשה
טוב...
אפנה לחברי הפורום הוותיקים פה הפעם.
כמו שרובכם הבנתם יש לי בעיה ואני אוהב את המספר 2 בשילוב עם 50 ולכן מת גם על הקטגוריה הגוססת הזו אבל...
אני עובד בימים אלו על כמה פרויקטים חדשים בנוגע לקטנוע הישן xevo, ספציפית 250 ואם נרד לרמה יותר מדויקת - דגם: M36AM (האחרון).
הרעיון:
שיפור המראה והורדת המחיר על חלקים לאופנוע הזה בגלל שעופר אבניר שודדים אותנו והחלקים מפירוק לרוב פח אשפה.
הראשון:
מראות חדשות.
אני מעצב מראות חדשות לקטנוע שיראו בדיוק אותו הדבר (מבחינת המעמד) ויהיו בבסיס מתכתי, ציפוי פלסטיק קשיח (שלא נשבר כשמחליקים איתו ולכן אין מה להחליף כל נפילה אותן). תהיה להן אפשרות התקפלות כשהן מקבלות מכה (בטיחות - כמו בקיים) ובראש שלנן תהיה ברגה (שהרוכב יוכל להחליף רק מראה במקרה שבירה).
בנוסף הם יוכלו גם להתקפל כשאתה בחניה.
השאלה שלי לוותיקים: האם נראה לכם שתהיה דרישה לדבר כזה ואנשים באמת יעדיפו להשקיע 150+- ש"ח לתושבת שלא נשברת כל הזמן במקום להיות עשוקים ע"י החנויות פה ?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לי יש XEVO 250
לא יודע על מה אתה מדבר על התושבת שנשברת כל הזמן
נשבר לי פעמיים כתוצאה מנפילה, וזה קורה כמאת בכל דו גלגלי, המראה זה הדבר הראשון שהולך
150 שקל ויש לי מקורית חדשה
אתחיל בזה...
המראה שיש לך היא תחליפית ולא מקורית.
(כמו זו שמתפרקת בתמונה).
את אלו אתה יכול להשיג סביב המחיר שרשמת בטוטלוס (לדוגמה).
את המראה המקורית, לא ניתן להשיג בארץ, רק מפירוק - תנסה את מחסן החלפים גם של עופר אבניר ונראה מה המחיר של המקורית (תמונה עם הדגם הלבן)
המראה החילופית מתפרקת עם הזמן, מציקה ולא נוחה.
כמו שרשמתי אני עובד על עיצוב של מראה שלא מתפרק, נסדק או נשבר בהחלקה או סתם נפילה על הצד ואם נשבר משהו זו רק המראה עצמה ולא כל הזרוע (כך שאפשר להחליף באליאקספרס לדוגמה ב-10 דולר במקום ב-150 שקל חלופית).
נ.ב
אתה לא חייב לזלזל במה שרשמתי, גם "לא מעניין" מספיק.
ואם לא הבנת אסביר לך שוב אבל הטון מרגיש מתנשא.cm17480500de.JPG.jpegIMG_20180519_044435.jpeg
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אני לא הרגשתי זלזול בתגובה שלו.
בכל מקרה, אני לא רואה ביקוש לזה אם יש חליפי ב150. גם אם האיכות לא משהו.
בכל מקרה, מנסיוני, ייצור של חלק שאינו בכמויות גדולות מאוד לא מצליח להוריד מחיר כי עלות התכנון, הפיתוח והכנה לייצור הן גבוהות.
פות"ש - כל מה שתעשה שיגרום לחיסכון בהוצאות לבעלי דו"ג יהיה טוב ככה שלא הייתי נשאר "מוגבל" ל XEVO אלא גם הולך על וריאציות שיתאימו לעוד כלים. כמו כן אל תגביל את עצמך רק לארץ, תחשוב גלובלי.
לרוב אנשים בלי תקציב גדול יעדיפו לקנות את מה שזמין וזול אלא אם כן המוצר שווה את המחיר\זמן המתנה כי אם אפשר להשיג זול ואיכותי אז עדיף.
עיקר העבודה שלך תהיה בתיכנון ושיפור המוצר עד למוצר מוגמר ברמה מספקת, אל תבנה על זה שתרוויח, בנה אב טיפוס ובדוק אותו על הכלי שלך\כלי אחר (עדיף כזה שאפשר להפיל בכוונה מספר רב של פעמים).
כדאיות כלכלית אתה תדע כשתגיע למוצר שמספק אותך מבחינת הדרישות שהצבת לו כי אז תוכל להעריך בצורה טובה כמה יעלה לייצר אותו (עלות חומרים, זמני הרכבה וכו).
בלי ועם קשר לזה של האם תרוויח או לא - זה פרוייקט נחמד לשיפור הכלי ברמה האישית. בהצלחה!
פות"ש - תקן אותי אם אני טועה, כל (או רוב) החלקים של ה- 250 יתאמו גם ל- 125 וגם ל- 400 ככה שיש מצב שיש לך שוק יותר גדול מי מה שאתה חושב לא?
לגבי המראות ספציפית, נפלה בחלקי הזכות לא לשבור אותן בנתייםמה שכן, מחלה ידועה היא שעם הזמן וחום מהגינום פה בארץ, המראות מתחילות להתרופף, אבל גם כאן, זה לא שמחליפים מראות כל שני וחמישי...
מצטער על האיחור, ענה לכולכם.
כן, ייצור עלול להיות מסובך ולא מספק מבחינה כלכלית והכיוון הוא אולי להפסיד 2000 ש"ח אם לא ילך הכל (אפילו אם יהיו חלקים ולא ימכרו).
זה פרויקט שנעשה ברמה האישית, החלטתי להרחיב אותו כדי סתם לנסות לעשות לאנשים קטנוע יותר נחמד וללא רווח לתפעול/כיסוי לאחר כל העבודה.
מה שאמרתם לגבי החלופי נכון הוא סבבה בשביל 150 ש"ח אבל עדיין ב 115 המראות רועדות ומתקפלות שזו בעיה שלעצמה.
הפרויקט השני שלי הוא עיצוב האורות ברקס מחדש (הפלסטיקה עצמה) והפיכתם ללד. השלישי הוא להוסיף תא אחסון בין המגן רוח ללוח שעונים (mp3).
אני עושה הכל ברמה האישית, מכיר מפעלים שייצרו לי בזול בסין ומהנדסי חומרים, לאחר מכן הדברים יבדקו במכונות psi וככה נדע לחשב באיזו תאונה הם יחזיקו (הכיוון זה עד 200 קמ"ש ו/או מכה פטיש 5 קילו).
מתחילים לאט...רציתי לראות בכללי אם יהיה שוק של מתעניינים. אני גם ככה אייצר כמות קטנה לניסוי.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
מצטער על הכפל אבל...
מישהו יכול להגיד לי כמה כלים כאלו נמכרו משנה 2012 ועד היום (בערך) ?
אחרי הכל זה הכלי המוביל במכירות בקטגוריה.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אני מסכים איתך שהוא איטלקי איכותי אבל יש כמה דברים שאנשים לא יודעים ברכישה שלו ושל קטנועים דומים בקטגוריה, לכן הם נוטים להקשיב למוסכניקים בארץ ולקנות דברים תוצרת טיוואן ואז שוב לחזור אליו (בקטגוריה הזו) - שמעתי הרבה מוסכניקים המתלוננים על ה"מחלה" שיש לו כאילו זו בעיה.
גם הקטנוע הזה לא מושלם אבל לפי דעתי הוא הכי אמין בקטגוריה...אפשר למצוא ביוטיוב כאלו עם 400 אלף קילומטר ויותר...
הכל עניין של תחזוקה.
משראיתי שהקטנועים החדשים לא מציעים את אותו מרווח מקום שיש לקטנוע הנוכחי החלטתי להישאר איתו ולשפצר בו חלקים, כדי שיהיה יותר פרקטי ויותר יפה מאחורה.
Sent from my MI 5X using Tapatalk