תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: המלצה על קטנוע 250-300

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    3

    המלצה על קטנוע 250-300

    אני מחפש המלצה מניסיון על קטנוע אמין
    וטווח טיפולים ארוך
    אם חלקים ותחזוקה זולה
    לנסיעות בין עירוניות בערך 70 ק"מ
    שיהיה אם אחיזה טובה בכביש מהיר
    היה לי xmax 250 כלי שהתחזוקה שלו יקרה וטווח טיפולים קצר וחלקים יקרים
    תודה לעוזרים

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אני רוכב כבר חמש שנים על הונדה SH300 והוא עונה על כל הדרישות שלך. גם לי היה אקסמקס 250 לםניו וזה שידרוג ממש גדול גם ברכיבה וגם בתחזוקה. אבל יש לציין שאני נוסע כ-30 ק"מ ביום בלבד (לכל כיוון). אולי תרצה להוסיף לו מגן רוח.



  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    3
    תודה עזרתה לי מאוד

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    יש לי XEVO שאני רוכב אליו קרוב ל 3 שנים, הוא מושלם
    תחוזה זולה, אמינות, כוח, נוחות, תא מטען ענק, כלי מושלם
    אגב עכשיו שעברתי לאופנוע אני מוכר אותו אם אתה רוצה
    יד 2 שנת 2011

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ל70 ק"מ ביום בינעירוני אתה צריך לפחות 300.
    ואם כבר שילמת על ביטוח מעל 250, הייתי הולך על 400-500.

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ל70 ק"מ ביום בינעירוני אתה צריך לפחות 300.
    ואם כבר שילמת על ביטוח מעל 250, הייתי הולך על 400-500.
    אם כבר שילמת על הביטוח אז תשלם גם במחיר הכלי, משקל עודף ותצרוכת דלק גבוהה יותר. אם מספיק 300 אז עדיף 300. וכמובן שאם אפשר 400 מבחינת מחיר ומשקל אז יש לו את היתרונות שלו - מה שבאתי להגיד זה שזה לא כזה וודאי.



  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הבעיה אוריער, היא שאתה בכל מקום ממליץ על הsh. אני ממש לא רוצה להעליב אבל.
    אני רוכב באופן יומיומי על המון סוגי קטנועים. כולל sh אחד. צר לי לבשר, אבל למרות הגלגלים הגדולים הוא פשוט לא עומד בסטנדרטים של הקטנועי 250 החדשים באף פרמטר, ובטח שלא באלו של קטנועי ה300-400.
    בנוסף,
    אני רוכב כל יום לעבודה 30-35 ק"מ לכיוון בבינעירוני. הsh פשוט לא מתאים לזה. בנסיעה מהירה הוא מתחיל להתנדנד בצורה מפחידה. ואין מקום לציוד כלל.
    עכשיו,
    מה שכתבתי לגבי ה-400/500 הוא מנסיון. הרבה יותר נעים ונוח לרכב על כאלו, ולאורך זמן הם עובדים פחות קשה למשל, ג'וימקס 300 נוסע די לאט וחלש.ההבדל בהוצאות בין 300 ל-400 הוא לא כזה גדול.
    ה500, זה נכון, הוא כבר קפיצת מדרגה בעלויות אם מדובר בטימקס, אבל יש כלי 500 חסכוניים. הבעיה היא שהוא ישלם בפרקטיות.

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אז ראשית - כנראה שהדעה שלנו שונה וזה בסדר. גם לי יוצא לרכב על המון קטנועים מ125 ועד 400 ולא תמיד אני ממליץ על ה-SH, רק כשהוא עונה לדרישות של השואל. אני רוכב 5 ק״מ פחות ממך זה כזה הבדל? לא סובל מרעידות ולא צריך מקום לציוד (כשאצטרך אקנה טנדר).
    כן ל-400 יש יתרונות בכוח והוא יהיה מרווח יותר אבל בפקקים שבשני קצות הנסיעה הוא יהיה מסורבל וכבד הרבה יותר. הוא אולי יהיה נוח בקטע המהיר שבנסיעה - ביציאה אליו מהעיר ובחזרה לתוך העיר ביעד הוא יהיה פחות טוב. גם ממחיר הרכישה אתה מתעלם (לא שההונדה זול) אבל כלי 500 סמק יעלה הרבה יותר לקנייה ואחזקה. ותתפלא - גם אחרי נסיעות מבחן על כלים גדולים ומפנקים אני תמיד שמח לחזור ל-SH הקטן והקליל שלי שמשתחל לכל חור ויוצא מכל רמזור ראשון.
    לפי מה שאתה כותב אין שום הגיון בכלים שמתחת ל500 סמ״ק וראה זה פלא - הם מיוצרים ונמכרים בכמויות גדולות, גם לרוכבים שרוכבים בבין עירוני.

    לסיום: פות״ש מתלונן שהאקסמקס יקר לו לתחזוקה - המלצה על כלי 400 לא תעזור לו... תתאים את הכלי לדרישות שלו לא שלך.



  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    בארץ אין היגיון לכלים מתחת ל 500.
    ההיגיון שעומד מאחורי זה שאם אתה כבר קונה משהו מעל 250 וסופג את הביטוח היקר יותר, אז תקנה כבר כלי חזק יותר. ולא "סתם" 300 סמק.
    אתה לא חייב להסכים לזה. אבל זה הרציונל.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    117
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    בארץ אין היגיון לכלים מתחת ל 500.
    ההיגיון שעומד מאחורי זה שאם אתה כבר קונה משהו מעל 250 וסופג את הביטוח היקר יותר, אז תקנה כבר כלי חזק יותר. ולא "סתם" 300 סמק.
    אתה לא חייב להסכים לזה. אבל זה הרציונל.
    יש הבדל משמעותי בעלויות האחזקה בין כלי של 300 לכלי של 500 סמ"ק
    ובתור אחד שגם נסע לעבודה כ 70 קילומטר ביום, אני נסעתי על XEVO 250, והוא היה מעל ומעבר לכל מה שהייתי צריך
    לא רואה שום טעם לקנות קטנוע מעל 250 סמ"ק
    אם כבר להגדיל נפח, אז כבר עדיף לעבור לאופנוע

אשכולות דומים

  1. המלצה לקטנוע עד 250 סמ"ק
    על ידי lost בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-04-2018, 13:25
  2. המלצה לקטנוע 125
    על ידי benik84 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-01-2018, 07:06
  3. המלצה לקטנוע..?
    על ידי אלפרדו בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-03-2016, 17:43
  4. המלצה לקטנוע 250
    על ידי saars13 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-08-2015, 19:57
  5. המלצה לאזעקה לקטנוע
    על ידי nba188 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-08-2015, 14:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO