תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: ימאהה NIKEN במבחן דרכים: מכונת פיתולים

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    ימאהה NIKEN במבחן דרכים: מכונת פיתולים

    הימאהה NIKEN – האופנוע התלת-גלגלי הראשון בעולם – מתגלה כמכונת פיתולים מיוחדת ומהנה וכקונספט מיוחד; ימאהה שוברת את דפנות הקופסה לרסיסים.

    http://fullgaz.co.il/?p=132110


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    מעורר חשק לאלללה..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אחלה כתבה, אישית אני פחות מתלהב למרות שזאת באמת שוב עוד יציאה חזקה של יאמהה, אני פריק של המותג וחייב לציין שמנסיון של חודשיים בינתיים על הטרייסר 09 שזה מנוע סופר שימושי ומהנה.
    Tracer 900

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    האם הייתי רוצה לקחת את הכלי לסיבוב בנס הרים? בוודאי. צריכה להיות חוויה מיוחדת.
    האם הייתי שוקל לקנות אותו? אין מצב, האופנוע שלי צריך גם לאפשר התניידות בתנועה עירונית ואם היה לי כסף לרכוש כלי נוסף לסופי שבוע בלבד לא בטוח שזה היה הכלי הראשון שהייתי שוקל לקנות.
    מעניין שבניגוד לאביעד שהתלהב מהכלי כ"מכונת פיתולים" (כפי שיאמהה משווקים אותו), הבוחנים ב-MCN וב-Visordown מסכימים בסיכומים שלהם שזה קצת מוגזם, הכלי מתאים יותר כספורט תורר. ובקטגוריה הזו דווקא יש מתחרים ראויים במחיר הזה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    הכלי מתאים יותר כספורט תורר. ובקטגוריה הזו דווקא יש מתחרים ראויים במחיר הזה.
    יש מתחרים, אבל בהחלט לא כזה.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אותי מעניין דווקא למה הם לא הכניסו את הבולמים פנימה כמו בקטנועים.
    נכון, הבולמים יפים וצבועים, אבל גם ככה הכלי רחב, לא חבל? היו משאירים אותו מרווח בין הגלגלים ומקצצים ברוחב.
    בנוסף, זה היה משפר את עיצוב הפרונט המזעזע היוצר ריבוע שבמרכזו הרדיאטור (במבט חזיתי).

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אותי מעניין דווקא למה הם לא הכניסו את הבולמים פנימה כמו בקטנועים
    אולי יש לזה סיבה "הנדסית" והצביעה היפה באה לאחר מכן.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    האם הייתי רוצה לקחת את הכלי לסיבוב בנס הרים? בוודאי. צריכה להיות חוויה מיוחדת.
    האם הייתי שוקל לקנות אותו? אין מצב, האופנוע שלי צריך גם לאפשר התניידות בתנועה עירונית ואם היה לי כסף לרכוש כלי נוסף לסופי שבוע בלבד לא בטוח שזה היה הכלי הראשון שהייתי שוקל לקנות.
    מעניין שבניגוד לאביעד שהתלהב מהכלי כ"מכונת פיתולים" (כפי שיאמהה משווקים אותו), הבוחנים ב-MCN וב-Visordown מסכימים בסיכומים שלהם שזה קצת מוגזם, הכלי מתאים יותר כספורט תורר. ובקטגוריה הזו דווקא יש מתחרים ראויים במחיר הזה.
    MCN אנגלים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, פעם הייתי עוקב שמה אבל הם כבר לא מחוברים לעם, כל דבר אצלם חייב להיות בהשוואה מול אופנועי סופרספורט קיצוני
    ניכר ממה שאביעד כתב שזה לא אופנוע מסלול אלה מכונת פיתולים לכביש הציבורי וגם לכאלו שפחות מיומנים ברכיבה כזאת, אופנועי ספורט תיור לא יכולים לת את הרגשת הביטחון ש3 גלגלים נותנים ככה שאין מתחרים כרגע

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    איכשהו נראה שהמתלה הקדמי מורכב מידי, הטכנולוגיה עובדת היטב אבל עד כמה מורכבת וסיבוך טכני לאורך זמנים יקשו על חיי היום יום, זה משהו שיצטרך להוכיח את עצמו בשנים הבאות.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    כלי לא שימושי בעליל אבל...
    ימאהה שוברים את פיאג'ו מבחינת טכנולוגיה (שאגב לא שלהם).
    משמע שאולי פיאג'ו יבינו שהם צריכים להחיות את מותגי האופנועים שלהם שוב כי כרגע הם פח כמעט בהכל חוץ מאפריליה 700+

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מעניין - כמה תעלה עבודה במוסך, כשצריך החלפת מז"שים ושמן בפרונט?
    גם זוג צמיגים קדמיים במידה ייחודית לדגם בטח יתומחרו מאוד "סביר".

    למרות שחלק גדול מהעם מוכן לשלם 80+ אלף שקל על טימקס, ולהוציא מחיר של קטנוע 125 בטיפולים בשנתיים הראשונות.
    ככה שקונים - יהיו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    איכשהו נראה שהמתלה הקדמי מורכב מידי, הטכנולוגיה עובדת היטב אבל עד כמה מורכבת וסיבוך טכני לאורך זמנים יקשו על חיי היום יום, זה משהו שיצטרך להוכיח את עצמו בשנים הבאות.
    זאת מכניקה די פשוטה, מערכת מוטות עם מיסבים, לא רואה כאן סיבוך טכני אלה יותר חלקים עם פוטנציאל להתקלקל אבל בדרך כלל יש לצפות להרבה שנים של תפקוד יומי ממערכת כזאת

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    אני יותר מחכה לקטנועים של שלושה גלגלים בנפחים 250-300 סמ"ק של ימאהה

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    כלי לא שימושי בעליל אבל...
    ימאהה שוברים את פיאג'ו מבחינת טכנולוגיה (שאגב לא שלהם).
    משמע שאולי פיאג'ו יבינו שהם צריכים להחיות את מותגי האופנועים שלהם שוב כי כרגע הם פח כמעט בהכל חוץ מאפריליה 700+

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    לא הייתי קורא לטואנו פח...

אשכולות דומים

  1. מבט מעמיק: ה-NIKEN התלת-גלגלי של ימאהה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 12:38
  2. תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 29-10-2017, 09:37
  3. 8 אופנועי רטרו במבחן דרכים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 08:14
  4. דוקאטי היפרמוטארד והיפרסטראדה במבחן דרכים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-02-2016, 13:07
  5. אפריליה שיבר 750 במבחן דרכים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 15:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO