עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: בעיה בהעברת הילוכים- רגלית "קשה" בזמן עצירה. לא מצליח להגיע לN.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14

    בעיה בהעברת הילוכים- רגלית "קשה" בזמן עצירה. לא מצליח להגיע לN.

    שלום לכולם,

    לא מזמן קניתי את האופנוע הראשון- יוסאנג X5. הוא הגיע עם כמה בעיות, המרכזית שבהן היא שילוב לניוטרל בעמידה- לפעמים אני פשוט לא מצליח להרים את הרגלית בעצירה אלא רק בנסיעה, ולפעמים אני מצליח אבל זה לא פשוט.
    אחרי שהחלפתי שמן מנוע, הבעיה נעלמה למשך שבוע אבל עכשיו היא חזרה ובגדול.
    לפי מה שהבנתי זו יכולה להיות בעיה בכיוון המצמד- האם זה אכן המקור? זו תקלה שפשוט לטפל בה?

    בעיה נוספת שאני נתקל בה היא רעש של פיצוצים קטנים בהורדת הילוך. אני לא בטוח שהרעש מגיע מהאגזוז, אבל לא יכול להתחייב. מאיפה הרעש יכול לנבוע לדעתכם?

    בנוסף, רציתי להתייעץ ולשאול איך אתם קונים חלקים ברשת- אני מחפש רפידות בלם ופילטר שמן (האמת שגם ידיות מצמד ובלם), וליוסאנג המשימה מאוד קשה. האם לחפש באיביי? באתרים מתמחים? זה בכלל משנה?

    תודה לעונים והמשך ערב מהנה!

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    מיקום
    בת ים
    הודעות
    19
    ברוך הבא לעולם האופנועים חבר...
    ניראה לי שאני יכול לעזור לך בקטע הזה...
    הבעיה של הרגלית הילוכים שהיא קשה ושאתה לא מצליח להגיע לN אני מאמין ב90% שזה בכיוון מצמד... זה ממש לא עבודה קשה... רק צריך לדעת מה עושים...
    אני מאמין שהפיצוצים גם נובעים מזה שהידית מצמד שלך לא מכוונת בגלל שהקלאץ' שלך מוצמד יותר מידי והוא לא מופרד ברגע שאתה לוחץ על הידית מצמד אז אתה כאילו לא מפריד את הרפידות וזה גם ממש לא טוב לרפידות אתה יכול להרוס אותם מהר מאוד...
    בקשר ללהזמין חלקים מהאינטרנט... אני מזמין לא מעט חלקים לאופנוע שלי ברשת... למשל הזמנתי פילטר שמן ואוויר ועוד כל מיני דברים... אבל רפידות בלם לא הייתי ממליץ להזמין מהאינטרנט ובעיקר לא מאיביי כי לך תדע איך ייצרו אותם ומה עבר עלייהם בדרך... זה סתם סיכון מיותר מכיוון שזה לא עולה כזה הרבה בארץ...

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    פות"ש, לגבי כיוון המצמד, זה קישור להוראות תפעול ואחזקה לכלי : https://www.manualslib.com/manual/11...page=71#manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14
    תודה רבה חבר'ה.

    אז ככה- ניסיתי לפתוח את הברגים שתופסים את כבל המצמד, אבל הם תקועים במרווח של כמה ס"מ. מאוד קשה לגשת לאזור הזה משום מה, חשבתי שזה אמור להיות טיפול נגיש ופשוט. בכל מקרה כרגע אני לא מצליח להתעסק עם זה. יכול להיות שצריך לפרק כמה חלקים מסביב כדי לגשת לאזור?
    ולגבי כיוון המצמד עצמו- יש צורך לרוקן שמן ולפתוח את מכסה המצמד ולכוון גם אותו או שרק הכבל יספיק?

    בקשר לחלקים- אני ממש מתקשה למצוא חלקים לאופנוע מהדגם הזה. גם בדרום תל אביב וגם באינטרנט. אני מניח שאין הרבה רוכבים שמשתמשים בו. אמשיך לנסות בכל מקרה, וממש אשמח אם יפנו אותי כאן בפורום למקום שמספק חלקים ספציפית אליו. האם ידוע לכם על חלקים מדגמים אחרים שיתאימו? מזכיר- מחפש בעיקר פילטר שמן ורפידות בלם אחורי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי niroo צפיה בהודעה
    תודה רבה חבר'ה.

    אז ככה- ניסיתי לפתוח את הברגים שתופסים את כבל המצמד, אבל הם תקועים במרווח של כמה ס"מ. מאוד קשה לגשת לאזור הזה משום מה, חשבתי שזה אמור להיות טיפול נגיש ופשוט. בכל מקרה כרגע אני לא מצליח להתעסק עם זה. יכול להיות שצריך לפרק כמה חלקים מסביב כדי לגשת לאזור?
    ולגבי כיוון המצמד עצמו- יש צורך לרוקן שמן ולפתוח את מכסה המצמד ולכוון גם אותו או שרק הכבל יספיק?

    בקשר לחלקים- אני ממש מתקשה למצוא חלקים לאופנוע מהדגם הזה. גם בדרום תל אביב וגם באינטרנט. אני מניח שאין הרבה רוכבים שמשתמשים בו. אמשיך לנסות בכל מקרה, וממש אשמח אם יפנו אותי כאן בפורום למקום שמספק חלקים ספציפית אליו. האם ידוע לכם על חלקים מדגמים אחרים שיתאימו? מזכיר- מחפש בעיקר פילטר שמן ורפידות בלם אחורי.
    את מרווח המשחק מכוונים לרוב דרך הידית ולא באיזור התחתון, מספיק שתסתכל למטה אם האומים שם באמצע ביחס להברגות בשביל בסיס התחלה טוב.
    הכיוון בידית הוא יותר עדין ביחס לכיוון בתחתית כך שאם לא ניתן להגיע לתוצאה הרצויה בכיוון בידית - מכוונים (משחררים או מותחים) למטה ואז כיוון עדין בידית.
    לא צריך לרוקן שמן.
    לגבי חלקים - לרוב חברות ישתמשו באותו חלף למספר אופנועים בשביל לחסוך עלויות כך שייתכן שהמסנן והרפידות הם אותו הדבר כמו ב GT250 ו\או דגם אחר. את המידע הזה אתה יכול לנסות להשיג ברשת ו\או דרך התקשרות עם היבואן\מחסן יבואן בארץ ו\או חו"ל ו\או עם מוסך שנותן להם שירות.
    דיברת עם אבנוע\שחר\אופנועית\כלבוטקס\ארנב\אביזריון\בני בייקר וכו'? במידה ואין ליבואני חלפים בארץ במלאי נסה להשיג מק"ט של החברה המייצרת (במידה והיא מייצרת). ברשת: נסה לחפש דרך חברות שמייצרות את רפידות\מסננים (SBS ,EBC , HIflo , K&N , GOLDfren) באם הן מייצרות לדגם הנ"ל.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    את מרווח המשחק מכוונים לרוב דרך הידית ולא באיזור התחתון, מספיק שתסתכל למטה אם האומים שם באמצע ביחס להברגות בשביל בסיס התחלה טוב.
    הכיוון בידית הוא יותר עדין ביחס לכיוון בתחתית כך שאם לא ניתן להגיע לתוצאה הרצויה בכיוון בידית - מכוונים (משחררים או מותחים) למטה ואז כיוון עדין בידית.
    לא צריך לרוקן שמן.
    לגבי חלקים - לרוב חברות ישתמשו באותו חלף למספר אופנועים בשביל לחסוך עלויות כך שייתכן שהמסנן והרפידות הם אותו הדבר כמו ב GT250 ו\או דגם אחר. את המידע הזה אתה יכול לנסות להשיג ברשת ו\או דרך התקשרות עם היבואן\מחסן יבואן בארץ ו\או חו"ל ו\או עם מוסך שנותן להם שירות.
    דיברת עם אבנוע\שחר\אופנועית\כלבוטקס\ארנב\אביזריון\בני בייקר וכו'? במידה ואין ליבואני חלפים בארץ במלאי נסה להשיג מק"ט של החברה המייצרת (במידה והיא מייצרת). ברשת: נסה לחפש דרך חברות שמייצרות את רפידות\מסננים (SBS ,EBC , HIflo , K&N , GOLDfren) באם הן מייצרות לדגם הנ"ל.
    אז מה שאתה אומר בעצם הוא שכיוון כבל המצמד אמור לפתור את הבעיה שתיארתי? אין צורך להתעסק עם המצמד עצמו? אם ככה אז מעולה, כמה דקות והבעיה נפתרה!
    לגבי החלקים אני אמשיך ואחפש בחנויות שציינת פה, אנסה ליצור קשר גם עם היבואן (ככה המליצו לי באבנוע, ככה גם אתה המלצת). מקווה שאמצא מה שאני מחפש. תודה על הטיפים!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    הכיוון בידית אמור לפתור את הבעיה, אם אתה שם תסתכל טוב על הכבל עצמו לוודא שהוא לא נקרע חלקית.
    במידה והכיוון לא פותר את הבעיה והכבל תקין ולא קרוע חלקית - ייתכן שיש בעיה בדיסקיות המצמד.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14
    הבנתי. מעולה, כך אעשה. תודה רבה על העזרה!

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14
    עדכון- כיוונתי את הכבל בדיוק למרווח המומלץ בספר (4 מ"מ), ואין שינוי. עדיין קשה להגיע לN ואני שומע את אותם הרעשים. אני מניח שאצטרך לחקור קצת יותר.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    בדקת באם הכבל שלם?

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14
    עד כמה שהצלחתי לראות הוא לא בלוי או קרוע

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    28
    כשהקלאץ לא מפריד טוב זה אומר שהדסקיות כבר גמורות.
    אתה יכול לבדוק את זה פשוט תרים את האופנוע על ג'יק אמצע כך שהגלגל האחורי יהיה באוויר לאחר מכן תסובב את הגלגל באופן ידני כמובן במצב ניוטרל אתה תרגיש שהגלגל מסתובב חלק . לאחר מכן תכניס להילוך ראשון ותילחץ על הקלאץ באופן קבוע ותסובב את הגלגל האחורי באופן ידני כמובן עם זה יותר קשה אז הדסקיות גמורות

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    קצת להוסיף לתשובה האחרונה כדי להבהיר אותה: "גמורות" במקרה הזה לא בהכרח מסמן "שחוקות", אלא "מעוותות".

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2018
    הודעות
    14
    אז אין ברירה אלא להחליף אותן. האתגר הבא הוא למצוא איפה רוכשים אותן

    תודה רבה על העזרה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nisi1596 צפיה בהודעה
    כשהקלאץ לא מפריד טוב זה אומר שהדסקיות כבר גמורות.
    אתה יכול לבדוק את זה פשוט תרים את האופנוע על ג'יק אמצע כך שהגלגל האחורי יהיה באוויר לאחר מכן תסובב את הגלגל באופן ידני כמובן במצב ניוטרל אתה תרגיש שהגלגל מסתובב חלק . לאחר מכן תכניס להילוך ראשון ותילחץ על הקלאץ באופן קבוע ותסובב את הגלגל האחורי באופן ידני כמובן עם זה יותר קשה אז הדסקיות גמורות
    ממש ממש לא מסכים.
    כשהקלאץ' לא מפריד טוב, זה נכון שזה יכול להגרם מדיסקיות מעוותות, אבל זה גם יכול להגרם מקלאץ' לא מכוון כמו שהסבירו למעלה. מאחר ואת זה יותר קל לבדוק ולתקן, כדאי להתחיל עם זה ולא לרוץ להחליף דיסקיות.

    לגבי הבדיקה שהצעת, כאן אני אפילו עוד יותר לא מסכים.
    באופנוע שלי, כשהוא בהילוך ראשון (עם מנוע כבוי) אני חושב שלא תצליח בכלל לסובב את הגלגל האחורי, כשהקלאץ' משוך.
    זה יקרה גם כשהקלאץ' חדש לגמרי ותקין.
    כשהמנוע מונע, והשמן חם, אז הקלאץ' אמור להפריד (וגם אז אם תרים את הגלגל האחורי באוויר הוא יסתובב). כשהמנוע כבוי זה בסדר אם הוא לא מפריד.

אשכולות דומים

  1. בעיה בהעברת הילוכים - Z250
    על ידי Teac1455 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 07:22
  2. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 01-11-2016, 07:42
  3. רגלית לא חוזרת למקום בהעברת הילוכים (DRZ 2005)
    על ידי DRUZI בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 10:45
  4. KTM כביש 125 - נשברה רגלית הילוכים (כ"ע)
    על ידי ישראל555 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-04-2016, 14:55
  5. בעיה בהעברת הילוכים cbr125
    על ידי jeniav בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 16:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO