עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: ק.ט.מ כובשת את אמריקה

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    ק.ט.מ כובשת את אמריקה

    על הדרך הארוכה והיסודית שעשתה ק.ט.מ בארה"ב כדי לבסס את עצמה כיצרנית מובילה בשוק האמריקאי

    http://wheelz.co.il/?p=96117

  2. #2
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    בדבר1 ktm לוקה בחסר באיכויות היצור וההשקעה במוגמר עד רמת הבורג בכך היפנים ימאהה והונדה משאירים אותה מאחור

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    למי שקצת פחות נמצא בנבכי כלי השטח ובכלל זה המגמות בעולם, תוכל לספק מעט נתונים לבסס את הטענה הבסיסית:
    מה היה נתח השוק של ktm באמצע העשור הקודם לעומת כמה הוא היום?
    כמה כלים נמכרים בפועל מ ktm בשוק האמריקאי?
    כמה כלים מכרו היצרניות היפניות המובילות?
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 08-09-2015 בשעה 09:49.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אי אפשר להתווכח על האמינות היפנית.
    הכי אמינים שיש, כל ארבעת הגדולים.
    הייתה כתבה שקראתי על רוב הדיווחים על תקלות, הארלי מקום ראשון,במוו לא רחוק,וגם קטמ.
    http://www.consumerreports.org/cro/n...ycle/index.htm
    גילוי נאות יש לי פיאג'ו אפריליה, אפילו לא ברשימה.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הבעיה בסקר הזה שהם עצמם מודים בזה שהסקר לא מדוייק. הוא מתפרס על זמן ולא על קילומטראז. אין הפרדה בין תקלות של תוספות לבין תקלות של מקור.

    זה הרי ברור שקרוזר עם איבזור מטורף שרוכב המון יחווה יותר תקלות מאופנוע ספורט של סופשים בלבד ללא שום תוספות.
    כנל אופנוע דוש יחווה יותר תקלות כתוצאה משימוש בשטח מכלי של סופשים .
    הסקר הוא סך הכל פעם בכמה זמן פניתה למוסך על כלי מסויים ללא קשר לדפוס שימוש.

    תראה דוגמא אחרת משטרה כמעט בכל העולם על במוו . מעטים על הונדה ויאמהה.
    במשטרת ישראל ניסו את הטנרה כתחליף לגמל 1200 ולא הלך טוב.
    כנל ניסו ויסטרום כתחליף ל800 של במוו וגם לא הלך טוב.
    זה סקר טוב אבל בערבון מוגבל.
    בגלל סקרים כאלה אצלינו נשים מקבלות הנחה בביטוח רכב כי יש להן פחות תאונות בזמן אחזקת הרשיון, הבעיה? הן נוהגות מעט מאוד ובגלל זה יש פחות תאונות
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בגלל סקרים כאלה אצלינו נשים מקבלות הנחה בביטוח רכב כי יש להן פחות תאונות בזמן אחזקת הרשיון, הבעיה? הן נוהגות מעט מאוד ובגלל זה יש פחות תאונות
    אתה מפיל פה פצצות

    שמע, אני לא יודע אם מה שכתבת נכון, אבל גם אם כן, עדיין יותר משתלם לבטח נשים מאשר גברים. כי כמו שאמרת, הן עושות פחות תאונות בפרק זמן.

    בהנחה שחומרת התאונות זהה בין גברים לנשים.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ......

    תראה דוגמא אחרת משטרה כמעט בכל העולם על במוו . מעטים על הונדה ויאמהה.
    במשטרת ישראל ניסו את הטנרה כתחליף לגמל 1200 ולא הלך טוב.
    כנל ניסו ויסטרום כתחליף ל800 של במוו וגם לא הלך טוב.
    זה סקר טוב אבל בערבון מוגבל.
    בגלל סקרים כאלה אצלינו נשים מקבלות הנחה בביטוח רכב כי יש להן פחות תאונות בזמן אחזקת הרשיון, הבעיה? הן נוהגות מעט מאוד ובגלל זה יש פחות תאונות
    הסיבות בגללן גופים מוסדיים בוחרים כלי כזה או אחר הן יותר מורכבות.
    חבילת התמיכה הטכנית וחוזי תחזוקה ארוכי טווח חשובים לגופים מוסדיים לפחות כמו הכלי עצמו.
    בהחלט יתכן כי הסיבה לזכיה במכרזים היא החבילה הכוללת כמו תמיכה בתחליפים לעשור קדימה ולא אמינות גרידא לדוגמא.
    לפעמים היצרן או היבואן מפעיל שיקול של קידום מכירות כתוצאה מהחוזה של גוף מוסדי
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 08-09-2015 בשעה 23:29.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אתה צודק הכל בערבון מוגבל.
    אבל האמינות היפנית היא אמינות מוכחת.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    אתה צודק הכל בערבון מוגבל.
    אבל האמינות היפנית היא אמינות מוכחת.
    נכון בגלל זה הסיביאר שלי שווק מנוע פעמיים לשנתיים.

    הבמוו שלי עם קילומטראזים גבוהים פי 2 מההונדה נוסע כמו חדש.

    אבל אני לא רוכב רגיל אני עושה 70 אלף קמ בשנה על אופנוע .

    היפנים מיצרים אופנועים אמינים וטובים ביחס למחיר.

    אל תצפה מאופנוע ב60 אלף שקל לאורך חיים.
    תראה את הויאפארים לדוגמא כלים שמחזיקים שנים ללא בעיות אבל גם עולים בהתאם.

    זה לא נתון מדוייק העסק וזה יותר לכיוון הדגמים .

    כמו שאמרתי במבחן הם אומרים מפורשות רוב התקלות של הארלי ובמוו זה תקלות חשמל בזיווד לעומת רוב התקלות של היפנים שרובם אופנועים ספורט שרוכבים בסופש בלבד הם תקלות מכניות במנוע וגיר.

    זה לא אומר שהיפנים לא טובים במסלולים בחול הכלים עוברים התעללות אחרת שכניראה הארלי לא יצליחו לעבור.

    פשוט הנתון מאוד שיטחי ולא משקף
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    בבעלותי 690 בפעם השנייה, הניסיון שלי עם שני הכלים מר. בכלי הקודם נשבר איזשהו קפיץ בראש המנוע שכמעט ועשה נזק לצילינדר ובלאגן שלם בראש מנוע... וכל זה קרה בפתאומיות כשהכלי על 8700 קילומטר בלבד. בכלי השני הלך לו פתאום קלאץ' סטרטר עם הגלגל שיניים ועוד מתנות.. כך שהאמינות של קטמ
    בהחלט אבל בהחלט!, לוקה בחסר ואני מצטער לומר זאת.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ידוע..
    גם של האיטלקים והאמריקאים.
    מסקנה רק יפני.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    ידוע..
    גם של האיטלקים והאמריקאים.
    מסקנה רק יפני.
    דוקאטי מאוד אמין בשנים האחרונות

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    בחיי שאני פשוט חושב, בתור אדם מאמין, שכל אחד וה"מזל" שלו ומה שגזרו עליו משמיים. עזבו עכשיו איזה צבע או מוצא האופנוע שלך...

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אולי זה לא נוסח טוב.
    אני בעצמי מחזיק שני כלים של פיאג'ו טייפון ואפריליה ושניהם אמינים מספיק לטעמי.
    אולי ביפני לא הייתה הולכת הזגוגית של המשאבת בלם.. על מה אני מדבר? אין זגוגית יש כוסית.
    ההנדסה יותר טובה לטעמי.
    אבל זה נכון מה שהבחור מעליי אמר.. הכל תלוי בשימוש ובטיפול נאות.
    בימינו אני בתמימי חושב שגם אם תתחזק לונסין כמו שצריך, תקבל בחזרה.
    כנ"ל לגבי כל יצרן.
    איכות ההרכבה וסטנדרטים של רכיבים זה כל הכסף.
    למשל טלסקופים קונבנציונליים שלא מפוצצים בטכנולוגיה לא מחייב שהם זבל מתפרק.
    מה שבטוח התחת יכאב קצת יותר :]
    נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 11-09-2015 בשעה 01:41.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    הבעיה של קטמ, זה הרוכב הישראלי שלא מוכן להשקיע בתחזוקת הכלי.
    זה אופנוע שלא אוהב קומבינות בכלל, וכול טיפול אפילו הכי קטן חייב להיעשות ברמת פדנטיות של מהנדס גרמני.

    אבל מגיע "משה ישראלי" הממוצע קונה כתום כי הוא רוצה להיות רוכב תותח ואחרי חודשיים מגיע לטיפול. חוטף חום ומתחיל להזניח.

אשכולות דומים

  1. וידאו חדש של רוסי וקפטן אמריקה
    על ידי Xiaomi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:54
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 16:51
  3. תאריך בפורמט אמריקאי
    על ידי רוכב על 2 בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 14:12
  4. טיול לצפון אמריקה
    על ידי אמיר מלצקוביץ בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 18:20
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 20:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO