תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: החלפת שמן באופנועי קוואסקי בארץ לעומת בחו"ל

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330

    החלפת שמן באופנועי קוואסקי בארץ לעומת בחו"ל

    חיפשתי ספר רכב לאופנוע שלי Z250sl ולהפתעתי אני מגלה שהטיפולים הקטנים(6000 ק"מ ו 18,000 ק"מ) בכלל לא דורשים החלפת שמן, אלא כל 12,000
    למה בארץ מטרו כן דורשים?

    בכלל כל החלק הזה שמראה את הלוח זמנים לטיפולים לא נמצא בכלל בחוברת בעברית.(רק בדיקות יומיות נמצא)
    ולא רק בספר רכב ראיתי את זה, אלא גם בפורומים בכל.

    למה זה ככה בארץ?(זה היצרן דורש או כיסוי תחת של הרצון של מטרו שאנשים ילכו למוסך יותר פעמים?)
    זה מאוד הפתיע אותי.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה דבר ידוע גם ברכבים וגם באופנועים וזה לא רק ישראל, יש הבדלים גם בין אירופה לארצות הברית.
    את הסיבות אפשר רק לנחש כי יש כאן הרבה מרכיבים שאחד מהם גם פוליטיקה.

    חלק אומרים שהיבואן שעושה הכי הרבה רעש מקבל מה שהוא רוצה והיבואנים עושים הרבה רווח מכניסות למוסך ככה שזה הגיוני שמבחינתם תחליף שמן כל שבוע (אצלהם כמובן).

    חלק אומר שזה קשור לאקלים, היצרן מתאים את הטיפולים לפי האקלים ביבשת שבו האופנוע נמכר.

    ויש כמובן את הלובי הירוק, פחות החלפת שמנים פחות שמן משומש, יותר טוב לאיכות הסביבה.

    ואולי יש עוד אבל בשורה התחתונה לפחות אני לא ראיתי תשובה משכנעת ממקור מוסמך לגבי ההבדלים במרווחי הטיפולים בין מדינות או יבשות.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה דבר ידוע גם ברכבים וגם באופנועים וזה לא רק ישראל, יש הבדלים גם בין אירופה לארצות הברית.
    את הסיבות אפשר רק לנחש כי יש כאן הרבה מרכיבים שאחד מהם גם פוליטיקה.

    חלק אומרים שהיבואן שעושה הכי הרבה רעש מקבל מה שהוא רוצה והיבואנים עושים הרבה רווח מכניסות למוסך ככה שזה הגיוני שמבחינתם תחליף שמן כל שבוע (אצלהם כמובן).
    לא הבנתי למי היבואן עושה רעש, ממי הוא מקבל מה שהוא רוצה?
    חלק אומר שזה קשור לאקלים, היצרן מתאים את הטיפולים לפי האקלים ביבשת שבו האופנוע נמכר.

    ויש כמובן את הלובי הירוק, פחות החלפת שמנים פחות שמן משומש, יותר טוב לאיכות הסביבה.

    ואולי יש עוד אבל בשורה התחתונה לפחות אני לא ראיתי תשובה משכנעת ממקור מוסמך לגבי ההבדלים במרווחי הטיפולים בין מדינות או יבשות.
    תודה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    למה לא פשוט להרים טלפון ליבואן לספר לו שהורדת את הספר המקורי של האופנוע והוא לא תואם לטיפולים בארץ ואתה מבקש להבין הכצעקתה?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ממה ששמעתי ובדקתי לרוב עיקר הבעיה באיבוד תכונות השמן עקב עבודה מאומצת ו\או תנאי אקלים. כל סוג שמן מאבד את תכונותיו בקצב אחר, שמן איכותי של חברות טובות ישמור על תכונותיו הרבה יותר משמן לא איכותי. מכיוון שידוע אופי הכלי אבל לא ידוע אופי התפעול (ולרוב בארץ יש נטייה לקחת כל כלי אל הקצה), האקלים פה יחסית חם לאירופה ואין הגבלה על סוג שמן ספציפי - עדיף ובריא יותר למנוע להחליף שמן במרווחים תכופים יותר.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    תודה.
    היבואן ליצרן שבעצם הוא זה שכופה את מרווחי הטיפולים על היבואנים.
    יש לי חבר באנגליה והוא אחד ממנהלי המותג של רנו באנגליה ולפי מה שהוא אמר לי יש הרבה חיכוכים בין המוסכים היבואנים והיצרן סביב הנושא הזה ורנו UK הצליחה לכופף את היצרן שיוריד את המרווח למכוניות מסויימות שהם הלחם והחמאה של המוסכים

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    ממה ששמעתי ובדקתי לרוב עיקר הבעיה באיבוד תכונות השמן עקב עבודה מאומצת ו\או תנאי אקלים. כל סוג שמן מאבד את תכונותיו בקצב אחר, שמן איכותי של חברות טובות ישמור על תכונותיו הרבה יותר משמן לא איכותי. מכיוון שידוע אופי הכלי אבל לא ידוע אופי התפעול (ולרוב בארץ יש נטייה לקחת כל כלי אל הקצה), האקלים פה יחסית חם לאירופה ואין הגבלה על סוג שמן ספציפי - עדיף ובריא יותר למנוע להחליף שמן במרווחים תכופים יותר.
    איטליה וספרד לא שונות מישראל בפקקים בערים הגדולות ובחום, גם שם לוקחים לקצה ויש יותר קילומטרים של כביש לעשות זאת.
    בנוסף גם בארצות הברית יש מדינות שאפילו יותר חמות מישראל ועדיין אין ממש קורלציה בין ההמלצות השונות

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד דוגמא, בכל ארצות הברית מהמדינה הקרה ביותר לחמה ביותר מזדה CX 5 צריכה להחליף שמן כל שנה או 12000 קילומטר, באירופה אותו רכב אותו מנוע 20000 ק"מ או שנה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עוד דוגמא, בכל ארצות הברית מהמדינה הקרה ביותר לחמה ביותר מזדה CX 5 צריכה להחליף שמן כל שנה או 12000 קילומטר, באירופה אותו רכב אותו מנוע 20000 ק"מ או שנה.
    ובארץ? בטח 15K

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עוד דוגמא, בכל ארצות הברית מהמדינה הקרה ביותר לחמה ביותר מזדה CX 5 צריכה להחליף שמן כל שנה או 12000 קילומטר, באירופה אותו רכב
    אותו מנוע 20000 ק"מ או שנה.
    אתה בטוח שזה לא 12K מיילים ? כי אז זה יהיה מאוד הגיוני.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    הסתכלתי בספר ואחרי 6 שנים עם קוואסקי גיליתי שאתה צודק!
    בכל מקרה, אני מחליף פעם בשנה (סביב 4000 ק"מ בשנה)

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי shochats צפיה בהודעה
    אתה בטוח שזה לא 12K מיילים ? כי אז זה יהיה מאוד הגיוני.
    עשיתי לכם את השירות והמרתי את המיילים לקילומטרים

אשכולות דומים

  1. טייפון 50 שנת 1997 לאומת 2006
    על ידי edgaroviz בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 19:45
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-09-2016, 20:48
  3. (כ"ע) היכן מומלץ לטפל בקוואסקי sl 250 באזור ירושלים?
    על ידי e.sra.lG בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-07-2016, 06:51
  4. הצתה באופנועי שטח
    על ידי TooLy בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 22:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO