
נכתב במקור על ידי
Dresdner
זה דבר ידוע גם ברכבים וגם באופנועים וזה לא רק ישראל, יש הבדלים גם בין אירופה לארצות הברית.
את הסיבות אפשר רק לנחש כי יש כאן הרבה מרכיבים שאחד מהם גם פוליטיקה.
חלק אומרים שהיבואן שעושה הכי הרבה רעש מקבל מה שהוא רוצה והיבואנים עושים הרבה רווח מכניסות למוסך ככה שזה הגיוני שמבחינתם תחליף שמן כל שבוע (אצלהם כמובן).
לא הבנתי למי היבואן עושה רעש, ממי הוא מקבל מה שהוא רוצה?
חלק אומר שזה קשור לאקלים, היצרן מתאים את הטיפולים לפי האקלים ביבשת שבו האופנוע נמכר.
ויש כמובן את הלובי הירוק, פחות החלפת שמנים פחות שמן משומש, יותר טוב לאיכות הסביבה.
ואולי יש עוד אבל בשורה התחתונה לפחות אני לא ראיתי תשובה משכנעת ממקור מוסמך לגבי ההבדלים במרווחי הטיפולים בין מדינות או יבשות.