צהריים טובים
רוכב על ויסטרום 650 שמותקן עליו סבל אחורי של Coocase.
למישהו יצא בעבר לקשור לסבל עצמו צידנית בד?
יש איזו סכנה בדבר?
תודה מראש
 
			
			צהריים טובים
רוכב על ויסטרום 650 שמותקן עליו סבל אחורי של Coocase.
למישהו יצא בעבר לקשור לסבל עצמו צידנית בד?
יש איזו סכנה בדבר?
תודה מראש
לא מכיר את הסבל הספציפי הזה אבל לא רואה איך זה רלוונטי. אתה מדבר על קשירה כך שהציידנית תהיה שם באופן קבוע כמעיין ארגז? על קשירה חד פעמית?
פשוט לאבטח היטב. לדאוג שידייות לא יהיו משוחררות ולא יתנופפו ברוח. לא להעמיס את הצידינית במשקל כבד מידי. זהו נראה לי...
חד פעמי תאבטח עם רשת מטען
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נשבע לך שזה מספיק, אבל אם תרצה להגזים תוסיף רצועת הידוק:

פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אבל כשיש לך רשת "עבה" אין בעיה לאבטח הכל, ראה על הכיסא של ההונדה:

פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רציתי לכתוב את זה.^^
יש הבדל גדול בין הרשתות הזולות והדקות, לאלו המסיביות שנותנות מתיחה.
בנוסף, אם יש לך ווי קשירה על הסבל, אתה יכול למתוח את הרשת יותר, ובקלות (בלי להסתבך עם לחפש לאן למתוח את הווים של הרשת עצמה).
אני קושר עם גומי מתיחה חזק. לפי צורת המטען. לעתים רק רוחב, ולעתים רוחב+אורך.
במקרה הזה מומלץ לחבר את מרכז הצלב שיוצרות שתי הגומיות. אפשר עם קשר, ואפשר עם אזיקון.
 
			
			שושני איפה משיגים רשת עבה בגדלים שונים?יש לי רשת אבל היא לא מספיק גדולה לעתים קרובות.
קניתי ביוני אופנועים, אבל יש הרבה ברשת, אם יש לך חבר שטס לחו"ל אפשר גם להביא.
קח את העבה, (אתה מוזמן אלי לבוא ולהתרשם). לא לקנות את הזול ביותר הסיני, כי הווים
לא עומדים בעומס, לבדוק שהם מברזל חזק ולא מתעקמים בקלות. יש איכויות שונות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!