ציטוט נכתב במקור על ידי r3dt4g צפיה בהודעה
יופי של צילום
אני לא מומחה אבל כן רואים שיש לך קצת פחד ממהירות בפניות
אתה בולם חזק יחסית ואז מאיץ עוד לפני שנכנסת לפניה פשוט כי אתה מרגיש שאתה יכול הרבה יותר מהר
במקרה כזה ממליץ לך לעבוד על הניתוח פניות שלך, ללמוד איך לזהות את הפניה ולדעת מראש איזו מהירות אתה צריך

משאר הבחינות אתה מעולה, בלימה, הילוכים, ח"ח!

אגב אני לא רוכב ספורט אבל יש לי חבר שהוא רוכב חצי מקצועי, והוא נתן לי אחלה טיפ שיכול לעזור לך
כשאתה נכנס לפניה, כנס עם מצערת פתוחה, כדי להאיץ תוך כדי הפניה, אתה צריך לעבור מ 50 קדמי 50 אחורי ל 60 אחורי ו 40 קדמי (אחיזה)
הפניה תיהיה יותר יציבה, בטוחה, ומהירה (בגלל שלגלגל האחורי יש 10 אחוז יותר אחיזה, שזה הרבה)
תודה על הביקורת,
לא הייתי מגדיר את זה "פחד ממהירות בפניות". אני רוכב מתחיל, כמו שרואים אני לבד ולא שואף לעבור אף חלק ברכיבה במהירות המקסימלית. אני תמיד בולם חזק יותר ממה שאני יכול, לעתים אני מגזים ומפצה על זה במעט גז לפני תחילת הפניה. בכל אופן עוד לא התקדמתי לרמת בלימה אל תוך הפנייה, כרגע עסוק במבט, שחרור אמיתי של הכידון, תנוחת גוף, ורכיבה חלקה באופן כללי.

לגבי כניסה לפנייה - עד כמה שידוע לי:
לפנייה נכנסים עם ברקס או עם סגירה\הפחתה של הגז כדי להעביר משקל על הגלגל הקדמי ולייעל את פקודת ההיגוי. לאחר מכן הגז משחק לאיזון האופנוע(נייטרלי לשמירה על זווית ההטיה, הפחתה כדי לחדד, או תוספת גז כדי להאיץ ולהאריך את הקשת. מבין את ההגיון של העברת משקל אחורה בפנייה, אם כי ברוב הסיבובים אני מנסה לשמור על זווית חדה וקבועה כדי ללמוד את התנהגות האופנוע בזויות חדות יותר.

יש לי 3 ימי אימון של אופנוען מאומן בהמתנה, מקווה להשלים אותם ולהציק למדריכים על דברים נוספים - כגון איך להתנהג ולבחור נכון את הקו בפניה בעלת זוית משתנה שבה צריך לחפש את הapex באמצע הפניה כשהאופנוע כבר בזוית הטיה. מקרה שכיח בחוץ אבל נדיר מאוד באימונים הסגורים.


ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
אתן לך ביקורת בשמחה.

אל תרכב ספורטיבי בכביש הציבורי! זה יכול להיגמר מאוד רע.

ברוך השם, יש היום אופציות טובות של מסלולים ספורטיביים בארץ. לך לשם ותשתולל כאוות נפשך...
תודה לשם על המסלולים, אבל הקרוב שביניהם נמצא 150 קילומטר ממני ודורש שבת פנויה(לא הייתה לי כזו כבר תקופה, כמובן שזה בתכנון)
מעבר לזה, אני חושב שלמרות האופי ה"ספורטיבי"("טכני" אם הייתי בוחר להגדיר בעצמי), הרכיבה מאוד בטוחה, הלוך-חזור על אספלט חדיש בקטע קצר, עם כמות רכבים וסיכונים אפסית למדי.