אגב מתוך היצרניות מהמזרח קימקו וקאווסקי מאד קטנות, ימאהה, הונדה וסוזוקי מיצרות בשנה בעשרות ואפילו מאות אחוזים יותר.
ועוד פרט מעניין, לקימקו וקוואסקי יש חברה משותפת בשם CK&K והם מיצרים מנועי מכסחות דשא, מנועים לגנרטורים וכו.
לא בודק לפי שווקים אלה לפי כמות דו גלגלי שיוצא מהמפעל.
קטנועים נמכרים באסיה בכמויות מטורפות ולכן הונדה היא מספר אחת במכירות לא בגלל האופנועים הכבדים שלהם אלה בגלל הקטנועים והאופנועים הקטנים שלהם.
המפעלים של KYMCO פולטים 570,000 דו"ג בשנה קוואסקי לא רחוקים עם 540,000 דו"ג
גם בשורת הרווח וכמות העובדים (לקימקו יש מפעלים פזורים בכמה מקומות באסיה) קימקו עוברת את קוואסקי.
המידע לא נמצא במקום אחד ולקחתי פיסות מידע מכמה מקומות שונים.
קוואסקי צריכים את קימקו אבל קימקו לא ממש צריכה את קוואסקי אלה אם היא תתחיל ליצר אופנועים כבדים.
להזכירך קוואסקי עשתה כמה מהלכים תמוהים בעבר שמעידים על מחלקת פיתוח קטנה כמו לקנות מסוזוקי וי סטרום לצבוע אותו בכתום ולקרוא לו KLV.
אגב מתוך היצרניות מהמזרח קימקו וקאווסקי מאד קטנות, ימאהה, הונדה וסוזוקי מיצרות בשנה בעשרות ואפילו מאות אחוזים יותר.
ועוד פרט מעניין, לקימקו וקוואסקי יש חברה משותפת בשם CK&K והם מיצרים מנועי מכסחות דשא, מנועים לגנרטורים וכו.
נכון...
אני רואה עשית מחקר שלם (:
בהמשך אעדכן את נפוסט בקשר למדריך של קימקו
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אופנועים חדשים
רצועת הנעה אמורה להחזיק 20 אלף לפחות, לפי הטימקס.
אבל הטימקס גם לא מגיע כמעט ל 190 אז דיי מעניין הנושא.
עוד לא ראיתי Ak עם שרשרות (עדיין).
עריכה:
גם כל 3-6 חודשים מישהו מעלה פוסט על החלפת הבטריה במפתח.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 20-06-2018 בשעה 12:00.
רק אומר. רצועה מקורית בbmw f800st מחזיקה 80 אלף ק"מ בלי שום בעיה.
הדו"ג הראשון שלי היה קימקו קוואנון ואני לתומי תמיד חשבתי שאני לא אוהב לרכב על קטנועים.
לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד פה.
קוואסקי מוכרת קטנוע לא קטנועים (דיברנו על זה).
קימקו מוכרת בדיוק 2 אופנועים.
הכוונה במשפט שלי הייתה שקימקו מוכרת יותר כלים אבל קווסאקי מוכרת כלים לנתח שוק יוקרתי יותר ולכן קווסאקי תכניס יותר כסף.
תסתכל במדויק על מה התווכחנו, גם על המנוע של j300 שהוא בכלל קימקו.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אתה מסתכל על דברים לא נכונים.
אם אני לא טועה (בבקשה תקן אותי Dresdner אם אני טועה בדבר הבא) הדגם שדיברת עליו הוא בכלל אופנוע (דה!) שעובד בטווח סלד נוח של 3.5k והרצועת הנעה שלו גדולה יותר.
בחישוב מתמטי פשוט (או היגיון)
אם יש לי קוטר גדול יותר שעובד בפחות סלד הוא יחיה זמן גדול יותר.
טי-מקס (לצורך העניין) עובד ב 7 אלף סלד (כי הערסים ידם קלה על ההדק) וקוטר הרצועת הנעה שלו קטן הרבה יותר מהדגם שהבאת.
*אנחנו מניחים ששתי הרצועות עשויות בדיוק מאותם החומרים...(מה שגם שגוי אבל נגיד).
מעבר לזה והכי קריטי!!! אם תיקח רצועת הנעה (גם ברזל) ותמתח אותה מעל למה שצריך (כן לרצועה יש חופש מוגדר מראש) היא תשבר מהר יותר - כבר קרה עם טימקסים/אופנועי שטח, כביש וכו'
הערה: הרצועות מגומי עשויות מסיבים בפנים (יש המון תמונות באינטרנט להמחשה), בנויות ממש כמו בטכנולוגיה של צמיג (הרעיון דומה - בנייה בשכבה על שכבה). ברגע שאתה משחרר אותן יותר מידי או מותח, הסיבים הפנימיים לא מגיבים טוב ובמקרה הגרוע מה שקורה נראה בתמונה למעלה.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
אני מצטער על ההקפצה אבל אני לא רוצה לפתוח שרשור נוסף, עדיף פשוט לרכז כאן הכל בצורה יותר ברורה.
אז עדכון נוסף:
-נכון להיום לא מצאתי שום בעיות עם המנוע של ak550 באינטרנט (נשמח לשמוע מישהו בעל הקטנוע שיסתור אותי).
-נכון להיום לא מצאתי חוברת באנגלית, הכל בשפות אחרות.
ומצאתי רשימת תקלות (שדיי חוזרות על עצמן בכמה מקומות) והחלטתי להעתיק אותה ולהציג כאן (באנגלית):
Hello,*
This list is not intended to scare potential buyers or to discourage the "happy" owners of this beautiful machine.*
I admit I had moments of discouragement and when I stumbled on your forum it gave me a little comfort, not to see the problems of others but especially to find that I was not the alone and that the problems found their solutions little by little, especially for the first models of 2017. Here is my blacklist:*
- Replacement throttle body (K16100-LG-E00) - WARRANTY.*Nov 2017 and K8812*
- Fork Spi Seals (K51423-KED9-900) - Nov 2017 WARRANTY*
- G and D Mirrors (K88110 and K88120 LGC6) - WARRANTY
- Replacement Heated*
Grips*- WARRANTY - March 2018*- Tank Level Gauge Repair - (37800-LGC6-E00) WARRANTY - March 2018*
- Complete Instrument Panel Replacement - (37200A-LGC6-E01) - WARRANTY - June 2018.*
- Neiman Contactor Replacement - (35101-LGC6-315) - WARRANTY - Nov 2018.*
- Replacement Fuel Pump Beam (37800-LGC6-E00) WARRANTY - Nov 2018.*
- Replacement Rear Crown and Belt Assembly (41201 and 40530 LGC6) - WARRANTY - Nov 2018*
- Replacement Rear Light (33700-LGC6 - E00) - WARRANTY - Dec 2018*
Upgrade Lighting Controller and Replacement Tire Pressure Control Module - WARRANTY REMINDER - Dec 2018
And since yesterday back to the workshop for a new replacement of defective heating handles!*
Well let's hope the worst is over.*
That said, I am still satisfied with the handling and the liveliness of the engine and I take a lot of pleasure to ride (when I roll!)*
Now I prepare a mail to customer service to ask (require !!) - an extension of warranty So if any of you at the exact address of*the customer service*I'm interested because I can not find it on the Kymco website
יש לציין כי הכל תורגם מפורם צרפתי (ישירות ע"י גוגל) ואם יש אי הבנות אז זה ברור.
אציין בנוסף כי כל הבעיות האלו טופלו בעולם (אם קרו) במסגרות האחריות - השאלה אם כולן יטופלו בעופר אבניר במסגרת האחריות?
-בנוסף, היו כמה פגמים בייצור (קורה תמיד) עם שלדות מסוימות / חישוקים וכו'. בעיות אלו היו ספציפיות ולא ראיתי ניצוצות שלהן בצורה חוזרנית.
-אחרון חביב: כל מוסכניק אשר שאלתי לגבי הכלי אמר בקיבעון "רק tmax" שנשאלו "למה?" ענו דברים בסגנון "אתה משווה ימאהה לקימקו?" או "ימאהה אחי" ועוד תשובות חסרות בסיס. אציין שזה חוסר מקצועיות מכל המוסכים שביקרתי בהם בתל אביב! ממליצים בעיוור על כלי בגלל הקיבעון ו/או הרווח במכירת חלקים.
לסיכום:
לדעתי זה קטנוע מעולה וזול ועדיף על tmax בהמון בחינות שעדיין סובל מחבלי לידה אשר יעברו בתום השנה הנוכחית (2019).
אשמח לעוד דעות מאנשים אשר מחזיקים כלי כזה ו/או מוסכניקים שכבר התעסקו עם כמה כאלו.
אתה לא יכול לשאול "סתם" ולצפות לתשובה אמיתית. יש אינטרסים חבויים וברורים מאחורי הקלעים. מי מהם שפתוח לרכישת חלפים בהנחה מלאה או גבוהה ממטרו, יאמר לך "רק ימאהה". אותו סיפור לגבי מוסך שקונה חלפים מעופר אבניר ונהנה שם מהנחה מלאה ו\או סגור לקניית חלפים ממטרו, יאמר לך "רק קימקו".
בנוסף, תשווה עלויות טיפולים על פני 40,000 קילומטרים ותבין למה בעלי מוסכים "מעדיפים" שיהיה לך טימקס :-)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא