ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
בוא נתחיל בזה שזה לא נכון...

קימקו מוכרת קטנועים מה שקוואסקי לא.
אם אתה בודק לפי שווקים מסוימים אז לדוגמה קימקו לא חזקה ב uk, fr, it כי שם קיימות פיג'ו ופיאג'ו שמוכרות יותר (בסגת הקטנועים) ולכן קוואסאקי בטוח מוכרת יותר (כי אופנועי ספורט/אנדורו/מוטורקרוס נמכרים כמו זבל באדמת נפוליאון).

לגבי השוק האסייתי.
יש מדינה אחת שקימקו עדיין לא נמצאת בה וזו הודו (שזה נתח שוק עצום). בכל השאר ימאהה מוכרת יפה, קימקו וגם קוואסקי (400 ומתחת). אבל קימקו מוכרת יותר מבחינת יחידות כי קטנועי 125/200 נמכרים המון באינדוניזיה, טיוואן וכו'.
קימקו לא מוכרת בהודו (עד תחילת 2019, לשם היא תכנס גם עם הקטנוע החדש) והיא אכן מפסידה כספים. מצד שני קטנוע 125 של קימקו לא מכניסים כמו 250/400 נינג'ה או H2.
כמות יחידות זה יפה, אבל עדיין אנשים מעדיפים במדינות אסיה 250R(R) משתי החברות ולא סתם קטנוע.
מעבר לזה בשווקים האסייתים יש עדיין את ג'ילרה 50, הירו 150, Pcx 150 שנותנים פייט מטורף לקימקו ופחות לירוקים.

ואני לא אוהב את קוואסקי בשיט...סתם מציין דברים. אני דווקא אוהב הונדות באופנועים (לדעתי הם מוכרים הכי הרבה בעולם, זו דעה - לא בדקתי).
אוסיף ואגיד שקימקו היא חברת חלפים במקור ולכן היא מעסיקה עובדים למען חברות אחרות - ייצור חלקים תמידי.

אשמח לראות איפה ראית נתונים כאלו...
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לא בודק לפי שווקים אלה לפי כמות דו גלגלי שיוצא מהמפעל.
קטנועים נמכרים באסיה בכמויות מטורפות ולכן הונדה היא מספר אחת במכירות לא בגלל האופנועים הכבדים שלהם אלה בגלל הקטנועים והאופנועים הקטנים שלהם.

המפעלים של KYMCO פולטים 570,000 דו"ג בשנה קוואסקי לא רחוקים עם 540,000 דו"ג
גם בשורת הרווח וכמות העובדים (לקימקו יש מפעלים פזורים בכמה מקומות באסיה) קימקו עוברת את קוואסקי.

המידע לא נמצא במקום אחד ולקחתי פיסות מידע מכמה מקומות שונים.

קוואסקי צריכים את קימקו אבל קימקו לא ממש צריכה את קוואסקי אלה אם היא תתחיל ליצר אופנועים כבדים.

להזכירך קוואסקי עשתה כמה מהלכים תמוהים בעבר שמעידים על מחלקת פיתוח קטנה כמו לקנות מסוזוקי וי סטרום לצבוע אותו בכתום ולקרוא לו KLV.