שני כלים שונים לגמרי, צריך גם לשאול האם שווה עוד 30,000 שקל על הכלי. אני חושב שמי שקונה אותו יודע מראש שכלי כלכלי הוא לא. לא כזה ולא מנסה להיות כזה. הדבר היחידי שניסו בקימקו זה שהוא יהיה יותר זול מה TMAX ויעקוף אותו בביצועים.
בינתיים נתקעתי בלי דלק פעם ראשונהומצאתי את עצמי מסתובב בבוקר עם בקבוק פריגת ריק לחפש תחנת דלק. הכלי היה על בדיוק 200 ק"מ ולא הסכים להניע בבוקר, מפונק. מה שמקודם לא ציינתי זה שאני נוסע רק עירוני ונסיעה די עצבנית (אבל לא שוחט אותו או נוסע לא הגיוני), חייב להיות ראשון ולעקוף בכוח כל סיטואצית פחית מאיטה בכביש (וזה הכייף הגדול איתו) ולמרות הנסיעה העירונית איתו אני מוצא את עצמי לא מעט פעמים ב 140-150 קמ"ש בלי להרגיש בכלל שהגעתי לשם. ככה שכנראה אני אאלץ להשלים עם הצריכת דלק למרות שבאמת ציפיתי ל 18 ק"מ לליטר לפחות. בבין עירוני אני מאמין שיתן 19-20 אבל אין לי איך לראות את זה לאורך זמן (במד האלקטרוני שלו מראה לי 20-21 לליטר בבין עירוני, אבל לא בטוח לגביו).