מיותר לציין שכבר עשיתי את זה והבנתי טוב מאוד שאנחנו עדיין חברה מושחטת... לצערי
Sent from my MI 5X using Tapatalk
חתיכת רשימה, כנראה לבן אדם הזה יש הרבה זמן פנוי ללכת למוסך.
מהרשימה שלו אצלי יש את המד דלק שמזייף (Tank Level Gauge Repair). הוא מתחיל להבהב לי כבר אחרי נסיעה של 100-110 ק"מ, אחרי 160 הוא כבר זועק, זה נראה לי לא כלכך הגיוני. היתי פעמים אצלהם על זה: פעם ראשונה אמרו שהחליפו משאבת דלק או משהו כזה אך זה לא שינה דבר. בפעם השנייה אמרו לי שככה הכלי ואחרי חצי מיכל הוא מתחיל להבהב, מוזר.עוד שמתי לב שהצריכת דלק אצלי די גבוהה ולא תואמת את הממוצע שהכלי מציג בצג. אני עוקב אחרי כל התדלוקים ובינתיים הממוצע שלי זה 16.5 ק"מ לליטר. יש תידלוקים שגם 15. אני כרגע על 1400 ק"מ. עוד מהרשימה שלו - אני לא יודע אם החיישני לחץ אוויר מדייקים, אני יודע שיש דרך לעשות להם כיול (לא יודע אייך).
מה שעוד אני יכול להסכים איתו - הכלי באמת מהנה לרכיבה ומספק המון פאן ועם היגוי נהדר והיצמדות מפתיעה לאספלט כמעט בכל מצב. אלו לא דברים שציפיתי מכלי מהסוג הזה.
מיותר לציין שכבר עשיתי את זה והבנתי טוב מאוד שאנחנו עדיין חברה מושחטת... לצערי
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לא,
הצריכה שלו היא כמות הקילומטרים שהוא נסע חלקי כמות הליטרים שהוא תדלק בפעם השניה (בהנחה ותדלק לאותה נקודה).
בדיוק. מה שהבאתי פה הוא ממוצע כולל של 1400 ק"מ (ז"א כמות ק"מ חלקי כמות כוללת של דלק לא כולל התדלוק האחרון).
יש פה עוד מישהו עם הכלי שעוקב אחרי צריכת הדלק? שיכול לדווח אחרי כמה ק"מ הוא מתחיל להתריע? אני מקווה שאני לא לבד פה![]()
AK550
בדקתי בכל מיני אתרים אחרים ובסוף מצאתי מאמר שגם קפץ (אבל נכנסתי אליו אחרון).
כל הבדיקות והמאמר הראו את הדבר הבא:
Fuel Consumption
During our review, the Honda X-Adv was the most sober with a consumption of 3.21l / 100. Yamaha T-Max arrives behind but with a fuel consumption of 5.14l / 100. The AK 550 heels with 5.48l / 100. In other words, for these two scooters, the consumption is identical.
לא אגיד שהיא "זהה" אבל היא אכן דומה ויש תנודות למעלה ומטה בנושא. שני הקטנועים צורכים בין 5 ל-6 ליטר למאה קילומטר.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
שני כלים שונים לגמרי, צריך גם לשאול האם שווה עוד 30,000 שקל על הכלי. אני חושב שמי שקונה אותו יודע מראש שכלי כלכלי הוא לא. לא כזה ולא מנסה להיות כזה. הדבר היחידי שניסו בקימקו זה שהוא יהיה יותר זול מה TMAX ויעקוף אותו בביצועים.
בינתיים נתקעתי בלי דלק פעם ראשונהומצאתי את עצמי מסתובב בבוקר עם בקבוק פריגת ריק לחפש תחנת דלק. הכלי היה על בדיוק 200 ק"מ ולא הסכים להניע בבוקר, מפונק. מה שמקודם לא ציינתי זה שאני נוסע רק עירוני ונסיעה די עצבנית (אבל לא שוחט אותו או נוסע לא הגיוני), חייב להיות ראשון ולעקוף בכוח כל סיטואצית פחית מאיטה בכביש (וזה הכייף הגדול איתו) ולמרות הנסיעה העירונית איתו אני מוצא את עצמי לא מעט פעמים ב 140-150 קמ"ש בלי להרגיש בכלל שהגעתי לשם. ככה שכנראה אני אאלץ להשלים עם הצריכת דלק למרות שבאמת ציפיתי ל 18 ק"מ לליטר לפחות. בבין עירוני אני מאמין שיתן 19-20 אבל אין לי איך לראות את זה לאורך זמן (במד האלקטרוני שלו מראה לי 20-21 לליטר בבין עירוני, אבל לא בטוח לגביו).
AK550
הוצאתי ak550 מעופר אבניר לפני יומיים דגם 2019.
נסעתי כ-150 ק"מ ושמתי לב לכמה בעיות:
1. הקטנוע מתקשה להניע לפעמים (מצריך 3-4 נסיונות)
2. האפליקציה של הטלפון מתנתקת מהקטנוע כל כמה זמן (לא מצליחה להחזיק את החיבור ליותר מחצי שעה) זה ממש מעצבן כי כשהטלפון מתנתק ניווט וכד' מפסיק לעבוד...
3. תוכנת הניווט היא סוג של בדיחה אין אפשרות לנווט למספר רחוב ספציפי, אתה צריך להגיע לרחוב רוטשילד 128?? אופס חבל כי הוא רק יודע מה זה רחוב רוטשילד אבל לא איפה זה מספר 128 אז בהצלחה בחיפושים!
4. מחמם הידיים הפסיק לעבוד ונורת החיווי שלו התחילה להבהב באדום (מעיד על תקלה לפי ספר יצרן) כשכיבתי והדלקתי את הכלי שוב הוא חזר לפעול רגיל אמשיך להיות במעקב.
5. הנורה של מצב המנוע (מצב ספורט = כחול, מצב גשם = כתום) מהבהבת לפעמים (כחול חלש --> כחול זוהר) אין לי מושג מה הוא מנסה להגיד לי. כאשר אני נוסע במצב גשם הנורה הכתומה נכבת לגמרי לסירוגין - אין שום הסבר לזה בספר יצרן.
לגבי ביצועים ומנוע עוד מוקדם לתת חוות דעה אבל לא שמתי לב לשום דבר יוצא דופן.
נערך לאחרונה על ידי M3rl1n; 28-02-2019 בשעה 21:13.
צודק אבל אלה לא באמת תקלות חמורות:
- בעיות החיבור bluetooth יכולות לנבוע ממכמה סיבות עשיתי שיחזור להגדרות יצרן של מערכת הקטנוע אולי זה יפתור את הבעיה.
- תוכנת הניווט פשוט לא משהו אבל זה לא באמת קשור לקטנוע.
- הנורה של מצב המנוע לא מעידה בהכרח על תקלה פשוט אין לי מושג למה היא נדלקת לפעמים...
מה שמשיר את מחמם הידיים ואת בעיות כשמניעים שכן אין לי הסבר לזה...
בכל אופן אלך לעופר אבניר ביום ראשון לראות מה הם יגידו...
בעיות בהנעה יכולות לנבוע משני דברים.
א. תקלה במערכת ההזרקה. יש תופעה דומה מאוד במערכת הזרקה אחרת (?) של קימקו בדאון-טאון.
ב. וזאת בהקשר להרבה תלונות על תקשורת של המפתח קרבה עם הקטנוע, שהאימובילזר מקבל הפרעה כלשהי בתקשורת עם המפתח, ולא נותן להניע. רמז לזה יכול להיות חיווי אימובילייזר בעת ההתנעה.
ולאו דווקא בהקשר למקרה שלך,
לא יודע באילו תדרים עובדת כל מערכת, אבל מעניין אם יש קשר בין הניתוקים לפלאפון, ובין קשיי התקשורת למפתח (שתי בעיות נפוצות מאוד בפורומים בחו"ל).
ברכבים אחרים נתקלתי בשלל בעיות שנבעו מהפרעות אלחוטיות כתוצאה ממערכות שלכאורה לא אמורות לעבוד באותם תחומי תדרים, ובכל זאת, היו הפרעות.
יש קבוצת פייסבוק של בעלי Ak550 ויש שם המון תלונות על הבעיות הנעה..
אפילו באחד הפוסטים ניסו לארגן תביעה ייצוגית או תביעה מאורגנת של כמה חברים יחד